خرید انواع رژ لب جامد با قیمت عمده در سال 2022 نیل آرایشی


رژ لب مایع بلافاصله پس از استفاده خشک شده و هیچ چیزی را جذب نمی کند. تقریبا همه رژ لب ها چه مایع، چه رژ لب جامد، چه براق و چه مات از موادی که در این پاراگراف ذکر می شود ساخته می شوند و فرمولاسیون مشابهی دارند. با این تفاوت که ممکن است درصد استفاده از این مواد در برخی از آنها کمتر و در برخی بیشتر باشد. رژ لب های جامد مخملی، ظاهری مجلسی تر دارد و حجم لب را بیش تر می کند. اما رژ لب های مایع مخملی، مقرون به صرفه تر و دارای ماندگاری بالاتری می باشد.

  • اگر رنگ پوست روشنی دارید ، می توانید از رنگ های روشن استفاده کنید تا ظاهری جوانتر به خود ببخشید.
  • رژ لب‌های جامد نیز با داشتن رنگدانه‌های قوی به راحتی بر روی پوست لب پخش می‌شود و ماندگاری مناسبی نیز دارند.
  • اگر قصد خرید رژ لب جامد را دارید و دوست دارید با جدیدترین و محبوب‌ترین مدل‌های آن آشنا شوید، با راهنمای خرید دیجی استایل همراه شوید.
  • کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت آرياس روژان (روژا) می‌باشد.

رژ لب دبورا اطراف لب پخش نمی شود و به آسانی روی آن قرار می گیرد. رژ لب مایع این برند ایتالیایی، در 16 رنگ پر طرفدار و زیبا تولید شده است که خطوط لب های تان را به طور کامل می پوشاند. شرکت های تولید کننده لوازم آرایشی، برای آن که بتوانند متناسب با ذائقه مصرف کنندگان، تولیدات متنوعی داشته باشند، رژ لب ها را در انواع مختلف جامد، مایع، مدادی، لاک لب و برق لب تولید کرده اند.

رژ لب گلدن رز مدل ولوت مات شماره 12

پس خوب است قبل از خرید رژ لب مورد نظر خود، به نوع آن نیز دقت کنید. ما در رگا شاپ انواع مختلف رژ لب‌ها را در رنگ‌های جذاب و از برندهای معتبر خارجی و ایرانی، با مناسب ترین قیمت ارائه می‌دهیم. از آنجایی که ممکن است خرید آنلاین رژ لب برای بسیاری افراد سخت باشد، شما می‌توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید و رنگ مورد نظر خود را با مشورت کارشناسان انتخاب کنید.

رژلب جامد استی مت 30 بلک دایموند مای – دارای تنوع رنگ

سپس با استفاده از یک مرطوب کننده با کیفیت، قبل از استفاده از رژ لب مایع، لب هایتان را مرطوب و آماده کنید. زیرا این نوع از آرایش کننده های لب، به دلیل ماندگاری بالا و خشک شدن سریع، خیلی زودتر لب هایتان را خشک کرده و ممکن است باعث پارگی و ترک خوردن آن شوند. یکی از مواردی که در انتخاب رژ لب بسیار مهم است، داشتن بافتی سبک و نرم است؛ به همین دلیل رژ لب سیترای یکی از بهترین انتخاب ها می باشد. این محصول به نرمی روی لب ها می نشیند و با پوشاندن خطوط لب، جذابیت چهره تان را چندین برابر می کند. از آن جایی که رژ لب سیترای دارای 27 رنگ بندی متنوع است، می توانید خیال خود را بابت پیدا کردن رنگ مورد علاقه تان، راحت کنید.

رژ لب جامد کالیستا سری Color Rich شماره L57

رژ لب جامد این لی فاقد مواد حساسیت زا و آلرژیک بوده و عاری از سرب و پارابن است. به کمک این رژ لب شما در کنار مراقبت از پوست لب های خود، جلوه ای زیبا و طبیعی را به آن ها هدیه خواهید داد. برندهای بسیار زیادی در زمینه تولید انواع رژ لب جامد فعالیت دارند که در این میان نام برند مک mac به عنوان یکی از بهترین برندها می‌درخشد. در کنار مک رژ لب جامد هدی بیوتی و رژ لب جامد دوسه نیز شهرت بسیار زیادی دارند و طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده‌اند.