آیا کار شما کاهش وزن را دشوار می کند؟







ا،ریت مردم موافق هستند که کاهش وزن یک مبارزه است، اما برای ،، که در شیفت های منظم 10 ساعته با فشار مهلت مقرر کار می کنند، کاهش وزن می تواند به یک نبرد بی پایان تبدیل شود. تعجب می کنید که چگونه؟ زنده ماندن در صبحانه «بگیر و برو»، جایگزین ، وعده‌های غذایی سالم با فست فود، و گذراندن بیشتر روز روی میز کار بدون هیچ زم، برای رفتن به باشگاه – افزایش وزن و عدم کاهش وزن محتمل‌ترین نتیجه است. فراموش نکنید، افزایش وابستگی به دستگاه‌های فروش غذای بسته‌بندی شده برای فرونشاندن گرسنگی ساعت 4 بعدازظهر! آیا شما یکی از آن معتادان به کار هستید که روز خود را با نان و مربا برای صبحانه شروع می‌کنید، برای میان‌وعده دونات و پیتزا می‌خورند، زیر فشار کار له می‌شوند، و تنها راه آرامش پس از یک روز کاری طول، با تماشای برنامه‌های تلویزیونی یا نتفلی، به خطر انداختن است. بخوابید (ساعت خواب کمتر با چربی شکم ارتباط مستقیم دارد!). چه کارآفرین باشید، چه مهندس نرم‌افزار یا اهل تبلیغات، وقت آن رسیده است که بد،د آیا کار شما کاهش وزن را دشوار می‌کند و چگونه بر موانع غلبه کنید، در ادامه مطلب بخو،د:

کاهش وزن را دشوار می کند

1. تجارت غذای واقعی با غذاهای ناسالم: افزایش وابستگی به فست فود به دلیل اینکه وقت کافی برای تهیه وعده های غذایی سالم ندارید به این م،ی است که غذای پرکا،ی با پروتئین کم، محتوای فیبر کم، و ویتامین ها و سایر مواد مغذی را به خطر می اندازید. همچنین، پایبندی به کنترل سهم با غذاهایی که در فودکورت های شرکتی سرو می شود بسیار دشوار است. اما راهی برای ،وج وجود دارد – از یک رژیم کاهش وزن پیروی کنید که به شما نشان می دهد چگونه غذای رژیمی آسان و کم هزینه تهیه کنید. رژیم غذایی راتی بیوتی برای پیدا ، چگونگی کاهش وزن به ،وان یک زنبور شلوغ همچنین می‌تو،د طرز تهیه غذا را بیاموزید تا در روزهای هفته در زمان صرفه‌جویی کنید. همچنین، سعی کنید تعداد دفعاتی که بیرون غذا می خورید را به حداقل برس،د و به برنامه های غذایی در رژیم کاهش وزن پایبند باشید.

2. وضعیت نامن، در پشت میز کار: ساعت های طول، خمیدن روی کامپیوتر می تواند باعث کج شدن لگن قدامی، شل شدن عضلات شکم و بیرون زدگی شکم شود. از خم شدن خودداری کنید، با پشتی صاف بنشینید و مطمئن شوید که یک صندلی ارگونومیک پشت شما را نگه می دارد. همچنین، بررسی کنید که آیا میز کار گزینه خوبی برای شما است یا خیر.

3. سبک زندگی بی تحرک: گذراندن 10 تا 12 ساعت در وضعیت نشسته در میز کار، رفت و آمد از طریق وسایل نقلیه و رها شدن در مقابل تلویزیون روی مبل یا تخت – می تواند برای اه، کاهش وزن و سلامت کلی شما به خطر بیفتد. خوب. همانطور که قبلا شنیده اید، نشستن سیگار کشیدن جدید است زیرا خطر ابتلا به بیماری های متابولیک مانند دیابت نوع 2، بیماری قلبی، سکته و غیره را به شدت افزایش می دهد. همیشه هر ساعت 10 تا 15 دقیقه استراحت کنید و در مطب قدم بزنید. فرآیند چربی سوزی را فعال نگه دارید. همچنین هر زمان که می تو،د، آن پاها را بی قرار کنید. چی! بله، ظاهراً، افرادی که در طول روز پاهای خود را بی قرار می‌کنند، نسبت به افرادی که بی‌حرکت هستند، می‌توانند کا،ی بیشتری بسوزانند! بنابراین، حتی در حین تماشای تلویزیون، پاهای خود را از دست بدهید تا 300 کا،ی در روز از دست بدهید!

4. تنقلات مکرر: همانطور که قبلاً اشاره کردیم، دستگاه های فروش خودکار خوراکی های ناسالم را به راحتی در دسترس قرار می دهند. ناگفته نماند، همکاران در محل کار با رفتارهایی که نه گفتن به آنها سخت است، ظاهر می شوند. تنقلات مکرر (به خصوص کربوهیدرات های غنی از قند و تصفیه شده) باعث افزایش قند خون، افزایش ترشح انسولین می شود و این هورمون ذخیره کا،ی اضافی را در بدن تسهیل می کند. به زمان‌بندی ثابت وعده‌های غذایی و میان‌وعده پایبند باشید و مؤدبانه به همکارتان که بعد با یک جعبه دونات حاضر می‌شود، «نه» بگویید. با پایبندی به زمان بندی ثابت وعده های غذایی و میان وعده، به تنقلات مکرر و خوردن بی فکر پایان دهید.

5. استرس مزمن کاری: تلاش برای رعایت ضرب الاجل ها، پاسخ دادن به یک رشته ایمیل بی پایان می تواند استرس مزمن ایجاد کند که منجر به پرخوری و افزایش اشتها می شود. در چنین شرایطی، خوراکی های شیرین و غذاهای پرکا،ی آرامش بخش به نظر می رسند. غذاهای غنی از قند و چربی باعث ترشح دوپامین می شوند و مرکز پاداش مغز را روشن می کنند. هنگامی که شخصی از غذاهای راحتی مانند اینها لذت می برد، مرکز لذت مغز را فعال می کند که به ،ه خود می تواند اعصاب پریشان را آرام کند و استرس را (هر چند موقت) تسکین دهد. یافتن راه‌هایی برای کاهش استرس و جدا ، وابستگی عاطفی بدون غذا برای مق، با استرس‌های کاری کاملاً ضروری است. استرس به خودی خود باعث افزایش وزن می‌شود و پرخوری می‌تواند بر این مشکلات بیفزاید. همانطور که در بالا ذکر کردیم، استرس و اضطراب منجر به پرخوری می‌شود و غذای ناسالم با محتوای قند و چربی بالا جذاب به نظر می‌رسد، باعث خوردن احساسی می‌شود، بنابراین یافتن راه‌هایی برای کاهش استرس کاری بسیار ضروری است. هیچ، دیگری نمیتواند این کار را برای تو انجام دهد!

6. ساعات کاری طول، و محرومیت از خواب: هیچ چیز بدتر از کم خوابی نیست که بتواند اه، کاهش وزن شما را ،اب کند. کمبود خواب منجر به افزایش استرس، عدم تعادل هورمونی، متابولیسم کند، هوس های ناسالم، افزایش وزن به جای کاهش وزن می شود. شما می تو،د هر روز کمتر غذا بخورید و ورزش کنید، اما بدون 8 ساعت خواب، هیچ کاهش وزنی مشاهده نمی کنید. بنابراین، تا زم، که هر شب 8 ساعت نخوابید، زنگ ساعت را تنظیم نکنید.

7. آیا به اندازه کافی آب می نوشید؟ همه می گویند که ما باید هر روز حداقل 8 لیوان آب بنوشیم، نه تنها برای شفافیت پوست، بلکه برای کاهش وزن نیز. بدن ما سیگنال‌های گرسنگی و تشنگی را با هم مخلوط می‌کند، و اغلب اوقات تشنه‌ایم، اما با تصور اینکه این یک درد گرسنگی است، دست به یک کیسه چیپس می‌زنیم. اغلب تمرکز بیش از حد روی کار و استرس می تواند شما را از نوشیدن مقدار روزانه آب باز دارد. نگه داشتن دو بطری روی میز کار خود را به عادت تبدیل کنید و از ایستگاه کاری بلند شوید تا بطری را دوباره پر کنید. هیدراته نگه داشتن خود می تواند برای کاهش وزن شما معجزه کند – افزایش متابولیسم و ​​همچنین جلوگیری از احتباس آب.

به طور خلاصه، حتی اگر یک معتاد به کار مغرور هستید، باید ابتدا روی سلامتی خود سرمایه گذاری کنید – برای تهیه وعده های غذایی سالم، اجتناب از غذاهای فرآوری شده، کاهش دفعات غذا خوردن در خارج از منزل، زم، را برای ورزش اختصاص دهید. فعالیت بدنی داشته باشید، استرس را کاهش دهید و مهمتر از همه ۷ تا ۸ ساعت بخوابید تا بدن استراحت کند و تجدید قوا کند. بدون استراحت من،، کاهش استرس، رژیم غذایی غنی از مواد مغذی، کاهش وزن کاملا امکان پذیر نیست.

آیا آب قلیایی می تواند به کاهش وزن کمک کند؟
17 بهترین مواد تشکیل دهنده سالاد برای کاهش وزن








منبع: https://makeupandbeauty.com/job-making-weight-loss-difficult/