انواع روش کاشت ناخن سالن زیبایی ارغوان


استفاده از وسایل غیر استریل و چند بار مصرف در کاشت ناخن سبب ابتلای فرد به عفونت های قارچی و بیماری های ویروسی می شود. برای درمان عفونت های قارچی از آنتی بیوتیک ها استفاده می شود اما گاهی ریشه ناخن به حدی آسیب می بیند که شکل طبیعی ناخن کاملا از بین می رود. در کاشت ناخن مصنوعی، اکسیژن کافی به بافت زیر ناخن نمی رسد بنابراین رنگ ناخن تغییر کرده و کدر می شود و رشد ناخن کاهش می یابد. در این روش حالت طبیعی ناخن ها حفظ شده و لایه ای از جنس ابریشم (یا فایبر گلاس) بر روی ناخن طبیعی می چسبانند. سپس از چسب مخصوص برای محکم نمودن صدف ناخن ها استفاده کرده و از اسپری فیکس کننده استفاده می کنند.

به عنوان مثال شاید بتوان برخی مباحث طراحی ناخن را در سه ساعت آموخت اما به هیچ وجه نمی توان در دو جلسه سه ساعته کاشت ناخن با پودر را فراگرفت. بنابراین مدت زمان آموزش یکی از مواردی است که می توان بر اساس آن، آموزشگاه مورد نظر را رد و یا تأیید نمود. علاوه بر مراحلی که در بالا ذکر شد نکات دیگری نیز در آموزش کاشت ناخن مهم و موثر است که در زیر به آنها اشاره می کنیم.

  • بعد از هر طراحی بهتر است که اطراف ناخن را تمیز کنیم و از یک لایه تاپ کت استفاده کنیم تا طرح یکدست روی ناخن بماند.
  • علاوه بر موارد یاد شده در این مرحله رد سوهان دستی و سر سوهان الماسه استوانه نیز از بین می رود.
  • کاشت بیبی بومر به خاطر فرم زیبایی که دارد نیاز به طراحی ندارد و با استفاده از یک لایه تاپ شاین ظاهری بسیار زیبا پیدا می کند.
  • نوبت به فرم دهی مواد است که با استفاده از سوهان ناهمواری های مواد را از بین برده و سپس با سرسوهان استوانه سرگرد در سوهان برقی فرم دلخواه خود را به ناخن می دهیم.

تمام تلاش این مجموعه حفظ حداکثری رضایت مشتریان بوده و همواره برای این مهم تلاش های بسیاری صورت گرفته است. با توجه به این که امروزه کاشت ناخن در بین خانم ها طرفداران زیادی پیدا کرده است، آشنایی با لوازم آن از اهمیت ویژه ای… همه چیز درباره کاشت ناخن با تیپ ژل ( ژلیکس ) را می توانید با خواندن این مطلب بدانید. بسیاری از خانم ها به زیبایی دست های خود اهمیت می دهند و برای داشتن دست ها و ناخن های زیبا به کاشت ناخن روی می آورند،… در کاشت ناخن کروم، از پودر گچی استفاده می شود و روی آن با خط های نامتوازن مشکی رنگ پوشیده می شود.

پس از جدا کردن کامل ناخن مصنوعی لازم است به کمک پاک کننده لاک هر آنچه را که روی ناخن طبیعی باقی مانده، پاک کنید. محافظ ناخن مانعی را در بین ناخن طبیعی و مصنوعی شما ایجاد می‌کند. وقتی که محافظ ناخن را اعمال کردید، می‌توانید هر سرویس مصنوعی را روی ناخنهای خود اعمال کنید.

به هنگام شستن ظروف یا کار طولانی مدت با آب، دستکش ضد آب استفاده کنید تا زمان ماندگاری مواد روی ناخن شما طولانی‌تر شود. مهم‌تر از تمام این نکات رعایت بهداشت فردی برای جلوگیری از ابتلا به عفونت باکتریایی و قارچی است. مراجعه به ناخن‌کار برای ترمیم نیز باید در وقت مناسبی انجام بگیرد. انتخاب طرح و رنگ دیزاین ناخن بعد از کاشت، کاملا سلیقه‌ای و شخصی است.

بیماری های ویروسی و عفونت های قارچی

قلم دانتینگ یک ابزار بسیار راحت برای انواع طراحی ها می­باشد. با کمک این قلم می توانید به راحتی طرح‌های مورد نظر خود را روی ناخن و کاشت طراحی کنید. یک لایه ی لاک ژل روی ناخن بگذارید و به سرعت دست را در دستگاه بگذارید تا خشک شود. بعد از گذاشتن هر لایه سر ناخن را برای جلوگیری از شکستن با قلم لاک ژل ببندید. مدل بادامی، بیشتر از هر مدلی مناسب ناخن های کشیده و انگشتان بلند است و باعث ظریف نشان داده شدن دستان می­شود.

به صورت عمود قالب را بر قسمت ریشه ناخن قرار داده و به آرامی آن را بر روی سطح ناخن بخوابانید. با استفاده از براش مخصوص کاشت ناخن تمامی پوسته‌ها و خرده ریزهای حاصل از سوهان کشی را از سطح ناخن براش بزنید. کاشت ناخن در سالن‌های آرایشی تجربه‌ای لذت بخش برای بسیاری از بانوان است. اما برخی از افراد علاقه دارند تا با کسب مهارت لازم در این زمینه، در منزل خود این کار را انجام دهند و این گونه خیالشان از بابت سلامت مواد و کیفیت آنها راحت خواهد بود.

کاشت ناخن مرمریت

1- یکی از روش های کاشت و طراحی ناخن دخترانه استفاده از انواع استیکر(برچسب) ناخن می باشد که در عین سادگی جلوه زیبا و دخترانه ای به ناخن ها می دهد. شما می توانید برای بیس ناخن ها از یک رنگ پاستلی استفاده نمایید و استیکر(برچسب) های دلخواه خود را به قسمت پایین ناخن ها بچسبانید. این طراحی دخترانه و زیبا طرفداران بسیاری در فصل تابستان دارد. برای انگشت کوچک دست نیز می‌توانید از تکنیک بیبی بومر استفاده کنید. به این صورت که ابتدا لاک مشکی بزنید و صبر کنید تا کاملا خشک شود.

امروزه داشتن ناخن های زیبا برای دختران نوجوان و جوان اهمیت زیادی داشته که این موضوع بسیار مورد توجه آن ها قرار گرفته و اکثرا به دنبال طراحی های ناخن دخترانه با استفاده از رنگ های شاد می باشند. زیبایی و طراحی ناخن فقط مختص به افراد بزرگسال نمی باشد بلکه دختران نوجوان نیز می توانند طراحی های مختص به خود را داشته باشند. شایان ذکر است که علاوه بر طرح های فرنچ، آمبره، طرح های اکلیل دار و شاین دار و…

برای عده ای از بانوان که در کاشتن ناخن تردید دارند، سوالاتی نظیر صحیح بودن غسل و وضو و هم چنین صحت انجام این عمل از نظر فقهی وجود دارد. در زیر، نظر 5 تن از مراجع عظام تقلید در این باره را بخوانید. شاید این موضوع باورکردنی نباشد، اما تحقیقات علمی ثابت کرده گازهای سمی موادی که برای کاشت ناخن استفاده می شود می تواند سبب مسمومیت آرایشگر و حتی مشتری شود. این نوع از مسمومیت علائم شبیه مسمومیت الکلی دارد که در موارد شدید با علایمی از جمله بروز اختلالات روانی، خونی، کبدی، قلبی- عروقی و تنفسی همراه است.