خرید اینترنتی انواع لوازم آرایشی از برندهای معتبر


پالت‌های رژ لب را می‌توان نسبت به سایر انواع رژ لب حرفه‌ای تر دانست. این پالت‌ها در واقع رژ لب‌های فشرده شده‌ای هستند که با براش‌های مخصوص می‌توانید حتی به عنوان رژ گونه نیز از آن استفاده کنید. درخشش لب‌ها باعث می‌شود لب‌ها شاداب تر و برجسته تر به نظر برسند به همین علت بسیاری از افراد طرفدار رژ لب‌های براق هستند تا آرایشی شاداب‌تر داشته باشند. همه این محصولات نیازمند گذاشتن زمان بیشتری نسبت به یک رژ لب هستند. برندهایی مانند هدی بیوتی، لورال، بورژوآ و مای محصولاتی باکیفیت و پرطرفدار دارند.

  • رژ لب جامد ایدون، فاقد سیلیکون، کروم، پارابن، تالک و حتی عطر می باشد.
  • خرید رژ لب مایع به دلیل آشنایی همه خانم ها با این ماده اسان تر از چیزی است که فکر می کنید.
  • این فروشگاه سرانجام در آذر 98 از وب سایت رسمی خود رونمایی کرد و از آن سال تاکنون محصولات خود را به دو صورت حضوری و غیر حضوری به مشتریان و همراهان همیشگی خود عرضه میکند.

کیفیت و ماندگاری بالای در کنار قیمت رژ لب های دیور باعث شده که طرفداران بسیاری به دست آورد. خانم‌ها با داشتن یک رژ لب پالتی می‌توانند همزمان چندین رنگ رژ لب را در مقابل خود داشته باشند. بنابراین خرید رژ لب پالتی برای بسیاری انتخابی مقرون به صرفه خواهد بود. جنس و بافت این ابزار آرایشی فاکتورهای دیگری برای تفکیک آنها از یکدیگر است. رژ لب های مات در سال های اخیر جایگاه خوبی در بازار پیدا کرده اند و به خصوص مورد علاقه جوانان قرار گرفته اند.

یکی دیگر از انواع رژ لب که محبوبیت بسیاری دارد، رژ ماتیکی است. برندهایی مانند کالیستا، مای و بورژوآ چند برند معروفی هستند که رژ لب ماژیکی هم تولید کرده و طرفداران بسیاری دارند. رژلب جامد پرکاربردترین نوع رژ لب است و به آسانی می توان از آن استفاده کرد. مالیدن رژ لب مایع و استفاده از ان کمی از انواع جامد و مدادی سخت تر است و ممکن است بسیار وقت شما را تلف کرده و یا شاید هم آرایش صورتتان را به کل خراب کند. ممکن است خیلی برایتان پیش آمده باشد که موهایتان به رژ لبتان چسبیده و آرایشتان را خراب کنند. این مشکل فقط در صورت استفاده از نوع جامد این وسیله آرایشی پیش می آید.

65 درصد خانم‌ها هرروز رژ لب می‌زنند و 70 درصد آقایان، رژلب با تم قرمز را می‌پسندند. برای پاک کردن این محصول وسواس زیادی را به خرج دهید زیرا باقیماندن ان روی لبتان شاید مشکل ساز باشد و پس از پاک کردن از بالم لب و حوله گرم به منظور سالم نگه داشتن لب هایتان استفاده کنید. برای پاک کردن نیز می توانید از وازلین و یا روغن هایی همچون ورغن نارگیل استفاده کنید.

رژ لب جامد شون سری Aqua Charming شماره A11

یکی دیگر از ویژگی های برتر این رژ، ترکیبات مرطوب کننده آن است که بدون هر گونه مواد حساسیت زا مانند پارابن به لب ها جلوه ای زیبا را هدیه می دهد. رژلب جامد ام ان دی از سری محصولات آرایشی همین برند است که در 24 رنگ متنوع تولید و عرضه می‌گردد. این محصول با وجود ترکیبات موثره، دارای بافتی نرم و سبک بوده که علاوه بر تغذیه لب‌ها به آن‌ها ظاهری جذاب داده و رطوبت پوست لب را حفظ می‌ند و از ترک خوردن پوسته شدن آن جلوگیری می‌کند. خرید رژ لب که یکی از اصلی‌ترین لوازم آرایشی خانم‌هاست و زیبایی اون‌ها رو چند برابر می‌کنه، به دلیل تنوع زیادی که داره همیشه انتخاب رو سخت می‌کنه! رژلب از پرکاربرد‌ترین و حساس‌ترین لوازم آرایش مورد استفاده یک خانمه و از اونجایی که رژلب مستقیماً با سلامتی شما در ارتباطه، باید سعی کنید تا جای ممکن محصولی رو انتخاب کنید که سرب نداشته باشه.

رژ لب جامد این لی مدل Wet Brown شماره 470

سپس رژ لب را از مسانه های لب هایتان شروع به زدن کنید و در پایان کناره ها و خطوط را رنگ کنید. برای روشن تر کردن و براق تر کردن و همچنین کمی مرطوب کردن ان می توانید از برق لب نیز استفاده نمایید. در موارد خاص که به دنبال رنگ های خیلی خاص هستند نمی توانید از آنها استفاده کنید. مواد اصلی تشکیل دهنده این محصول و وسیله آرایشی، موارد گفته شده در بالا است. حال در بسیاری از آنها از موادی چون ویتامین E – بابونه – روغن آفتابگردان و … نیز استفاده می شود، که زیاد رایج نیست. • استفاده زیاد از رژ لب باعث خشکی لب‌های شما می‌شود، پس حتما از مرطوب کننده یا بالم لب استفاده کنید.

یکی از مزایای اصلی رژ لب های مخملی، این است که با هر نوع آرایشی ست می شود و جلوه ای بسیار طبیعی را برای تان ایجاد می کند. رژ لب‌های مات جامد برای انواع پوست مناسب است و علاوه بر ایجاد ظاهری مات با ماندگاری طولانی بر روی لب‌ها، از پوست در برابر آسیب رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. محبوب ترین وسیله آرایشی بین خانم ها رژ لب است به دلیل کم بودن ماندگاری تاثیر این ماده آرایشی رو لب، میزان استفاده از آن زیاد و تقاضا برای خرید رژ لب هم زیاد است.

رژ لب جامد این برند دارای رنگ هایی کاربردی و متنوع بوده و بافتی سبک دارد. این رژ لب ها حاوی روغن آووکادو است و به کمک همین ترکیب، مانع خشک شدن و ترک خوردن پوست لب ها می شود. رژ لب جامد مدل آکوا چارمینگ از برند شون ماندگاری طولانی داشته و فاقد مواد حساسیت زا و آلرژیک است. اگر از طرفداران پروپاقرص رژلب باشید، قطعاً نام برند مک، رولوشن و مک‌گرث را شنیده‌اید.

رژ لب ماژیکی در واقع همان رژ لب مایع است با این تفاوت که این بار در بسته بندی جدیدی ارائه شده است. استفاده از این محصول در شکل رژ لب ماژیکی راحت تر است و برای طراحی لب هم به سهولت مورد استفاده قرار می گیرد. رژ لب های مدادی، رژ لب های ماژیکی و رژ لب های پالتی از دیگر انواع رژ لب هستند که با توجه به نیاز و طریقه مصرفتان می توانید آن ها را خریداری نمایید. بسیاری از رژ لب ها حاوی سرب هستند ، که بسیار مضر است و باعث صدمات جبران ناپذیری می شود.

از آن جایی که رژ لب تماس مستقیم با دهان دارد، کیفیت بالای آن بسیار مهم است. توصیه می شود که رژ لب را از برندهای معتبر و استاندارد مانند روبی سان خرید کنید تا لوازم آرایشی مخصوصا رژ لب زمینه ساز بیماری های جدی نشود. امروزه استفاده از این ماده سرطان زا بسیار کاهش یافته و اگر شما خرید رژ لب را محدود به برند های معتبر کنید، از خطر این ماده در امان خواهید بود.