یادگیری کاشت ناخن از صفر تا صد با 20 درس رایگان هنر فردی-میکاپیسم


شاید شما هم این روزها شنیده باشید بعضی از مراجع، مجوز کاشت ناخن داده‌اند و در درستی یا نادرستی آن تردید به دل راه داده‌اید. چند هفته بعد از کاشت حتما برای ترمیم به متخصص‌کار حرفه‌ای مراجعه کنید. پس از کار با مواد کثیف، دست خود را بشویید تا از ورود آلودگی جلوگیری شود. ضمن تقدیر از همراهی شما مخاطب گرامی، خواهشمند است تمامی سوالات خود را در سایت و در بخش نظرات مطالب مطرح فرمایید. لطفا از راه‌های ارتباطی ذیل تنها برای مباحث بازرگانی استفاده نمایید. سپس دستتان را بیرون آورده و با کلینکس روی ناخنتان را تمیز کنید و دوباره دستتان را درون استون قرار دهید.

  • دوام این نوع از انواع کاشت ناخن در حدود دو هفته بوده و انجام آن در مناطقی با رطوبت بالا توصیه نمی شود.
  • برای اطلاعات بیشتر درباره تفاوت این دو روش، پیشنهاد می‌کنیم مقاله ژلیش ناخن را مطالعه فرمایید.
  • بنابراین بهتر است در دوره های ما در مجموعه شادلین شرکت کنید و اصول اولیه در کاشت ناخن را بیاموزید.
  • رنگ های آبی، سبز و سفید از جمله رنگ های مورد پسند دختران می باشد.
  • در این روش تنها به تیپ گذاری بسنده کرده و بر روی سطح ناخن از لاک ناخن و یا استیکر استفاده می شود، به همین دلیل بسیار کم دوام بوده و تنها در مواردی ضروری مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

کسانی که بیماری عفونی و قارچی دارند توصیه می شود که کاشـت ناخن انجام ندهند چون این کار باعث می شود فرد پیشرفت بیماری خود را از چشم دور کند. کسانی هم هستند که مستعد عفونت هستند و سیستم دفاعی بدن ضعیفی دارند و چون آن ها خودشان مستعد تمام بیماری های ناخن هستند، با کاشـت ناخن بیماری را تسریع می کنند. کاشت ناخن تا حد امکان توصیه نمی شود مگر در مواقع خاص مثل کسانی که ناخن شان عیب دارد، یعنی ناخن هایی که به طور ژنتیک ایراد دارند و ظاهر خوبی ندارند آن هم به صورت مقطعی و با رعایت تمام نکات ایمنی و بعد از امتحان کردن تمام موارد ایمنی و جواب نگرفتن.

از بین بردن زردی مو بعد از دکلره و رنگ

12- به عنوان یکی دیگر از طراحی های کاشت ناخن دخترانه که زیبا و ساده می باشد می توان این طراحی را پیشنهاد کرد. برای این طراحی کاشت ناخن می توانید از یک رنگ روشن و کم رنگ برای بیس ناخن ها استفاده نمایید و با استفاده از قلم طراحی نقطه های رنگی کوچکی را به صورت دورانی در قسمت حلال ناخن طراحی نمایید. 8- برای طراحی کاشت ناخن دخترانه می توانید با استفاده از رنگ های مورد علاقه خود اشکالی را روی ناخن ها طراحی نمایید. 7- طراحی فرنچ ناخن یکی از زیبا ترین و پر طرفدار ترین طراحی های ناخن می باشد که دختران نوجوان نیز با انتخاب طراحی های مختلف فرنچ دیزاین های زیبا و متفاوتی برای ناخن های خود ایجاد می کنند. شما می توانید با استفاده از قلم طراحی ناخن، گل های کوچکی را به صورت فرنچ بر روی نوک ناخن های خود طراحی نمایید و جلوه زیبایی به ناخن های خود بدهید. شما به عنوان ناخن کار باید انواع فرم ناخن را به درستی بشناسید و قادر به ایجاد آن باشید تا بتوانید فرم دلخواه مشتری را ایجاد کنید.

پرسش: آیا غسل و وضو با ناخن کاشته شده صحیح است یا اشکال دارد؟ آیا این نوع ناخن زینت محسوب می‌شود؟

این کاشت به مهارت و سرعت بسیار بالایی نیاز دارد زیرا سرعت عمل ناخنکار است که زیبایی این کاشت را دو چندان می‌کند. از مزایای کاشت ناخن به روش فیبر یا گیاهی می‌توان به طبیعی بودن و دوام خوب آن اشاره کرد و در مقابل هزینه بالا و لزوم تماس کم با آب از معایب آن محسوب می‌شوند. دلیل دیگه‌ای که برای کاشت ناخن وجود داره این هست که رشد طبیعی ناخنها ممکنه در برخی از افراد بسیار کم باشه و همچنین به دلیل نازک و ظریف بودن ناخن طبیعی، مراقبت و نگه داری از اون واقعا سخت میشه. کاشت ناخن این امکان رو به شما میده تا استحکام و مقاومت ناخنهاتون رو افزایش بدید و بلندی ناخنها رو تا هر اندازه‌ای که تمایل دارید بیشتر کنید.

در این روش پس از آماده سازی و زیرسازی ناخن ها دست را حدود 180 ثانیه درون دستگاه UV قرار می دهیم، سپس از پودر بیبی بومر سفید در نوک ناخن ها ( فرنچ ناخن ) استفاده کرده و به سمت ریشه حرکت می نمائیم. در این روش ، ناخن کار ابتدا با استفاده از الکل ناخن و اطراف آن را ضدعفونی می کند و پس از انتخاب اندازه مناسب سرناخن ها هر سری را با زاویه 45 درجه حدود 20 ثانیه نگه می دارند و سپس با سوهان کوتاه می کنند. کاشت ناخن نچرال چیست؟ نچرال به معنی طبیعی است و زمانی که گفته میشه “کاشت ناخن نچرال” انجام میشه یعنی اینکه کاشت ناخن به قدری خوب و حرفه ای انجام میشه که انگار ناخن برای خود شماست و اصلا کاشتی انجام نشده. این روش تنها روشی است که بسترناخن را با یک لایه می‌بندد تا از آسیب لاک ژل‌ها در امان باشد. کاشت ناخن کروم برای کسانی که می‌خواهند ناخن‌هایشان همانند آیینه بدرخشد، پیشنهاد می‌شود زیرا در این کاشت از پودر کروم استفاده می‌شود که درخشان است. برای داشتن ناخن‌های زیبا در کمترین زمان از روش فرنچ ناخن استفاده کنید.

در نیل آکادمی نیز ساعات آموزش هنرجو با توجه به دوره ثبت نامی متفاوت می باشد. مدت زمان دوره آموزشی نیل آرتیست ۲۴ ساعت و در سه جلسه هشت ساعته و دوره آموزشی نیل مستر نیز ۸۰ ساعت و در ده جلسه هشت ساعته شامل آموزش و تمرین می باشد تا هنرجویان فرصت کافی برای تمرین و رفع اشکال مباحث آموخته شده تحت نظارت مربی را داشته باشند. دراین مرحله شما با استفاده از سر سوهان الماسه استوانه فرم نهایی روی ناخن را ایجاد می کنید.

به کمک استون مجدداً ناخنهای خود را تمیز کرده و با استفاده از پرایمر ناخن، رطوبت، روغن و هرگونه مواد اضافی بر روی ناخن خود را از بین ببرید. اگر چربی بر روی ناخن‌های شما باقی بماند، اکریلیک نمیتواند به خوبی بر روی سطح ناخن شما بچسبد. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که آموزش کاشت ناخن باید به شکل اصولی و توسط مربی های با تجربه انجام گیرد. همچنین مهمترین اصل در این حرفه دقت و حوصله است تا بتوان نتیجه دلخواه را کسب نمود. هر چقدر توانایی بیشتری در این زمینه داشته باشید، موفق تر خواهید بود. علاوه بر این، اگر نمی‌خواهید ناخن‌ها را خیلی قد دهید و قصد کاشت دارید،‌کاشت ناخن ژل و پودر بدون فرمر یا کاشت ناخن دیپ (آموزش کاشت ناخن به روش دیپینگ) روش‌‌های جایگزین دیگری هستند.

زیرا این کار باعث کاهش زمان استحکام کاشت می­شود و سریع کنده می­شود‌. ضربه ی ناگهانی، هواگرفتگی ایجاد می کند که شکستگی کاشت را به همراه می آورد یا حتی باعث شکستن خود ناخن هم می شود. شکستگی ها گاهاً به گوشت زیر ناخن فشار می آورد و باعث ایجاد عفونت یا قارچ می­شود. آب به تدریج زیر کاشت ها نفوذ می کند و باعث بلند شدن آن و ایجاد هواگرفتگی می­شود. بهتر است در زمان شست و شوی ظرف‌ها از دستکش استفاده کنید و بعد از هر بار شستن دست ها، آن ها را خشک کنی. توجه داشته بشید که این مواد شیمیایی قوی هستند و در هنگام تهیه می توانند سمی باشند.