کرم پودر دائم کرم پودر دائمی صورت چیست، فواید و سوالات رایج زیبا بمان-میکاپیسم


کرم پودر دائم در سال ۲۰۱۴ انقلاب بزرگی در صنعت آرایش و زیبایی به وجود آورد. در این روش از تکنیک میکرونیدلینگ استفاده می‌شود و به کمک سوزن‌های ریز نانو، رنگدانه‌ها و پیگمنت‌ها وارد پوست می‌شوند. تزریق کرم پودر دائم به پوست که BB Glow یا مزووایت نیز نامیده می‌شود؛ روشی برای زیبا، روشن و صاف کردن همیشگی پوست است.

  • این شیوه زیبایی پوست برای جوانسازی و از بین بردن سیاهی دور چشم بسیار رایج است.
  • کلیه حقوق مادی معنوی محتوای ارائه شده برای آموزشگاه آرایشگری دترلند محفوظ می باشد.
  • برای حرفه ای شدن در این زمینه بهتر است دوره حرفه ای آموزش تزریق کرم پودر دائم را سپری نمائید.
  • در صورتی که این کار توسط افکار غیر متخصص و در مراکز غیر مجاز و غیر بهداشتی انجام شود، عوارض کرم پودر دائم صورت خیلی زود آشکار خواهد شد.
  • یه موردش فیس آپ پوست بدون تزریق هر گونه مواد هست که اونقدر مفید بوده که جای شکی برای مراجعین باقی نگذاشته.

وب سایت پوست و مو لیستی از بهترین مراکز کرم پودر دائم یا مزووایت در شیراز را به شما معرفی کرده است. از فواید کرم‌ پودر دائم می‌توان به درخشندگی و تغییر رنگ پوست بین دو تا سه درجه، برطرف شدن کک و مک در آن و از بین رفتن تیرگی زیر چشم و دور لب و به طور کلی جوان‌سازی پوست می‌توان اشاره کرد. از این روش برای برطرف کردن تیرگی آرنج و زانو نیز می‌توان استفاده کرد.

کانسیلر دور چشم؛ آموزش مدل‌ها و روش‌های 2022

در این زمان لازم است از خنثی کننده‌ها یا مکمل‌های رنگ استفاده کنید. رعایت بهداشت و استفاده از کارتریج و سوزن یک بار مصرف در طی این کار، بسیار مهم است. چرا که این روش می‌تواند باعث انتقال بیماری‌های پوستی بین افراد شود. انجام مزووایت برای بیماران دیابتی، افراد مبتلا به سرطان پوست و بیماری‌های پوستی یا افرادی که نقص سیستم ایمنی دارند، به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. همچنین اگر پوستتان حساس است، ممکن است انواع زائده‌های پوستی مانند گوشت اضافه، کلوئید، ناهمواری و … برایتان ایجاد شود. در التهاب پوست، لایه اپیدرم تحریک شده و سلول‌های ملانوسیت پوست نیز درگیر می‌شوند.

تزریق ژل به گونه (فواید، عوارض، فیلم و مدت زمان ماندگاری)

در این روش اگر مراقبت های بعد از آرایش دائم به درستی انجام شود، می‌توان پوست را بین ۲ تا ۳ درجه روشن‌تر کرد. باید در نظر داشت که ماندگاری این روش بین ۶ تا ۸ ماه است و برای پوست‌هایی که حساس نبوده و از خود واکنش‌های آلرژیک نشان نمی‌دهند، گزینه خوبی خواهد بود. آیا قصد انجام مزووایت یا کرم پودر دائم را دارید؟ این روش تکنیکی موثر در جهت از بین بردن لکه های پوستی و پوشاندن نواقص پوست شما است. تنها توصیه ما به شما این است که این کار را در کلینیک های تخصصی انجام دهید.

فواید کرم پودر دائم کدامند؟

زمان انجام کرم پودر دائم با نیدل کردن سرم های قبل از نظام مجموعاً حدود ۶۰ دقیقه می باشد فواصل دو هفته ای برای نتیجه بهتر مورد نیاز است. یکی از جدیدترین تکنیک ها و روش هایی که برای زیبایی پوست به تازگی بین خانم ها رواج پیدا کرده است، کرم پودر دائم یا روش bb glow برای صورت می باشد. پیگمنت های طبیعی که توسط روش میکرونیدلینگ (با استفاده از سوزن های نانو بدون خونریزی) به لایه های پوست تزریق می شوند باعث شفافیت و زیبایی فوق العاده ای را برای پوست ایجاد می کند که بین 6-8 ماه ماندگاری دارد. کرم پودر های دائم حاوی مواد رطوبت بخش می باشند و ضمن آبرسانی موجب جلوگیری از ایجاد چین و چروک و همچنین جوانسازی پوست نیز می شوند. به یاد داشته باشید که پس از انجام این کار استفاده مداوم از ضدآفتاب های استاندارد و استفاده از کرم آبرسان و ترمیم کننده را فراموش نکنید. برای دانستن عوارض کرم پودر دائم صورت علاوه بر شناخت نحوه انجام تکنیک، باید به مواد تشکیل‌دهنده کرم پودر دائم که به لایه‌های سطحی پوست تزریق می‌شوند، دقت کنیم.