یادگیری کاشت ناخن از صفر تا صد با 20 درس رایگان هنر فردی-میکاپیسم


این کاشت نیز با استفاده از فرمر و تیپ و حتی روی ناخن مشتری قابل انجام است. با توجه به استقبال شدید بانوان در زمینه کاشت ناخن، بسیاری این فکر به ذهنشان رسیده که وارد این کار شده و مهارت های لازم در زمینه آموزش کاشت ناخن را فرا گیرند. اما قبل از اینکه وارد این لاین شوید لازم است که صفر تا صد آن را از آموزش کاشت ناخن تا بازار کار در خارج از کشور را بدانید و با آگاهی و چشمانی باز تصمیم بگیرید. بنابراین اگر به دنبال یادگیری و آموزش کاشت ناخن هستید و می خواهید قبل از ورود به این حیطه، تمامی اطلاعات لازم در این حرفه را بدانید، مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

برای گرم کردن استون، آن را داخل یک کاسه بریزید و بر روی کاسه ای دیگر که در آن آب در حال جوش قرار دارد بگذارید ( به نوعی بن ماری) تا استون کمی گرم شود. پس از گرم شدن استون می توانید به مدت ۴۵ دقیقه ناخن های خود را در داخل کاسه ی استون قرار دهید. اما اگر می خواهید فرایند حذف ناخن های کاشت شده کمی با حوصله تر انجام پذیرد به نکته ی بعدی توجه کنید. فلای آن تنها روشی است که در حال حاضر احتیاجی به سوهان کشی ندارد و تنها از یک درایر یا اسپری برای خشک و محکم کردن کار استفاده می‌شود. ابتدا از یک بیس برای پایه کار و پمپاژ پودر پینک یا کیلیر استفاده و در نهایت برای محکم کردن کار از تاپ کات یا فینیشینگ استفاده می‌شود.

  • البته یک کاشت خوب علاوه بر، داشتن ظرافت و زیبایی باید دوام و استحکام بالایی نیز داشته باشد.
  • خیر، برای دریافت مدرک فنی حرفه ای نیاز به هیچ گونه مدرک تحصیلی ندارید.
  • البته بدون شک آموزش کاشت ناخن ، آموزش طراحی ناخن و همچنین آموزش مانیکور و پدیکور جزو مواردی است که آموزش آن‌ها زیر نظر مربی متبحر نتیجه بسیار بهتری را رقم خواهد زد.
  • توجه داشته بشید که این مواد شیمیایی قوی هستند و در هنگام تهیه می توانند سمی باشند.
  • این نوع کاشت برای افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند مناسب است زیرا به علت بد مزگی مواد و کنده نشدنش این عادت از سر آن ها می افتد.

ژل آدامسی کاشت ناخن محصولی است که برای طراحی برجسته و گلسازی روی ناخن مورد استفاده قرار می گیرد و به شما این امکان را… 23- فرنچ های رنگی ناخن ها همواره مورد پسند بسیاری از دختران بوده است. اگر شما هم به فرنچ های رنگی علاقه مند هستید می توانید نوک هر یک از ناخن های خود را بنا به سلیقه خود با رنگ های مختلف طراحی نمایید و جلوه رنگین کمان را برای ناخن های خود ایجاد کنید. معرفی لوازم و مواد مورد نیاز برای کاشت ناخن و کاربرد هر کدام در مراحل کاشت ناخن… همه چیز درباره کاشت ناخن با تیپ ژل ( ژلیکس ) را می توانید با خواندن این مطلب بدانید.

در نیل آکادمی تمام تمرین ها در آموزشگاه انجام شده و تحت نظر مربی رفع اشکال می گردد تا هنرجو پس از رفتن به منزل به دغدغه های دیگر زندگی خود رسیدگی کند. هنرجو پس از اتمام دوره نیز اجازه استفاده از میز اختصاصی و تجهیزات مربوطه در نیل آکادمی را داشته و می تواند برای اولین مشتریان خود که حتی می توانند از آشنایان وی باشند تحت نظر مربیان مربوطه، کار کاشت را انجام دهد و رفع اشکال نماید. گاه می توان با زدن یک تاپ شاین ساده، کاشت ناخن را به اتمام رساند، گاهی مشتری درخواست طراحی دارد و بسته به درخواست او ناخن هایش را براساس رنگ و مدل دلخواهش طراحی می کنید.

کارشناسی ارشد مشاوره

مدارکی که برندهای مربوط به مواد و تجهیزات کاشت ناخن ارائه می دهند. با یادگیری این بخش می توانید بیماری های مربوط به ناخن که باعث ایجاد مشکل در کار ناخن می شود را شناسایی کنید و از مشکلات بیشتر جلوگیری کنید. دقت کنید که شما فقط باید علایم را شناسایی کنید و از مشتری بخواهید که به پزشک مراجعه کند و از پیشنهادهای درمانی بپرهیزید. یادگیری نحوه صحیح لاک زدن به شما کمک می کند که مرحله لاک زدن ناخن را با سرعت و دقت بالاتری انجام دهید و زمان زیادی صرف خشک شدن لاک مشتری نکنید. امروزه کاشت ناخن یکی از فعال ترین و پرطرفدارترین لاین های زیبایی می باشد.

بررسی معایب و محاسن کلی کاشت ناخن

نازک کردن صدف ناخن مشتری و آسیب رساندن به کراتین صدف ناخن باعث ایجاد مشکل در کاشت می شود. از انواع کاشت ناخن که دارای طرفداران زیادی در دنیاست می توان به روش میکس اشاره نمود که ترکیبی از کاشت ناخن پودری و استفاده از تاپ شاین در مرحله آخر است که درخششی فوق العاده را به ارمغان خواهد آورد. این نوع از کاشت نیز از محبوب ترین روش های کاشت ناخن بین بانوان است.

بعضی افراد ترجیح می دهند روی کاشت خود، از ژلیش برای طراحی استفاده کنند. این مدل مناسب ناخن های باریک و کشیده و انگشتان کشیده می­باشد. مانیکور عملی است که در راستای زیبایی و سلامت دستان، ناخن ها و همچنین خشکی پوست و عوامل مرتبط با آن ها، انجام می شود. تمامی این مراقبت های زیبایی و بهداشتی زمانی که روی پا اعمال شود، پدیکور نامیده میشود. لازم است بدانید پدیکور دسته ها و جوانب مختلفی دارد که هرکدام جهت مشکل پوستی بخصوصی انجام می شود که باید توسط متخصص انجام شود.