کرم پودر دائم یا مزووایت چیست؟ هر آنچه که از کرم پودر دائم باید بدانید آرایشی‌لند-میکاپیسم


در صورت عدم مراجعه به متخصص این حوزه در اسرع وقت، تغییر رنگ می تواند بسیار دردسرساز شود. همچنین در صورتی که این کار توسط افراد غیر حرفه‌ای انجام شود، منجر به تغییر رنگ پوست می‌شود. معمولاً این عارضه ۲ هفته بعد از تزریق رخ می‌دهد و اگر در این مرحله به سرعت به یک فرد حرفه‌ای برای تصحیح آن مراجعه نکنید، تبدیل به یک مشکل جدی برایتان خواهد شد. حالا که می‌دانید کرم پودر دائم پوست چیست و چه مزایایی دارد، باید بگوییم این روش معایبی هم دارد که ممکن است پوستتان را دچار مشکلات جدی کند. این روش با استفاده از تکنیک میکرونیدلینگ انجام می‌شود که با کمک سوزن‌های نانو، پیگمنت‌های طبیعی را به لایه‌های پوست تزریق می شود.

  • به عبارتی، بدون کرم پودر دایمی نیز می تونین درصد بالایی از مشکلات لک، تیرگی، سیاهی زیر چشم، جای جوش و ک و مک و این قبیل رو بر طرف کنین.
  • یکی دیگر از مزایایی که بر روی پوست دارد از بین بردن رفع تیرگی های پوست در مناطق مختلف بدن از جمله زیر بغل، زیر چشم، تیرگی زلنو و یا آرنج می باشد.
  • تولیدکنندگان این محصول به مصرف‌کننده اطمینان می‌دهند که این محصول عارضه‌ای ندارد، اما بدون شک استفاده طولانی مدت از آن مشکلات زیادی را برای پوست به وجود می‌آورد.
  • رایا مدیکا یکی از فعال ترین و معتبر ترین فروشگاه های تجهیزات آرایشی بهداشتی در سطح اینترنت است که با تمام توان اقدام به تامین کالای اصلی و با کیفیت با مناسب ترین قیمت نموده است.

به علاوه آسیب به کراتینوسیتها باعث رشد عوامل اپیدرمال و گردش سلولی میشود . بی بی گلو از طریق میکرونیدلینگ زیبایی انجام شده و تنها در لایه اپیدرم کار میکند. استراتوم کورنیوم – سطحی ترین لایه اپیدرم و لایه ای که با محیط خارج تماس مستقیم دارد .

در حال حاضر برای موارد زیر استفاده میشود:

یعنی در واقع باید تمامی منافذ پوست و سلولهای مرده پوست را از بین ببرید و توسط لایه بردار آنها را لایه برداری کنید. برای لایه برداری کردن پوست موادی را مورد استفاده قرار می‌دهند که این امر هم مجدداً توسط ماساژ دادن پوست انجام می گیرد، که باعث می گردد تمام پوست های مرده و منافذ باز ترمیم شوند. همچنین در مرحله دیگری که برای این تزریق توصیه می‌شود خنثی سازی می‌‌باشد به نظر متخصص این عمل مقداری عمل خطرناک به نظر برسد اما باید گفت برای نوسازی پوست از تونل استفاده می شود. برای بازگرداندن ph استفاده میشود در واقع برای از بین بردن کاهش قرمزی و همچنین آبرسانی پوست مورد استفاده قرار می گیرد .

مرجع کلینیک های زیبایی ایران

معمولاً 2 تا 3 کرم با هم مخلوط می‌شوند تا رنگ متناسب پوست مشتری ایجاد شود. این آرایش معمولاً ترکیبی از ۲ تا ۳ کرم پایه آرایشی است که متخصص زیبایی آن‌ها را با هم مخلوط کرده تا برای هر مشتری یک رنگ سفارشی ایجاد کند. این روش شبیه خال‌کوبی است با این تفاوت که این بار تمام صورت شما را می‌پوشاند.

به‌علاوه BB کرم­ها عاری از الکل، مواد آلرژی‌زا، مواد شیمیایی چون بنزوفنون، اسانس، فرمالدئید، پارابن­ها، روغن‌های معدنی یا رنگ‌های مصنوعی هستند. عوارض جانبی احتمالی این روش درمانی بسیار نادر و جزئی است و ممکن است شامل درد، قرمزی یا عفونت باشد. این تکنیک که با نام BB glow نیز شناخته می‌شود آخرین‌ ترند زیبایی و آرایشی است که در حال حاضر محبوبیت زیادی در دنیا پیدا کرده است. به عبارت ساده این یک کرم آرایشی نیمه ماندگار برای پوست است که شما را از کرم پودرهای روزانه بی‌نیاز می‌کند. کرم پودرها در امان باشند و همیشه لایه ای از کرم پودر دائم را بر روی صورت خود داشته باشند.

روشهای مختلف محو کردن خط چشم؛ روشی برای زیباسازی چشم ها

سلام وقت شما بخیر باشه.مزووایت بر روی هورمونهای بدن زنان و مردان هیچگونه دخالتی نداشته و مشکلی پیش نمی آورد.جهت کسب اطلاعات بشتر با شماره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۸ تماس بگیرید. هر تکنیکی زیبایی که بر روی صورت انجام می شود دارای عوارضی است اما در مورد عوارض مزووایت صورت تاکنون هیچ گونه گزارشی مبنی بر نارضایتی و عوارض مزو وایت صورت اعلام نشده است. یکی از مراکزی که مزووایت در تهران را بصورت تخصصی انجام می دهد،کلینیک زیبایی دکتر یوسفی می باشد. در صورتی که از برندهای ناشناخته استفاده شود عوارض جبران ناپذیری را برای پوست شما فراهم می سازد و در واقع باید توصیه کرد که این روش فقط فقط توسط افراد متخصص و دوره دیده انجام گیرد. یکی دیگر از مزایایی که بر روی پوست دارد از بین بردن رفع تیرگی های پوست در مناطق مختلف بدن از جمله زیر بغل، زیر چشم، تیرگی زلنو و یا آرنج می باشد. از خصوصیات دیگر آن می‌توان به درخشندگی پوست اشاره نمود و موجب جوانسازی پوست می گردد.

در دراز مدت برخی ترکیبات موجود در کرم پودر همیشگی مثل دی‌اکسید تیتانیوم که رنگ کرم پودر را به وجود می‌آورد، لکه‌های سیاه و هاله‌های تیره در پوست ایجاد می‌کند. این لکه‌های تیره بعضی مواقع حتی با دستگاه‌های پیشرفته مثل لیزر هم محو نمی‌شود. به همین دلیل، بهتر است قبل از تزریق مزو وایت درباره این موضوع به اندازه کافی تحقیق کنید تا با یک ذهنیت باز در مورد آن تصمیم بگیرید. پیش‌تر گفتیم که کرم پودر دائم یک روش شبیه میکرونیدلینگ است که به‌طور نیمه ماندگار، BB کرم(کرم پایه آرایش) را وارد پوست می‌کند. استفاده از کرم پودر روی پوست سبب می‌شود پوستی یکدست، بدون لک و آرایشی جذاب داشته باشید.

زمانی که به هر دلیل پوست شما دچار تغییر رنگ شد، لازم است تا از خنثی کننده‌های رنگ یا مکمل‌ها استفاده کنید. اگه وبسایت های رسمی فروشنده مواد مزووایت رو نگاهی بندازین، متوجه تنوع فراوان محصولات برند مزووایت خواهید شد. به مانند ترکیبات مزوتراپی، انواع مارک و ترکیبات کرم پودر دائمی در بازار موجوده.

در حالی که این درمانها به نتایج موقتی می رسند ، به دلیل کاهش هزینه و دوره بهبودی کمتری ، ترجیح داده می شوند. ◊ چون از سوزن میکرونیدلینگ استفاده میشه و به هر حال کمی خونریزی دارین، بهتره از یکی دو هفته قبل و بعد، داروهای ضد جوش و رقیق کننده خون استفاده نکنین. داروهایی مانند آسپرین، هپارین، وارفارین و ضد فشار خون می تونن عوارض کبودی و زخم رو تشدید کنن. در مورد تداخلات دارویی، چون لیست این داروها خیلی طولانیه و اثراتش در مورد همه یکسان صدق نمی کنه، بهتره طبق مصرف خودتون از پزشک سوال کنین. سوزن های بی بی گلو فقط تا حد 0.15 میلی متر (خیلی خیلی کم) وارد لایه سطحی پوست شده و آسیبی به شبکه درون رگی وارد نمی کنن. انجام ایت روش به هیچ وجه به افرادی که مبتلا به دیابت، سرطان پوست، بیماری‌های پوستی و هر بیماری که مربوط به سیستم ایمنی بدن باشد؛ توصیه نمی‌شود.