۴۵ مدل کاشت ناخن کوتاه، مخصوص خانم های شیک و با کلاس رز سرخ-میکاپیسم


این وسیله به شما در یکسان سازی قد ناخن کمک زیادی خواهد کرد و به صورت یکبار مصرف و فلزی در بازار وجود دارد. در بین انواع ناخن‌های مصنوعی موجود در بازار، ناخن‌هایی از که ترکیبات اکریلیک ساخته می‌شوند را می‌توان در گروه قوی‌ترین ناخن‌های مصنوعی قرار داد. لبه ناخن‌ مصنوعی اکریلیک به این راحتی‌ها نمی‌شکند و برای خانم‌هایی که زندگی پرتحرکی دارند توصیه می‌شود. با کمی تمرین و حوصله، تهیه مواد و وسایل مورد نیاز و یادگیری مراحل آن می‌توانید این کار را در خانه برای خودتان یا دیگران انجام دهید. معمولا کاشت قالب به افرادی که زمان کمتری برای رسیدگی به ناخن‌های‌شان دارند توصیه می‌شود.

  • سوهان‌کشی بیش از حد یکی از عوامل است که موجب ترک خوردن ناخن‌ها می‌شود.
  • بعد از سوهان کشی فقط لایه ای از ژل را روی ناخن می گذارند و آن را داخل دستگاه UV خشک می‌کنند.
  • در برخی از این مکان ها هم که تجهیزات و مواد به صورت رایگان در اختیار هنرجو قرار می گیرد، معمولا مواد و تجهیزات کم کیفیت برای آموزش انتخاب می شود و همین امر به طور جدی سلامت هنرجو و حتی خود مربی را تهدید می کند.
  • در این روش جالب از انواع کاشت ناخن با دو رنگ همزمان در قسمت ریشه و نوک انتهایی ناخن به ادغام کردن این دو رنگ در یکدیگر پرداخته و ایجاد می نمائیم به طوری که مرز محو شدن دو رنگ قابل تشخیص نباشد.

از انواع کاشت ناخن به روش ژله ای، می توان کاشت ژله ای کلاسیک را نام برد که با استفاده از سه لایه ژل به نام های بیلدینگ ژل، فینیشینگ ژل و تاپ شاین به ساخت لایه ای شیشه ای و محکم در سطح ناخن ها اقدام می شود. پس از هربار ژل زدن بر سطح ناخن ها باید دست را در دستگاهی به نام UV قرار داد و در انتها به وسیله ماده کلینز، حالت چسبندگی آن را از بین برد. دوام این نوع از انواع کاشت ناخن در حدود دو هفته بوده و انجام آن در مناطقی با رطوبت بالا توصیه نمی شود.

انواع کاشت ناخن

پس از اینکه سطح ناخن تمیز و خشک شد، از بیس کوت بر روی سطح ناخن ها بزنید و دست را به مدت 60 ثانیه زیر دستگاه UV قرار دهید. در نهایت مهم‌ترین مشکل فیزیکی برای ناخن‌کار، گرد سوهان‌کشی ناخن است. این ذرات شیمیایی با ورود به ریه می‌توانند سبب حساسیت شدید برای ناخنکار شوند. این کار را تا چندین مرحله انجام دهید تا زمانیکه بیشتر مواد کاشت از روی ناخنتان پاک شود. گاهی اوقات از مدل کاشت ناخن خود راضی نبوده و یا به طور کل از کاشتن ناخن پشیمان شده‌ایم. در صورتي که ضرورتي براي اين کار نباشد آن را ترک کنند، و چنانچه ضرورتي وجود داشته باشد و امکان جداسازي ناخن هاي مصنوعي به هنگام غسل و وضو نباشد، با آن وضو و غسل جبيره اي مي گيرند.

البته کاشت غیراصولی ناخن ممکن است مشکلات زیر را نیز در پی داشته باشد. به دلیل خشک کردن با استفاده از دستگاه uv از تمامی روش‌های گفته شده گران‌تر است. پس از زدن محلول ضدقارچ ابتدا کاشت پودری انجام می‌شود و سپس با کاشت ژله‌ای و خشک کردن کار پایان می‌یابد. این روش مشابه روش پودری است و تنها تفاوت در مواد مورد استفاده آن است. در کاشت ناخن ژله ای بعد از ضد قارچ مواد ژل را روی ناخن ها میزنند و دست مشتری در دستگاه یو وی قرار میگیرد تا ژل خشک شود.

با اجسام آلوده تماس نداشته باشید، مراقبت کنید تا ضربه به ناخن‌های‌تان نخورد و در کارهای روزمره هنگام استفاده از مواد شوینده و آب تا حد امکان از دستکش استفاده کنید. به‌طور کلی کاشت توصیه نمی‌شود چون ممکن است به رشد و کوتیکول ناخن آسیب برساند و فرد دچار انواع بیماری‌ها مانند سرطان، عفونت قارچی و یا حساسیت و آلرژی شود. درصورتی که مجبور به کاشت شدید حتما به ناخن‌کار خود پیشنهاد دهید از مواد مرغوب و یاکیفیت عالی استفاده کند.

نحوه صحیح ریمل زدن

می توانید بنا به سلیقه خود از انواع رنگ های جیغ و پر رنگ استفاده نمایید و با استفاده از انواع استیکر(برچسب) ها در اشکال مختلف طراحی ناخن ها را زیبا تر نمایید و در آخر از یک تاپ شاین ناخن استفاده نمایید تا ناخن هایی براق و زیبا داشته باشید. 19- آن چه که بیشتر طراحی های ناخن ها را زیبا و متفاوت می کند استفاده از رنگ های متضاد برای طراحی کاشت ناخن ها می باشد. با اینکه در خیلی از بازارهای مشابه، شاهد ورود روزافزون خدمات دهندگان و اصطلاحا اشباع بازار هستیم، اما بازار کاشت ناخن نه تنها اشباع نشده بلکه سرعت ورود مشتریان جدید به آن بسیار بالاتر از ورود خدمات دهندگان می باشد.

هیچ تفاوتی در نوع کاشت وجود ندارد تنها ممکن است اندازه حساسیت‌ها به مواد در افراد متفاوت مختلف باشد که در این‌ صورت استفاده از آن مواردی که کمتر حساسیت‌ زاست ارجحیت دارند. با مراجعه به نزدیکترین شعبه سالن نانا، خدمات ناخن را با ۱۵ درصد تخفیف دریافت کنید. برای پوست سبزه، رنگ هلویی یا طلایی و این تن رنگ ها مناسب است. در نهایت برای رنگ پوست های تیره، رنگ های قرمز تیره یا سبز تیره مناسب می­باشد. فویل های طراحی به آسانی به شما کمک می­کنند که یک طراحی بی نقص روی کاشت خود ایجاد کنید.

اما شرط عقل این است که قبل از بروز مشکل به فکر پیشگیری باشید. کاشت ناخن ژله ای یا همان ژلیش که در آن یک لایه ای از ژل شفاف و زخیم بر روی ناخن های طبیعی شما قرار داده میشود و سپس فرم داده میشود. می‌دانستید که ناخن‌ها اصلاً نفس نمی‌کشند؟ اکسیژن ناخن‌ها از طریق رگ‌های زیر پوست تأمین می‌شود؛ نه سطح بیرونی ناخن! ممکن است بپرسید پس چرا وقتی ناخن‌های کاشتم را برمی‌دارم، احساس سبکی می‌کنم و ناخن‌هایم نرم‌تر از پیش احساس می‌شوند.