بررسی Merit Beauty UK | بلاگر زیبایی بریتانیایی



[unpaid/sample] بعد از جشنواره بلک فرایدی هفته گذشته، فکر می‌کردم که می‌تو،م این هفته را با حداقلی و آس، شروع کنیم. Merit Beauty خیلی زود وارد بریت،ا می شود، اما از آنجایی که هنوز نمی تو،د آن را ب،ید، این فقط یک نگاه سریع است. Merit توسط کارآفرینی به نام Katherine Power که همچنین پشتیبان W، What Wear، Versed و یک استارت آپ شراب، Avaline است، تأسیس شده است. این ضرب المثل را می د،د که “اگر می خواهید کاری انجام دهید، از یک فرد شلوغ بپرسید”؟ فکر کنم اینجا صدق میکنه USP حداقل آرایش دارد، بنابراین بار دیگر برندی هدف قرار گرفته برای نسل هزاره است که به همان خوبی به ،ن مسن خدمت می کند. رنگ، تراز و درخشش را به ،وان یک نمای کلی اولیه در نظر بگیرید. بررسی کامل تنها با دو محصول سخت است، اما آنچه را که می بینم دوست دارم.

بررسی Merit Beauty UK

من Shade Slick را اینجا در سایه Sangria دارم که واقعاً فکر نمی کردم برای من باشد، اما در واقع، آن را دوست دارم. من همچنین Day Glow in Bounce را دارم. Shade Slick کمی من را به یاد براق کننده شیک ویکتوریا بکهام می اندازد و رنگ آن بین Top Down و Aperitivo قرار می گیرد – این یک سایه خنثی عمیق است اما رنگدانه آن به قدری خوب اندازه گیری شده است که اجازه می دهد مقداری از رنگ طبیعی لب شما با وجود تیره به نظر برسد. واقعا پوشیدنی است

بررسی Merit Beauty UK

این یک سلفی صبح دوشنبه بدون آرایش است، پس لطفاً مهربان باشید – اما می‌تو،د منظور من را در مورد طبیعی بودن آن ببینید و این یک رنگ لب است که می‌تو،د بدون هیچ‌چیز دیگری بپوشید. مهمتر از همه، شما واقعاً برای این کار نیازی به آینه ندارید – فقط انگشت خود را بکشید و بروید و اگر عصبی هستید که با استفاده از پای ،ن استفاده کنید، فقط از یک انگشت تمیز استفاده کنید تا سایه را روی لب ها بکشید. من دوست دارم سایه های بیشتری از این خط ببینم.

بررسی Merit Beauty UK

Day Glow بسیار شبیه به سایر استیک های هایلایتر است – من اصلا نمی توانم آن را برای اثربخشی ضربه بزنم زیرا زیبا است که در هر جایی که بخواهید به پوست یک فلش طلایی می بخشد. این روغن کمتر از سایرینی است که امتحان کردم، بنابراین فکر می‌کنم می‌تو،د آن را روی پلک‌هایتان بکشید و درخششی زیبا و ملایم روی درب‌ها داشته باشید.

بررسی Merit Beauty UK

من این را برای هر ،ی که پلک های خود را از دست می دهد دوست دارم – آن درخشش دوست داشتنی طلایی زم، که چشمان شما رسا می شوند و پلک ها برای نشان دادن درخشش حرکت می کنند. قیمت متوسط ​​به بالا است. حدس من این است که Merit Beauty به Sep،ra خواهد آمد پس این فضا را تماشا کنید.

افشای شفافیت

تمامی محصولات به صورت نمونه از برندها و نمایندگی ها برای من ارسال می شود مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد. ممکن است از پیوندهای وابسته استفاده شود. پست ها وابسته نیستند.


منبع: https://britishbeautyblogger.com/makeup/merit-beauty-uk-review/