خرید رژلب انواع رژ لب گوشتی و غیره 2022


خرید اینترنتی برای شما زمانی لذت بخش می‌شه که اطلاعات کافی درباره محصول مورد نظر خود رو داشته‌ باشید. به همین دلیل کارشناسان ما تلاش کردند با ارائه اطلاعات مناسب و مفید در صفحه هر محصول شما را در تجربه یک خرید آنلاین رژ لب لذت بخش، یاری کنند. بافت نرم و ماندگاری داره که به راحتی روی پوست لب پخش می‌شه و برای طولانی مدت روی لب باقی می‌مونه. از طرفی میشه با استفاده از این محصول قبل از رژهای آرایشی دیگر، دوام و ماندگاری آن‌ها را بالا برد.

  • رژ لب های مک خواص مرطوب کنندگی بسیار قوی داشته و بدون ایجاد سنگینی بر روی پوست لب ها برای مدت طولانی باقی می مانند.
  • بنابراین شما با استفاده ار این رژ، به هیچ وجه نگران پوسته پوسته شدن لب های خود نخواهید بود.
  • قبل از خرید حتماً به مدت‌زمان ماندگاری، تاریخ انقضا، فرمولاسیون و حساسیت‌زا نبودن رژلب توجه کنید.
  • اولین رژلب ها از گل و گیاهان، موم و روغن ها معطر درست می شد و برای نشان دادن موقعیت اجتماعی افراد به کار می رفت.
  • از آن جایی که آرایش چشم ها عموما سخت تر و زمان بردار تر است، خرید رژ لب جامد و استفاده از آن برای زیبا تر شدن بهترین گزینه است.
  • برخلاف برق لب، این نوع رژ لب براق نیست و ظاهری چشمگیر و پوششی کامل به لب‌ها می‌دهد.

با همه این احوال تنها مقدار اندکی از سرب حاصل از رژ لب بلعیده می‌شود هر چند، با گذشت زمان سرب در بدن انباشته می‌گردد و در نهایت می‌تواند منجر به مسمومیت سرب شود. تمام رژ لب ها دارای لوسیون نرم کننده، مواد شیمیایی و طبیعی و رنگدانه هستند. اگر رژ لبی سرب دارد منظور این است که میزان آن بالاتر از حد استاندارد است و گرنه در تمام رژ لب ها سرب وجود دارد.

هشت تا دوازده ساعت ماندگاری داره که به همین دلیل خیلی مورد توجه قرار‌گرفته و طرفداران خاص خودش رو داره. هدی بیوتی برندی نام آشناست که رژ لب‌های آن از تنوع بالایی برخوردار هستند. فرمولاسیون ویژه‌ رژ لب‌های این برند باعث ایجاد جذابیت، زیبایی و مراقبت بسیار خوب از لب‌ها شده است. به همین دلیل خانم‌هایی با سلیقه‌های مختلف می‌توانند رژ لب مورد نظر خود را در میان محصولات هدی پیدا کنند. شما در زمان خرید رژ لب با دو نوع جامد و مایع مواجه خواهید بود. خرید رژ لب جامد از قدمتبیشتری برخورداد بود و طرفداران بسیار بیشتری نیز دارد.

رژ لب های انواع برندهای معتبر را می توانید با ضمانت اصالت از سایت سفیر تهیه نمایید. رژ لب یا به قول قدیمی ها ماتیک یکی از تاثیرگذارترین و پرکاربردترین محصولات آرایشی برای زیبایی چهره است که معمولا در کیف آرایشی همه خانم ها یافت می شود. رژ لب ها همچنین جزو قدیمی ترین و محبوب ترین ابزارهای آرایشی مورد نیاز خانم ها هستند که از زمان های بسیار دور نیز مورد استفاده قرار می گرفته اند. جالب است بدانید که در گذشته های بسیار دور مصریان باستان با استفاده از میوه های طبیعی، خاک رس و حتی حشرات به نوعی به لب های خود رنگ می دادند و چهره خود را زیبا می کردند. براق کننده لب هم نوعی رژ لب است که کمک می‌کند لب‌های شما رنگی براق و درخشنده داشته باشند. این محصول باعث تغییر رنگ لب نمی‌شود و گاهی خاصیت ضد آفتابی هم دارند که از لب‌ها مراقبت خواهند کرد.

آرایش لب

برای خرید رژ لب کمی وسواس به خرج دهید تا بتوانید در کنار زیبایی لب هایتان سلامت آن را نیز حفظ کنید. اما این کم بودن ماندگاری باعث کاهش خرید رژ لب با این خصوصیات نمی شود. افرادی با پوست تیره می‌توانند از رژلب‌هایی با رنگ‌های جیغ و پررنگ استفاده کنند. رنگ‌هایی از جمله قرمز، شرابی، قهوه ای، بنفش تیره، سرخابی، زرشکی و …

پالت رژ لب

رژ لب های مدادی در بیشتر موارد مات هستند و بین جوانان و نوجوانان طرفدار زیادی دارد. رژلب ها دارای انواع مختلفی هستند که می توان متناسب با نوع آرایش صورت آنها را تهیه کرد. جالب است بدانید که خانم‌ها بطور متوسط در کل زندگی، 4 کیلوگرم رژ لب مصرف می‌کنند.

خرید رژ لب

استفاده از رژ لب می تواند به طرز چشمگیری حتی بر روی حالات روحی شما نیز تاثیر بگذارد و باعث شود احساس جذابیت، حرفه‌ای بودن و خلاق بودن داشته باشید. استفاده از رژ لب برای اکثر افراد پایه و اساس آرایش صورت محسوب میشود و معتقدند بدون آن آرایش ناقص است. افرادی که دارای چهره گندمی و سبزه هستند می توانند چهره خود را با رژهای مسی، قهوه ای و آجری جذاب تر سازند. افرادی با چهره گندمی و توناژ پوست سرد می توانند با اطمینان خاطر از رژ قرمز استفاده نمایند. رژ لب ماژیکی که همان رژ مایع می باشد برای افراد کم تجربه راحت تر است. اگر لب های خشکی دارید توصیه می شود از بالم لب رنگی استفاده کنید.