یادگیری زبان انگلیسی در خانه با چند روش ساده موسسه زبان انگلیسی ایران اروپا | zabannew


یادگیری زبان انگلیسی در خانه با چند روش ساده موسسه زبان انگلیسی ایران اروپا | zabannew

هرچند بسیار خوب است که در این زمینه با افراد باتجربه و مدرسان نیز مشورت داشت. در مسیر یادگیری خودآموز زبان انگلیسی راه های بسیار زیادی برای افزایش سرعت یادگیری و بازدهی مناسب وجود دارد. طبیعتا یک تعادل نسبی باید در یادگیری هر یک از مهارت ها وجود داشته باشد و تمرکز کافی برای هر بخش در نظر گرفته شود.

  • اما در آهنگ‌ها و برنامه‌های گفت‌وگو محور رادیویی، همه‌چیز سریع‌تر پیش می‌رود.
  • این روزها آموزش زبان انگلیسی به یک باید و دغدغه اساسی برای هرکسی تبدیل شده است.
  • رایگان بودن این ویدئوها در مقایسه باکلاس‌های حضوری گران‌قیمت، مهم‌ترین دلیل استفاده از آن برای آموزش زبان انگلیسی به‌شمار می‌آید.
  • مجموعه کتاب American English File، یک دوره 6 سطحی از starter تا advanced  را پوشش می‌دهد و توسط انتشارات آکسفورد به‌چاپ رسیده‌است.
  • دنیای کتاب های داستان، دنیای بسیار بزرگی می‌باشد که می‌توانید خود را در این دنیا گم کنید.

به عنوان نمونه، صحبت کردن با خود در آینه، توضیح و مرور مطالب با خود و یا ضبط کردن صدا هنگام مطالعه از جمله روش های بسیار تاثیرگذار در یادگیری هستند. یادگیری در منزل این فرصت را به شما می‌دهد که کلاس زبان را به خانه بیاورید و زمانتان را مدیریت کنید و با این شیوه هزینه کمتری هم نسبت به کلاس‌های حضوری در مؤسسات و یا به‌صورت خصوصی می‌پردازید. چه بسا ممکن است علاقه به مهاجرت و آزمون آیلتس یا امتحان سلپیپ کانادا و کسب یکی از بهترین مدارک زبان انگلیسی داشته باشید.

یادگیری زبان انگلیسی در منزل با ساده ترین روش ها

مبحث مورد علاقه تون رو انتخاب کنین و تا جایی که وقت اضافه دارین اونها رو دنبال کلیک کنید کنین. لازم به ذکر است که پیش از انتخاب منابع، باید هدف خود را از یادگیری مشخص و سپس برطبق آن کتاب‌های موردنظر را انتخاب کنید. عواملی مانند انگیزه، هدف، علاقه، سن، سطح دانش اولیه و وقت هر زبان‌آموز در سرعت یادگیری او تأثیر دارد.

انجام بازی های ویدیویی به زبان انگلیسی

خودباوری یکی از مهم‌ترین راه‌های تقویت انگیزه است و باید تصورات منفی را در راه یادگیری زبان انگلیسی از خودتان دور کنید، یعنی بر آن‌چه می‌توانید انجام دهید تمرکز کنید نه نقاط ضعف‌تان. کسانی که در این سطح از زبان انگلیسی قرار دارند با عبارات روزمره‌ی انگلیسی آشنایی دارند و از آن‌ها در صحبت ها بهره می‌جویند. می‌توانند خودشان را معرفی کنند و در مکالمه هایشان سوالاتی در مورد محل زندگی، شغل، دوستان و علاقه‌مندی های طرف مقابل بپرسند.

مرور آسان درس

چرا که شما با گذارندن هر مرحله شروع به یادگیری مبحث جدیدی می‌کنید. امروزه سایت‌های فراوانی وجود دارند که کارشان آموزش زبان انگلیسی در خانه است. اگر قبلا تجربه رفتن به کلاس زبان را داشته باشید، احتمالا دوستانی دارید که آنها هم به دنبال آموزش زبان انگلیسی در خانه هستند.