حمله میان وعده آخر شب؟ این 10 ماده غذایی رژیم غذایی شما را خراب نمی کنند







خوردن تنقلات آ، شب هنگام تماشای برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌های پرطرفدار در پلتفرم‌هایی مانند نتفلی، به روشی متداول برای استراحت پس از یک روز پر استرس و طاقت‌فرسا تبدیل شده است. با این حال، میان‌وعده‌های آ، شب، به‌ویژه در غذاهای شیرین یا غذاهای پرچرب و پر کا،ی، می‌تواند تأثیر منفی بر اه، کاهش وزن و سلامت کلی داشته باشد. خوردن غذای نادرست در اوا، شب می تواند خواب را مختل کند، در هضم غذا اختلال ایجاد کند و به افزایش وزن کمک کند. به همین دلیل مهم است که مراقب آنچه می خوریم و چه زم، می خوریم، به خصوص قبل از خواب باشیم. متخصصان توصیه می‌کنند از خوردن دیروقت شب، خیلی سنگین خودداری کنید و خواب را به خطر نیندازید، زیرا میان‌وعده‌های آ، شب می‌تواند با اه، کاهش وزن تداخل داشته باشد و ممکن است سالم‌ترین عادت نباشد. مطالعات نشان می‌دهد که هضم غذا برای یک فرد معمولی حدود 3 ساعت طول می‌کشد، بنابراین اگر حالت تنقلات دارد، آن را سبک نگه دارید تا خوابی آرام داشته باشید. همچنین برای جلوگیری از گرسنگی و هوس در اوا، شب، خوردن یک شام متعادل و رضایت بخش توصیه می شود و برای آن می تو،د بررسی کنید برنامه های رژیم لاغری در برنامه زیبایی Rati. خوردن میان‌وعده در اوا، شب گه‌گاه مشکلی ندارد، اما شما آن را به یک عادت روزانه تبدیل می‌کنید که ، ، آن سخت است، پس عاقلانه است که راه‌های دیگری برای کنار آمدن با استرس یا ،الت پیدا کنید و یک روال آرامش‌بخش قبل از خواب ایجاد کنید. با این حال، به ،وان خوراکی های گاه به گاه، در این مقاله، 10 ماده غذایی را فهرست می کنیم که رژیم غذایی شما را ،اب نمی کنند.

حمله میان وعده آ، شب این 10 ماده غذایی که رژیم غذایی شما را ،اب نمی کند

1. کراکر گندم کامل با کره بادام و تکه های موز: کمی کره بادام (غنی از چربی های سالم) را روی کراکرهای 100% گندم کامل ،ید و روی آن را با چند تکه موز پر کنید. هیچ چیز در این میان وعده ناسالم نیست – شما پروتئین و چربی های سالم را از کره بادام دریافت می کنید، موز برش داده شده شیرینی و فیبر را اضافه می کند و کراکرهای گندم کربوهیدرات خوبی هستند. موز همچنین منبع خوبی از منیزیم است که به آرام ، هورمون‌های استرس کمک می‌کند و وقتی به رختخواب می‌روید می‌تو،د خوابی آرام داشته باشید.

2. نان تست با تخم مرغ و آووکادو: اگر می خواهید یک میان وعده سنگین بخورید، برای خودتان تخم مرغ های همزده درست کنید و یک آووکادوی متوسط ​​و یک نان تست گندم کامل بردارید. تخم‌مرغ‌های همزده به شما پروتئین و چربی‌های سالم می‌دهد و اضافه ، آووکادو برش‌شده به ، و فیبر می‌افزاید. کره بادام زمینی روی نان تست با تکه های موز گزینه خوبی دیگر است. آیا می‌دانستید کره بادام زمینی حاوی اسید آمینه تریپتوفان است که بدن برای ساختن سروتونین و ملاتونین به آن نیاز دارد و این هورمون‌ها به خواب با کیفیت کمک می‌کنند.

3. میوه هایی مانند گی، و کیوی: دسرهای بعد از شام را می توان با انتخاب گی، تازه سالم تر کرد. این میوه ها منبع طبیعی ملاتونین، هورمون مسئول تنظیم خواب هستند. مصرف گی، کامل نه تنها کیفیت خواب را بهبود می بخشد و استرس را کاهش می دهد، بلکه متابولیسم را به دلیل محتوای آنتی ا،ید، بالای آن افزایش می دهد. علاوه بر این، آنتی ا،یدان های موجود در گی، می توانند به مبارزه با التهاب و کاهش وزن کمک کنند. کیوی یکی دیگر از میوه‌های با فواید خواب، حاوی سروتونین و سایر ،یبات آنتی ا،ید، است که می‌تواند منجر به شروع سریع‌تر خواب و بهبود کیفیت خواب شود. می تو،د این میوه ها را به جای بستنی به ماست یون، اضافه کنید.

4. چیپس سیب زمینی شیرین: سیب زمینی شیرین سرشار از مواد مغذی به ویژه ویتامین های گروه B و همچنین منیزیم است که برای متابولیسم مفید است. چیپس های بسته بندی شده را دور بریزید و چیپس های خود را با برش دادن سیب زمینی های شیرین به صورت حلقه های نازک و اضافه ، کمی روغن زیتون و نمک بپزید. این برش ها را در فری که از قبل با دمای 375 درجه فارنهایت (190 درجه سانتیگراد) گرم شده است بپزید. به مدت 12 تا 15 دقیقه یا تا زم، که لبه ها قهوه ای و ترد شوند بپزید. همین، چیپس خوشمزه با حداقل مواد اولیه آماده است!

5. چا چوروموری یا اسنک برنج پف کرده: فقط 5 دقیقه طول می کشد تا با موادی که به راحتی در دسترس هستند درست شود و همچنین یک گزینه بدون پخت است. پیاز ریز ،د شده، گوجه فرنگی، هویج رنده شده، فلفل سبز، برنج پف کرده را با هم مخلوط کنید، کمی گشنیز و نمک اضافه کنید. برنج پف کرده، کمی چت ماسالا، همراه با پاشیدن سِو و کمی لیمو مخلوط کنید! خودشه! می تو،د این میان وعده را بدون احساس گناه میل کنید.

6. آجیل لادو: برای خودتان لادوهای غنی از پروتئین درست کنید، گردو، بادام، تخمه کدو تنبل، چند عدد ،ما را با هم مخلوط کنید و نارگیل رنده شده را اضافه کنید. گردو، بادام منابع خوبی از پروتئین و چربی های سالم هستند، تخمه کدو تنبل سرشار از مواد مغذی ضروری است و نارگیل رنده شده نیز منبع خوبی از چربی های سالم است. اما به یاد داشته باشید که فقط در 1 یا 2 لادو توقف کنید تا در ،ری کا،ی باقی بم،د.

7. نان موز: نان موزی خود را با مخلوط ، 3 موز رسیده، 2 فنجان آرد جو دو سر، 2 تخم مرغ، 1 قاشق غذاخوری جوش شیرین و 1 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی درست کنید. در تنظیمات معمولی بپزید، و در آنجا کیکی دارید که می تو،د به جای حمله به یخچال برای بستنی، آن را بخورید.

8. پوست شکلاتی کیک برنج بدون پخت: یکی دیگر از خوراکی های خوشمزه برای ذائقه شما – شکلات تلخ را آب کنید، 2 قاشق غذاخوری روغن نارگیل بردارید، کیک برنج را به قطعات کوچکتر ت،یم کنید، 1 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی، مقداری آرد بادام و چند توت فرنگی اضافه کنید. (اختیاری) با هم. مخلوط را روی کاغذ روغنی ،ید و یک ساعت در فریز قرار دهید، همین! میان وعده سالم شما آماده است.

9. پودینگ دانه چیا با میوه ها: دانه چیا یک غذای فوق العاده است که کارشناسان به اتفاق آرا قبول دارند که یک غذای کاهش وزن است. برای تهیه این پودینگ سالم، 30 گرم دانه چیا را بردارید، 6 قاشق غذاخوری آب داغ اضافه کنید و 100 گرم ماست یون، را با آن مخلوط کنید. حالا روی آن را با میوه های تازه مانند موز، کیوی، انواع توت ها، دانه کدو تنبل، گردو و 1 یا 2 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی پر کنید. این یک خوراکی شیرین سالم است که می تواند جایگزین دسرهای شیرین در یخچال شما شود.

10. ساندویچ سبزیجات کامل و پنیر: با استفاده از نان سبوس دار به ،وان پایه و پر ، آن با پیاز، ذرت شیرین، هویج و پنیر ،د شده، یک ساندویچ رضایت بخش ایجاد کنید. با نمک و فلفل مزه دار کنید. برای سس، 2 قاشق غذاخوری ماست یون، بدون طعم را با 2 قاشق غذاخوری چاتنی ن،اع ،یب کنید.

پاپ کورن، ماخانا، پفک های جوار چند گزینه دیگر هستند که می تو،د امتحان کنید که همگی روی شکم سبک هستند. با انتخاب‌های آگاهانه و آگاهی از عادات غذایی‌مان، می‌تو،م از میان‌وعده‌های آ، شب جلوگیری کنیم که اه، کاهش وزن و سلامتی ما را از مسیر خارج کند. با ارائه وعده های غذایی سیر کننده در طول روز، رژیم زیبایی راتی به جلوگیری از گرسنگی و هوس در شب کمک می کند. دستور العمل های سالم و خوشمزه ارائه شده توسط رژیم زیبایی راتی یک راه خوشمزه و بدون احساس گناه برای ارضای گرسنگی است، بدون اینکه اه، کاهش وزن شما را مختل کند.

24 چیزی که می تو،د در شب برای کاهش وزن داشته باشید








منبع: https://makeupandbeauty.com/late-night-snack-attack-5-foods-wont-ruin-diet/