تزریق ژل لب مدل فانتزی ، گرد ، هالیوودی + قیمت 1402


تزریق ژل لب مدل فانتزی ، گرد ، هالیوودی + قیمت 1402

هنگامی که آنها تشخیص دادند که دیگر نیازی به نظارت ندارید، به شما اجازه می‌دهند مرخص شوید. خیالتان راحت باشد چون یک بی حس کننده که بالاتر هم اشاره شد شما را خسته یا گیج نمی‌کند، بنابراین می‌توانید خودتان را به خانه برسانید. با این حال، ممکن است بخواهید از یکی از اعضای خانواده یا دوستانتان بخواهید که شما را همراهی کند. 4- داروهای رقیق کننده خون نیز می توانند کبودی های حاصل از تزریق را تشدید کنند.

  • با این حال امکان ترکیب این تکنیک با روش‌های دیگر برای به دست آوردن شکل و فرم جدیدی از لب وجود دارد که ممکن است بهترین نتیجه را برای شخص داشته باشد.
  • شما همچنین باید از نزدیک شدن به محیط هایی که افراد دیگر در آن در حال استعمال سیگار بوده و فضا پر از دود سیگار است، خودداری کنید.
  • آیا از نتایج راضی هستید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، گزینه های بعدی را بررسی کنید.
  • دکتر فاضلی پس از دوره پزشکی عمومی خود، در زمینه زیبایی پوست و مو فعالیت کردند.
  • اگر نکروز متوقف نشد، آنتی بیوتیک برای پیشگیری از بروز مشکلات بیشتر، مورد نیاز می باشد.

بوسیدن بعد از ژل لب، ممکن است باعث ایجاد تغییر رنگ در لب‌ها شود. این مسئله ممکن است به دلیل انتقال رنگدانه‌های موجود در ژل لب و یا از طریق ایجاد اصطکاک بین لب‌ها باشد. ایجاد تغییر رنگ لب‌ها بعد از تزریق رنگ به ویژه برای ژل‌های لبی با رنگدانه‌های قوی و یا رنگدانه‌های اضافی بسیار مهمتر است.

آیا تزریق ژل لب عوارض دارد؟

این کار در لب های نازک تغییر چشمگیری به وجود می آورد، اما هرچه بیشتر تزریق کنید ظاهر لب ها غیرطبیعی تر خواهد شد. اگر کسی لب های درشتی دارد و تنها به کمی فرم دهی نیازمند است تنها میزان اندکی ژل کافی خواهد بود. با پزشک مربوطه در مورد سوابق پزشکی، نگرانی و امیدهای خود صحبت کنید.

بوتاکس مو یا مزوتراپی مو، کدام روش بهتر است؟

با توجه به مواردی که در این مقاله اشاره کردیم، تزریق چربی ایمن ترین روش برای حجم دهی لب ها است. ما توصیه می کنیم اگر تمایل دارید ظاهری طبعی تر داشته باشید، حتما چربی را برای تزریق انتخاب کنید. اما اگر گزینه های دیگر مانند هزینه سبب می شود که بخواهید سایر روش ها را امتحان کنید، بهتر از تزریق ژل هیالورونیک اسید یا کاشت ایمپلنت استفاده کنید. بهتر است در این موارد با بهترین پزشک برای تزریق چربی خود مشورت کنید. پس از تزریق چربی، مقداری از آن جذب می شود از این رو، حجم ناحیه تزریق، پس از دوره یا کوتاه کمی کاهش می یابد. تحقیقات نشان داده اند که بین 18 تا 60 درصد از چربی تزریق شده جذب خواهد شد.

بعضی از عوارض جانبی ممکن است شامل احساس درد و تورم در منطقه تزریق، بروز خونریزی، عفونت، و یا تغییرات ناخواسته در شکل لب‌ها باشد. برای کاهش احتمال بروز عوارض جانبی، بهتر است تزریق ژل لب توسط یک پزشک مجرب و با استفاده از مواد با کیفیت انجام شود. همچنین، پس از تزریق ژل لب، بهتر است از تماس با نور خورشید و استفاده از آفتاب‌گردان‌هایی که فیلتر UV دارند، خودداری کنید.