یادگیری کاشت ناخن از صفر تا صد با 20 درس رایگان هنر فردی-میکاپیسم


کاشت ژل تفاوت چندانی با پودری ندارد و تنها تفاوت آن مواد مصرفی در آن است. مواد ژل به صورت آماده خریداری می شود و بعد از مواد ضد قارچ روی ناخن می گذارند و ناخن را در دستگاه یووی قرار می دهند تا خشک شود. در این نوع کاشت ناخن ، روی ناخن طبیعی لاک های ژل مخصوصی می زنند .

عمق رنگ سفید از نوک به ریشه باید کم تر و محو تر شود سپس با استفاده از پودر هلویی یا صورتی بیبی بومر از ریشه ناخن شروع کرده و به سمت نوک ناخن مواد گذاری می کنیم. عمق رنگ هلویی یا صورتی در این حالت نیز در ریشه ناخن ها بیشتر بوده و هرچه به سمت نوک ناخن حرکت می کند باید محوتر شود. نکته قابل توجه در کاشت بیبی بومر ادغام کردن این دو رنگ در قسمت مرز است که باید به درستی فید شده و نقطه تلاقی این دو غیر قابل تشخیص باشد، سپس به وسیله گیره مخصوص دو طرف ناخن را سفت کرده و به مدت 120 ثانیه در دستگاه UV قرار می دهیم.

  • آیت‌الله مکارم، استفتائات واحد پاسخ به سؤالات جامعةالزهرا، جزوه غسل، صفحه ۱۶ و ۱۸.
  • ناخن‌های گرد از یکی از کلاسیک‌ترین مدل‌های ناخن به شمار می‌آیند.
  • با ژل یا پودر (تیپ گذاری ناخن پودر)، موادگذاری را انجام دهید.
  • کاشت ناخن زیبایی زیادی را به دستان شما هدیه می کند و برای افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند مناسب است.

اگر از ناخنهای کاشته تان خسته شده اید نگران نباشید چرا که شاید فکر کنید تا ابد باید با همین ناخنها کنار بیایید اما اینطور نیست. 1- کاشت ناخن فى نفسه اشکال ندارد و با فرض صدق زینت، باید از نامحرم پوشانده شود. تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به سالن زیبایی شادلین میباشد.

در نهایت سوهان کاری انجام شده و لایه ای از تاپ کت براق را بر ناخن ها می زنیم و مجددا در دستگاه قرار می دهیم. در کاشت بیبی بومر بهترین فرم ناخن، حالت نوک تیز یا بادامی خواهد بود. کاشت ناخن دخترانه در صورتی که شما روش قالبی را برای زیباتر کردن ناخن های خود انتخاب کرده اید بهتر است بدانید که این روش دوام چندانی ندارد.

کاشت ناخن با مواد ژله ای

روش انجام کار به این ترتیب است که پس از آماده سازی و زیرسازی ناخن ها و زدن ضد قارچ باید یک لایه پرایمر به سطح ناخن زده و سپس تمام ناخن را به یکباره و به شکل عمود در پودر فرو ببریم. در این روش باید جهت ایجاد حجم دلخواه در ناخن ها، این مراحل را چندین بار تکرار نمائیم. در نهایت سوهان کشی و بافرینگ انجام شده و ناخن ها را پولیش می کنیم. کاشت ناخن یک نوع آرایش و تزیین ناخن می‌باشد که در آن به چند طریق نوعی از مواد، به شکل ناخن مصنوعی روی ناخن طبیعی فرد با ماندگاری طولانی چسبانده می‌شود.

عوامل ترک خوردن مواد کاشت ناخن

در این مطلب تصمیم گرفتیم درمورد متدهای کاشت ناخن‌ها بیشتر صحبت کنیم. در این مرحله با استفاده از سوهان دستی ناخن‌های خود را به فرم و شکل دلخواه سوهان کنید و سطح صدف را به آرامی سوهان و بافر بزنید و بعد با براش مانیکور مواد اضافی را از روی سطح ناخن پاک کنید. هر ناخن‌ کار به طور متوسط روزانه باید به 5-10 مشتری رسیدگی کند؛ برای همه آنها مواد آکریلیکی با بوی نافذ را بگذارد؛ لاک بزند یا بوی چسب ناخن را استشمام کند. استون خودش یکی از مهم‌ترین مواد مضر در سالن کاشت ناخن است که تمام چربی‌های مفید دست را از بین می‌برد.

کاشت ناخن فایبرگلاس با عنوان کاشت ناخن فیبر، ابریشمی یا سیلکی هم شناخته شده هست. کاشت ناخن با فایبرگلاس در مقایسه با کاشت ناخن پودری و کاشت ناخن با ژل محبوبیت زیادی ندارند و به همین دلیل کمتر مورد استفاده قرار میگیره. در بعضی مواقع کاشت ژله ای برای کسانی که عادت به جویدن ناخن دارند هم پیشنهاد می شود زیرا به دلیل بد مزگی مواد و کنده نشدنش این عادت از سر آن ها می افتد. چسب ناخن حساسیت زا نیست اما ممکن است برخی به مواد کاشـت ناخن حساسیت داشته باشند که در آن صورت پوست آن ها دچار اگزما می شود و باید هر چه سریع تر کاشت ناخن را بردارند. خانم‌ها به دلایل مختلفی کاشت ناخن انجام می‌دهند؛ برخی صرفا برای زیبایی و برخی دیگر به دلیل مشکلات ناخن‌هایشان و برای پوشاندن ناخن‌هایی که به گفته خودشان رنگ و روی زیبایی ندارد انواع کاشت را تجربه می‌کنند.

در کاشت اولیه تیپ یا همان ناخن مصنوعی از زیر ناخن با چسب ناخن چسبانده می شود و تا اندازه دلخواه کوتاه می شود. در ادامه انواع کاشت ناخن به کاشت ناخن میکس می‌رسیم که این نوع کاشت مانند کاشت معمولی است. با این تفاوت که در نهایت از لاک براق کننده یا همان تاپ شاین روی ناخن­‌های فرد کشیده می‌­شود. پس برای ناخن میکس تمام مراحل کاشت پودری را انجام می‌­دهیم و در نهایت با تاپ شاین روی آن می­کشیم. ما در این بخش از زیبامون دات کام اطلاعات کامل و مفیدی رو در رابطه با انواع کاشت ناخن، روشهای مختلف کاشت ناخن و غیره در اختیارتون قرار دادیم. با ما همراه باشید و با این روش محبوب برای افزایش زیبایی ناخنها و دستها بیشتر آشنا بشید.