کرم پودر دائم یا مزووایت چیست؟ هر آنچه که از کرم پودر دائم باید بدانید آرایشی‌لند-میکاپیسم


زیرا این کار در اکثر مواقع با خون و ترشحات پوستی سر و کار دارد. کرم پودر دائم یا مزووایت روشی شگفت‌‌انگیز و پیشرفته برای داشتن پوستی شاداب، یکدست و خوشرنگ است که شما را برای مدت زمانی طولانی، از استفاده از کرم پودر بی‌نیاز خواهد کرد. این روش به کمک سوزن‌هایی در ابعاد نانو و به روش میکرونیدلینگ انجام می‌گیرد.

  • محتوای پزشکی و درمانی منتشر شده در مجله زیبا بمان، برگرفته از منابع انگلیسی و فارسی می باشد و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارد و جایگزین درمان پزشکی نمی باشد.
  • برای ایجاد کرم پودر دائم بر روی پوست از تکنولوژی نانو استفاده می گردد.
  • دوام این روش بین ۶ تا ۸ ماه است و در این بازه‌ی حداکثر ۸ ماهه دیگر از استفاده از کرم پودر راحت خواهید بود.
  • پیگمنت های طبیعی که توسط روش میکرونیدلینگ (با استفاده از سوزن های نانو بدون خونریزی) به لایه های پوست تزریق می شوند باعث شفافیت و زیبایی فوق العاده ای را برای پوست ایجاد می کند که بین 6-8 ماه ماندگاری دارد.

چندین چراغ با رنگ مختلف که هر کدام به منظور هدف خاصی وجود دارد . میکرونیدلینگ زیبایی تنها در لایه اپیدرم صورت گرفته و بیشتر از 0.33 میلی متر پوست نفوذ نمیکند. میکرونیدلینگ زیبایی میتواند ظاهر خطوط و چین و چروک را بهبود بخشد ولی برای درمان زخم آکنه و زخم های عمیق مناسب نیست . برای طبیعی بنظر رسیدن پوست میتوانید از کرم مطابق با رنگ پوستتان استفاده کنید.همچنین میزان پوشش را میتوانید از پوشش کم تا زیاد تعیین کنید.روی پوست کاملا مات بنظر میرسد و نا همواری ها و مشکلات پوستی را از پوشش میدهد. هر جلسه درمانی بسته به نوع پوست مشتری حدود ۲ تا ۳ ساعت طول می‌کشد. متخصص قبل از شروع درمان به دلیل انتخاب طیف رنگی متناسب با نوع پوست مشتری، به او مشاوره می‌دهد.

چرا که در این کرم پودر، ترکیبات سنگین بسیاری مانند آهن، سرب، فلزات و … وجود دارند که همگی برای پوست مشکل سازی شده و سبب بروز بیماری های جدی خواهند شد. اگر برایتان سوال پیش آمده که کرم پودر دائم چیست ، چه مزایا و معایبی دارد و برای چه کسانی مناسب است، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. اثرات درمان فردی است و بسته به شرایط پوستی و مراقبت‌های بعد از درمان از فردی به فرد دیگر متفاوت است.

بسیاری از خانم های برای زیرسازی آرایش خود به منظور داشتن پوستی صاف و یکدست، از کرم پودرها استفاده می کنند. اما روش نوظهوری به نام کرم پودر دائم شکل گرفته که هنوز برای بسیاری از افراد گنگ و نامفهوم است. اگر عملکرد DNA‌ دچار مشکل شود، چرخه سلولی هم تحت تاثیر قرار گرفته و مختل می‌شود.

بعد از انجام این روش چقدر استراحت لازم است؟

ماندگاری مزووایت یا کرم پودر دائمی نیز بین هشت ماه تا یکسال می باشد. دقیقا مانند تکنیک میکرونیدلینگ کارتریج و سرم روی پوست کشیده می شود. که علاوه بر تزریق رنگدانه به زیر پوست به کلاژن سازی و الاستین سازی پوست نیز کمک می نماید. بین ۱۰ تا ۱۲ روز پس از انجام تزریق، ممکن است که بر روی پوست نشانه‌های تغییر رنگ را مشاهده نمایید. در بسیاری از موارد افراد غیرحرفه‌ای، رنگ دیگری را به لایه‌های پوستی تزریق می‌کنند که این امر می‌تواند آسیب‌های جدی به پوست برساند.

از روش جدید میکرونیدلینگ و جوانسازی پوست چه میدانید ؟

برای مثال، مزو میکرونیدلینگ، آر اف فرکشنال سوزنی، فیس آپ، کرم پودر دائم و غیره. در این تکنیک با سوزن‌های ریز نانو پیگمنت‌های طبیعی به لایه‌های پوست تزریق می‌شود. انسان ها ذاتاً زیبایی را دوست دارند و زیباترین چهره هر فرد در طول سال های جوانی او می باشد. بر اساس علم پزشکی در زمینه پوست با افزایش سن کم کم تولید پروتئین پوست به نام کلاژن کاهش پیدا می کند و در یک روند طبیعی پوست دچار پیری و چین و چروک می شود. هر چند برخی عوامل مانند خشکی پوست، نور مستقیم آفتاب و عدم مراقبت صحیح از پوست می تواند این روند را تسریع کند.خوشبختانه امروزه روش های مختلفی برای جوان سازی پوست وجود دارد که یکی از آن ها تزریق ژل می باشد.

پماد ویتامین آ و موارد مصرف آن

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. سال 2014 به یک انقلابی واقعی در بازار زیبایی جهان تبدیل شد ، در آسیا با عنوان BB GLOW ~ GLASS راه اندازی شد . دیگر در فصول گرم و حتی خشک سال نگران بهم ریختن آرایش خود نباشید.

قرمزی و کبودی پوست در روزهای اول طبیعیه و به مرور زمان و با استراحت ، به طور کامل از بین میره . ابتدا ژل کربوکسی روی صورت زده شده و با ماسک فعال کننده پوشیده می شود. با فشار ماسک به ژل ، گاز دی اکسید کربن آزاد شده و شما احساس سوزن سوزن شدن میکنید. همچنین ماساژ تخلیه لنفاوی برای از بین بردن تمام سموم انجام خواهد شد. این روش از طریق افزایش مقدار و دسترسی به سلول های مغذی عملکرد سلول ها را بهینه میکند.