بهترین برند های ژل لب

best filler brands for lips

تزریق ژل لب یا فیلر لب، درمان‌های زیبایی غیرتهاجمی هستند که به طور موقت لب‌ها را حجیم و صاف می‌کنند تا ظاهری پرتر داشته باشند. بهترین پرکننده های لب آنهایی هستند که ظاهری حجیم طبیعی ایجاد می کنند، کم خطر هستند و نتایج رضایت بخشی را ارائه می دهند.

متناسب با این توصیف، فیلرهای لب هیالورونیک اسید هستند. این پرکننده‌ها محبوب‌ترین نوع پرکننده‌ها هستند: در سال 2020، بیش از 2.6 میلیون تزریق اسید هیالورونیک در ایالات متحده انجام شد که نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است.
چه چیزی یک پرکننده لب خوب را می سازد؟

پرکننده لب ایده‌آل لب‌ها را با حفظ ظاهر طبیعی، صاف و حجیم می‌کند. بسته به نشانه، ممکن است از پرکننده لب برای پرکردن خطوط عمودی لب یا کمک به حجیم تر یا متقارن تر به نظر رسیدن لب ها استفاده شود.

بهترین فیلرها بدون حجیم کردن بیش از حد لب ها به اهداف زیبایی دست می یابند و در صورت رضایت بخش نبودن به راحتی می توان آنها را معکوس کرد. پرکننده ها باید به طور یکنواخت در سراسر لب ها توزیع شوند، بدون هیچ گونه توده، برآمدگی یا ناحیه ناهموار.
آیا چیزی به نام بهترین فیلر لب وجود دارد؟

ثابت شده است که برخی از پرکننده ها نتایج بهتری نسبت به سایرین ارائه می دهند. پرکننده های لب ژل هیالورونیک اسید به طور گسترده به عنوان بهترین برای بزرگ کردن لب در نظر گرفته می شوند، زیرا نشان داده شده است که نتایج ثابتی دارند، به راحتی در دسترس هستند و در مقایسه با سایر پرکننده ها خطر عوارض جانبی کمتری دارند.

اسید هیالورونیک یک قند پیچیده طبیعی است که در سراسر بدن از جمله پوست، غضروف و مایعات بدن یافت می شود. از آنجایی که به طور طبیعی در بدن وجود دارد، بعید است که در مقایسه با سایر انواع پرکننده ها، واکنش آلرژیک ایجاد کند. این مزیت قابل توجهی نسبت به سایر گزینه ها دارد.

Juvederm و Restylane بهترین برندهای ژل لب با اسید هیالورونیک هستند. آنها هر دو مؤثر، ایمن و نتایج طبیعی به نظر می رسند. هر دو با یا بدون لیدوکائین برای کاهش درد در دسترس هستند.

پرکننده های اسید هیالورونیک را می توان با استفاده از یک آنزیم تزریقی به نام هیالورونیداز معکوس کرد، اگر نتایج آنطور که انتظار می رود نباشد. نتایج همچنین مشروط به مهارت ارائه دهنده خواهد بود. حتی یک فیلر لب با عملکرد بالا می تواند نتایج ضعیفی را در صورت تجویز نادرست ایجاد کند.

شما می خواهید به چه جیزی برسید؟

بهترین برند ژل لب
بهترین برند ژل لب

پرکننده ها راه حل های همه کاره برای تعدادی از مسائل زیبایی شناختی هستند. شایع ترین دلایلی که افراد به دنبال تزریق فیلر لب هستند عبارتند از:

دستیابی به ظاهری متقارن تر
پر کردن “خطوط رژ لب” عمودی در بالای لب بالا
پر کردن و افزایش حجم
صاف کردن لب ها

پرکننده لب Juvederm

Juvederm Ultra XC و Volbella XC دو نمونه از پرکننده های لب با اسید هیالورونیک هستند. Juvederm Ultra XC لب ها را پر می کند. Volbella XC در درمان خطوط عمودی لب موثرتر است.
طرفداران

درمان ها زمان کمی را می طلبد و به طور متوسط ​​15 تا 30 دقیقه است
نتایج فوری، مؤثر هستند و تمایل به سازگاری دارند
تنظیمات می تواند در صورت نیاز توسط ارائه دهنده انجام شود
در صورت رضایت‌بخش نبودن، نتایج می‌توانند معکوس شوند
واکنش های آلرژیک نادر است
عوارض جانبی معمولا جزئی بوده و شامل کبودی، تورم و قرمزی است
بدون توقف مرتبط

منفی

لیدوکائین که برای کاهش هر گونه درد در طول درمان تجویز می شود، می تواند باعث بی حسی طولانی مدت یا واکنش آلرژیک شود.
نتایج می تواند تا 1 سال باقی بماند و سپس باید تکرار شود

پرکننده لب Restylane

Restylane Silk یکی دیگر از پرکننده های لب با اسید هیالورونیک است که از بسیاری جهات با پیشنهادات Juvederm قابل مقایسه است، به استثنای چند مورد:

Restylane چندین روز طول می کشد تا نتایج ظاهر شود و حدود 10 ماه طول می کشد
نتایج Juvederm فوری است و حدود 1 سال دوام دارد
هزینه درمان های Juvederm به طور متوسط ​​بیشتر از درمان Restylane است
Restylane دارای بافت دانه ای است. ژوودرم بافت نرم تری دارد

سایر پرکننده های لب هیالورونیک اسید

طیف گسترده ای از پرکننده های لب مشابه Juvederm و Restylane وجود دارد که برای تقویت لب ها با ویژگی های متفاوت فرموله شده اند.
بلوترو

پرکننده های لب Belotero معمولاً بسته به فرمول 6 تا 12 ماه دوام دارند. سه نوع پرکننده لب وجود دارد که برای رفع نگرانی های مختلف استفاده می شود:

Belotero Balance و Basic لب ها را تقویت کرده و خطوط کم عمق لب را کاهش می دهد
بلوترو سافت لب ها را تقویت می کند و خطوط ریز را نرم می کند
Belotero Intense حجم را اضافه می کند و خطوط عمیق را نشان می دهد

در یک بررسی علمی از ادبیات مطالعه، شواهد نشان داد که Belotero نتایج بلندمدت موثری با مشخصات ایمنی خوب دارد – به ویژه Basic، Balance و Intense.
ابریشم پریول

پرکننده لب ابریشم Prevelle که قبلا با نام Captique شناخته می شد، حاوی غلظت کمتری از اسید هیالورونیک نسبت به سایر برندها است. در حالی که نسبت به سایر گزینه ها ارزان تر است، اثرات طولانی مدت نیستند، به طور متوسط ​​حدود 3 تا 6 ماه.
انتقال چربی

انتقال چربی شامل برداشت چربی از ناحیه ای از بدن -معمولا باسن، ران یا معده- و تزریق مجدد آن به لب ها با یک سوزن بسیار ظریف است. این یک روش درگیرتر و تهاجمی‌تر از سایر گزینه‌های پرکننده لب در نظر گرفته می‌شود، زیرا چندین مرحله درگیر است.
طرفداران

انتقال چربی منجر به نتایج طولانی تر و طبیعی تر از آن می شود

پرکننده های پوستی
خطر واکنش آلرژیک بسیار کم است، زیرا سلول های خود را بر خلاف محلول های مصنوعی استفاده می کنند
بسته به تکنیک، نتایج طولانی مدت، از 3 تا 12 سال است

منفی

جراحی لیپوساکشن مورد نیاز است، گاهی اوقات تحت بیهوشی عمومی انجام می شود
برخی از سلول های چربی ممکن است زنده نباشند و در نتیجه نیاز به درمان بیشتری دارند
پیوند چربی گرانتر از تزریق است
معکوس کردن این روش از پرکننده های لب دشوارتر است
خطر بیشتر عوارض جانبی
تهاجمی تر از پرکننده های اسید هیالورونیک
نیاز به توقف از چند روز تا چند هفته دارد

سخنی در مورد پرکننده های لب بدون برچسب

در حالی که بسیاری از مواد پرکننده پوست معمولاً توسط پزشکان به عنوان پرکننده لب استفاده می‌شوند، همه برای این منظور در نظر گرفته نشده‌اند. این عملی است به نام استفاده خارج از برچسب.

استفاده خارج از برچسب می تواند خطرناک باشد زیرا این فرمول ها برای این منظور مطالعه و تایید نشده اند. عوارض جانبی ممکن است رخ دهد و به طور بالقوه باعث آسیب غیرقابل برگشت به لب ها شود. برخی از پرکننده های مصنوعی می توانند حجم زیادی ایجاد کنند یا پس از تزریق مهاجرت کنند.

برای نتایج مطلوب، مهم است که ارائه دهنده ای را انتخاب کنید که در تزریق لب تخصص داشته باشد و از فرمول های تایید شده برای لب ها استفاده کند.
ماندگارترین پرکننده لب چیست؟

Juvederm طولانی ترین درمان موقت با نتایج قابل مشاهده تا 1 سال است. انتقال چربی یک درمان نیمه دائمی است که می تواند سال ها ادامه داشته باشد.
مقایسه هزینه بین بهترین مارک های پرکننده لب

قیمت گذاری در هر برند متفاوت خواهد بود، اما برای برآورد دقیق هزینه کامل تزریق، هزینه های ارائه دهنده و مکان شما نیز باید در نظر گرفته شود. ارائه دهنده شما تعداد سرنگ های مورد نیاز و تعداد درمان های مورد نیاز شما را تعیین می کند.