خرید انواع رژ لب جامد با قیمت عمده در سال 2022 نیل آرایشی


بعد از نهایی شدن خرید، محصول مد نظر شما ظرف مدت زمانی کوتاه، درب منزل در سراسر کشور به دست‌تان خواهد رسید. برندهای متنوعی مانند مای، بورژوآ، استیلا، کلارینس و لانکوم انواع رژ لب را تولید می‌کنند. هنگام خرید رژ لب باید علاوه بر نکات مهم در انتخاب بهترین رژ لب به معتبر بودن فروشگاه اینترنتی یا حضوری هم توجه داشته باشید.

  • رژ لبی که لب شما را خشک، پوسته پوسته می کند و بعد از استفاده احساس سنگینی روی لب هایتان ایجاد می کند قطعا استاندارد نیست و در خرید رژ لب اصل موفق نبوده اید.
  • این رژ لب ها حاوی روغن آووکادو است و به کمک همین ترکیب، مانع خشک شدن و ترک خوردن پوست لب ها می شود.
  • اکثر رژلب‌ها به لطف وجود آلوئه ورا و ویتامین E خاصیت مرطوب کنندگی و نرمی لب‌ها را دارند.
  • حال که با محبوب ترین محصول آرایشی بیشتر آشنا شدید، می توانید با اطمینان خاطر بیشتر محصول مناسب خود را انتخاب و خریداری کنید.

65 درصد خانم‌ها هرروز رژ لب می‌زنند و 70 درصد آقایان، رژلب با تم قرمز را می‌پسندند. برای پاک کردن این محصول وسواس زیادی را به خرج دهید زیرا باقیماندن ان روی لبتان شاید مشکل ساز باشد و پس از پاک کردن از بالم لب و حوله گرم به منظور سالم نگه داشتن لب هایتان استفاده کنید. برای پاک کردن نیز می توانید از وازلین و یا روغن هایی همچون ورغن نارگیل استفاده کنید.

رژ لب مایع مات رزبری Rose Berry پک 12 عددی

کیفیت و ماندگاری بالای در کنار قیمت رژ لب های دیور باعث شده که طرفداران بسیاری به دست آورد. خانم‌ها با داشتن یک رژ لب پالتی می‌توانند همزمان چندین رنگ رژ لب را در مقابل خود داشته باشند. بنابراین خرید رژ لب پالتی برای بسیاری انتخابی مقرون به صرفه خواهد بود. جنس و بافت این ابزار آرایشی فاکتورهای دیگری برای تفکیک آنها از یکدیگر است. رژ لب های مات در سال های اخیر جایگاه خوبی در بازار پیدا کرده اند و به خصوص مورد علاقه جوانان قرار گرفته اند.

رژ لب جامد نیمه مات LP12 لدورا

سپس رژ لب را از مسانه های لب هایتان شروع به زدن کنید و در پایان کناره ها و خطوط را رنگ کنید. برای روشن تر کردن و براق تر کردن و همچنین کمی مرطوب کردن ان می توانید از برق لب نیز استفاده نمایید. در موارد خاص که به دنبال رنگ های خیلی خاص هستند نمی توانید از آنها استفاده کنید. مواد اصلی تشکیل دهنده این محصول و وسیله آرایشی، موارد گفته شده در بالا است. حال در بسیاری از آنها از موادی چون ویتامین E – بابونه – روغن آفتابگردان و … نیز استفاده می شود، که زیاد رایج نیست. • استفاده زیاد از رژ لب باعث خشکی لب‌های شما می‌شود، پس حتما از مرطوب کننده یا بالم لب استفاده کنید.

یکی دیگر از انواع رژ لب که محبوبیت بسیاری دارد، رژ ماتیکی است. برندهایی مانند کالیستا، مای و بورژوآ چند برند معروفی هستند که رژ لب ماژیکی هم تولید کرده و طرفداران بسیاری دارند. رژلب جامد پرکاربردترین نوع رژ لب است و به آسانی می توان از آن استفاده کرد. مالیدن رژ لب مایع و استفاده از ان کمی از انواع جامد و مدادی سخت تر است و ممکن است بسیار وقت شما را تلف کرده و یا شاید هم آرایش صورتتان را به کل خراب کند. ممکن است خیلی برایتان پیش آمده باشد که موهایتان به رژ لبتان چسبیده و آرایشتان را خراب کنند. این مشکل فقط در صورت استفاده از نوع جامد این وسیله آرایشی پیش می آید.