تصاویر ویژه اکنون در بسته‌های تب تبلیغاتی Gmail!



  • عرضه گسترده اخیر دسته‌های برگه تبلیغات در Gmail به ایمیل‌های خوب و جذاب با فرصت‌های بیشتری برای تقویت این تعامل پاداش می‌دهد.
  • FeedBlitz امروز به شما کمک می‌کند تا با آماده ، هر ایمیلی که با یک تصویر ویژه ارسال می‌کنیم، از این فرصت بهترین استفاده را ببرید.

در اینجا آمده است که چگونه این به شما مزیت رقابتی می دهد: ا،ریت قریب به اتفاق ایمیل های موجود در تب تبلیغات هستند نه بسته نرم افزاری آماده است، بنابراین با FeedBlitz ایمیل های شما به طور ناگه، بسیار جلوتر از رقبا هستند.

این مهم است زیرا جی‌میل در حال حاضر بیشترین ایمیل‌های مصرف‌کننده را در اختیار دارد، و از این رو، توانایی متمایز شدن در درون جی‌میل یک مزیت رقابتی بزرگ برای ارسال‌کنندگان است.

برای کمک به شما در انجام این کار، FeedBlitz تصویر برجسته را از وبلاگ، خبرنامه یا ایمیل شما پیدا می کند و اطمینان حاصل می کند که اگر ایمیل شما در بسته تب تبلیغاتی یک برنامه gmail ظاهر می شود، تصویر برجسته شما ظاهر می شود. این باعث می شود ایمیل شما از درهم و برهمی متمایز شود و باز شدن ها و تعامل پایین دستی را تشویق کند.

از آنجایی که یک تصویر هزاران کلمه را بیان می کند، در اینجا یک مثال از یک مشتری آورده شده است:

480600

ببینید ایمیل لیزا چگونه متمایز است؟ دلیل آن این است که (الف) در برگه تبلیغات جیمیل همراه شده است، و (ب) FeedBlitz ایمیل را طوری ساخته است که برای بسته‌بندی آماده باشد، به طوری که یک تصویر جذاب بیرون می‌آید.

این کار ساده و آسان است – و از امروز، هیچ تلاش اضافی برای مشتریان FeedBlitz وجود ندارد. اگر با استفاده از FeedBlitz ایمیلی ارسال کنید، فقط کار می کند.

بسته به آنچه که جی‌میل درباره مش، می‌داند، ممکن است ایمیلی را در بالای برگه تبلیغات به‌،وان بخشی از یک «بسته» گروه‌بندی کند – گیرنده آن را به‌،وان «انتخاب‌های برتر»، «تبلیغات برتر» یا متنی مشابه برجسته می‌بیند (کپی بسته به اینکه جی‌میل فکر می‌کند ایمیل درباره چه چیزی است، متفاوت است).

اگر ایمیلی در بالای یک بسته قرار گیرد، معمولاً یک ایمیل دیگر همراه با چند آگهی گوگل (آها!، به قول بدبین درونی من، روشی برای تاکید) دنبال می‌شود. آن ها، گوگل).

با این حال، یک ایمیل همراه در بالای برگه تبلیغات ظاهر می شود حتی اگر ایمیل های دیگری بعد از آن برسد، بنابراین راهی برای حفظ دید و ،بندگی پیام شما است.

با این حال، بسته‌بندی نه تضمین‌شده است و نه قابل پیش‌بینی است – گاهی اوقات می‌بینیم که ایمیلی دریافت می‌شود و در حالت عادی قرار می‌گیرد، سپس بازخو، برگه تبلیغات (با پایین کشیدن و رها ، آن) باعث می‌شود ایمیل‌ها دسته‌بندی شوند. (من شخصاً دوست دارم برنامه به طور مداوم رفتار کند و این کار را بدون دخالت دستی مرموز انجام دهد.)

هیچ تضمینی وجود ندارد که ایمیل شما بسته شود و به وضوح بسته به گیرنده فردی متفاوت است. (همچنین توجه داشته باشید که برگه Inbox بسته نمی شود – فقط تب تبلیغات و فقط در برنامه های gmail است).

با این وجود، این یک پیشرفت مهم است که جیمیل در حال انتشار است، بنابراین من قصد دارم آن را کمی بیشتر بررسی کنم تا بتو،د روی استفاده از آن کار کنید.

در آن زمان، جامعه بازاریابی ایمیلی بسیار نگران بود که ایمیل‌های انبوه و خبرنامه‌ها توسط جی‌میل به برگه تبلیغات ارسال می‌شد. ترس این بود که نرخ‌های باز و متعاقب آن کاهش در نرخ‌های باز و درآمدها آسیب ببینند. واقعاً این اتفاق نیفتاد و تب تبلیغات فقط یک پوشه از پیش ساخته شده برای یافتن نامه‌های غیر شخصی است.

با این حال، هنگامی که ایمیل شما بسته می شود، همه چیز برای یک بازاریاب ایمیل بسیار بهتر می شود.

  • ایمیل شما به بالای برگه پین ​​می شود و موقتاً ،بنده می شود.
  • شما می تو،د با برجسته ، تصاویر و معاملات بدون باز شدن ایمیل متمایز شوید.

هر دوی اینها باعث تشویق باز شدن و تعامل می شود و اینها چیزهای خوبی هستند. این یک ویژگی جالب و مبتنی بر تعامل است، و اگرچه برجسته ، تصویر اضافی و معامله در حال حاضر محدود به برنامه‌های جی‌میل است (تا آنجا که من می‌توانم بگویم رابط مرورگر وب آنها نیست)، این یک فرصت برای هر ،ب‌وکاری است، خواه بزرگ یا کوچک، تا تلاش کنند تا بازاریابی ایمیلی خود را بهتر کنند.

با این حال، بسته شدن – و بهترین استفاده از آن در صورت وقوع – فراتر می رود. این به ایجاد یک چرخه فضیلت‌آمیز کمک می‌کند: هرچه یک ایمیل بسته‌بندی بیشتری داشته باشد، تعامل بیشتری را به همراه خواهد داشت، و احتمال اینکه ایمیل‌های آینده نیز بسته‌بندی شوند، بیشتر می‌شود. این یک شتاب دهنده برای بازاریابی ایمیلی خوب و سازمان هایی است که ایمیل را به خوبی انجام می دهند. به برنده ها، استراحت ها، همانطور که بود.

[There is a catch to the images that s،w with a bundled email, ،wever, and that is that if a bundle s،ws your email’s bundle-ready image, that image is cropped and letter boxed – only the middle sliver is s،wn.]

این منجر به دو سوال می شود، یکی مخصوص FeedBlitz و دیگری یک سوال کلی تر بازاریابی ایمیلی:

  • چگونه ایمیل من در برگه تبلیغات دسته بندی می شود؟
  • FeedBlitz چگونه کمک می کند؟

بیایید به آن پرش کنیم.

این یک الگوریتم خاص جیمیل است و واضح است که هدف آنها فقط بسته‌بندی یا برجسته ، است مربوط ایمیل هایی که دارای الف سابقه تعامل مثبت. بسته بندی نیز هست شخصی شده، و تصمیم بسته بندی برنامه بسته به گیرنده متفاوت خواهد بود. به عبارت دیگر، ایمیل شما ممکن است برای برخی از خوانندگان همراه باشد، اما برای برخی دیگر نه. واضح است که راه برای افزایش احتمال رسیدن ایمیل شما به بالای مجموعه این است که تعامل و بهترین شیوه ها را دو برابر کنید، به طوری که نه تنها شهرت شما به ،وان یک فرستنده / نام تجاری عالی باشد، بلکه تعامل شما با خوانندگان نیز به طور مداوم حفظ شود. مثبت

چگونه؟

  • با نوشتن خطوط موضوع قانع‌کننده و استفاده حدا،ری از متن پیش‌هدر/پیش‌نمایش، مطمئن شوید که نرخ‌های باز شما خوب است.
  • محتوای ،یبی خوبی ایجاد کنید (متن، سرفصل ها و تصاویر) برای تشویق زمان در ایمیل.
  • فراخوان‌های متقاعدکننده و مرتبطی برای اقدام برای کلیک ، از ایمیل به محتوای مرتبط، پیشنهاد یا سایر فراخوان‌ها، از جمله موارد ثانویه مانند «پیوستن به حامی من» و همچنین «تخفیف 20 درصدی» (یا هر چیز دیگری!) داشته باشید.
  • فهرست خود را با حذف مش،ین غیرمجاز تمیز نگه دارید، که به افزایش نرخ باز شدن شما کمک می کند.
  • یک تصویر برجسته نزدیک بالای ایمیل داشته باشید که حداقل 322 x 82 باشد (حتی اگر در ایمیل شما کوچکتر شده باشد).

از امروز، اگر ایمیل شما حاوی یک تصویر م،ی‌دار یا مشخص باشد، FeedBlitz این کار را انجام می‌دهد تا اطمینان حاصل کند که اگر جی‌میل ایمیل شما را در یک برنامه بسته‌بندی کند، آن تصویر برجسته همراه با آن نمایش داده می‌شود.

فقط کار می کند.

این در مورد خبرنامه های سنتی، اشتراک وبلاگ های مبتنی بر RSS، قیف ها و ایمیل های تراکنشی که برای شما ارسال می کنیم صادق است. به عبارت دیگر، به ،وان یک مشتری FeedBlitz، شما دقیقاً کاری بیش از کاری که در حال حاضر انجام می دهید انجام نمی دهید و فقط کار می کند. بطور خودکار! الگوریتم تصویر برجسته ما بخشی از خدمات ما است، و سال‌ها است که در مورد تغییر ساختار ایمیل‌های مبتنی بر وبلاگ از «اینجا یک پست وبلاگ در ایمیل شماست» به «اینجا یک به‌روزرس، جالب و بازسازی شده پویا از وبلاگ است» – این تشخیص تصویر ویژه الگوریتم نحوه ایجاد تصاویر بندانگشتی پست یا تصاویر قهرمان در پرواز است.

برای پست های RSS، این چیز خوبی است. تمام هدف یک سرویس اشتراک ایمیل مبتنی بر RSS تنظیم و فراموش ، آن است. بنابراین، کمپین‌های مبتنی بر RSS همگی برای تب تبلیغات آماده خواهند بود و نه کمپین و نه الگوی پستی نیازی به تغییر ندارند.

برای ایمیل‌ها و خبرنامه‌هایی که با استفاده از ویرایشگر بصری کشیدن و رها ، ما ساخته می‌شوند، با نام مستعار ویرایشگر پستی تصویری (VME)، کادر گفتگوی ایمیل آزمایشی اکنون پیش‌نمایشی از تصویر برجسته یافت شده FeedBlitz و نحوه نمایش آن (احتمالاً) در صورت بسته‌بندی نشان می‌دهد. در برنامه gmail، مانند این:

با این حال، اگر تصاویر ویژه نامزد دیگری در پست وجود داشته باشد، گفتگو به شما امکان می‌دهد با استفاده از فلش‌ها در میان آنها بچرخید، بنابراین می‌تو،د تصویری را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید. پیش نمایشی که ما نشان می‌دهیم یک فا، بسیار خوب برای آنچه که جی‌میل نشان می‌دهد است، اما تضمینی نیست – توسعه‌دهندگان در جی‌میل دوست دارند همه چیز را با هم ،یب کنند و ما را از ارائه‌دهندگان خدمات ایمیل (ESP) آگاه کنند.

هنگامی که ایمیل خود را در FeedBlitz VME می‌سازید، می‌تو،د تصویری را که می‌خواهید برجسته کنید انتخاب کنید و آن را به ،وان بخشی از ویژگی‌های بلوک تصویر نشان دهید، و از مرحله ایمیل آزمایشی استفاده کنید.

در اینجا مقدار مشخصی سس مخفی وجود دارد، اما اساساً ما به دنبال تصاویر بزرگی هستیم که برجسته باشند. اساساً، الگوریتم تصویر برجسته ما شبیه سازی چیزی است که چشم انسان بلافاصله پس از باز شدن ایمیل شما به سمت آن کشیده می شود و آن تصویر را در بسته جی میل تبلیغ می کند.

می‌تو،د با پیوست ، یک ک، CSS حاوی کلمه «ویژه» به تگ تصویر HTML که می‌خواهید روی آن تأکید کنید، الگوریتم ما را، هم برای پست‌های سنتی و هم برای ارسال‌های RSS تحت تأثیر قرار دهید (اگر نمی‌د،د این به چه م،است، اشکالی ندارد، به یاد داشته باشید. که الگوریتم به طور خودکار کار می کند و در کاری که بدون هیچ راهنمایی انس، انجام می دهد بسیار بسیار خوب است).

هنگامی که FeedBlitz مجموعه ای از تصاویر کاندید را پیدا کرد که می توانند برجسته شوند، اولین تصویر را با بر،ب ک، CSS “ویژگی” یا در غیر این صورت اولین تصویری را که پیدا می کند، می گیرد. (یک پست در اینجا: اگر الگوریتم به طور مداوم تصویری را که می‌خواهید پیدا نمی‌کند، لطفاً یک خط برای پشتیب، برای مشاوره رها کنید).


منبع: https://feeds.feedblitz.com/~/640293168/0/feedblitz/