خرید رژ لب بهترین مارک رژ لب مایع و جامد میس و مستر


بعد از گذشت مدتی ایده هیوا که در آن زمان برایم مثل یک رویا بود شکل گرفت و فروشگاه ما در سال 2016 با دو نفر نیروی با انگیزه به وجود آمد. امروز فروشگاه هیوا با حدود 30 نفر نیروی مستقیم و غیر مستقیم مشغول به فعالیت است. به طور خلاصه انواع رژلب از نظر کاربرد و ویژگی به چند دسته براق کننده، ویتامینه، ضد حساسیت، ضد آب و فاقد چربی تقسیم میشن.

برخی از آنها باعث آلرژی ، تحریک پوست لب ها و پوست اطراف لب می شوند. برخی مواد شیمیایی مضر و فلزات سنگین موجود در آن نیز می توانند باعث سرطان شوند. میتوانید دور لب هایتان را کمی با هایلایتر مشخص تر کنید که به برجسته کردن لب هایتان پس از استفاده از رژ لب مایع بسیار کمک می کند. حال که با محبوب ترین محصول آرایشی بیشتر آشنا شدید، می توانید با اطمینان خاطر بیشتر محصول مناسب خود را انتخاب و خریداری کنید. کارشناسان زیبایی و پشتیبانان فروشگاه اینترنتی روژه نیز در این مسیر همراه شما خواهند بود. حال که با محبوب ترین وسیله آرایشی دنیا آشنا شدید، شما را با لیستی از بهترین رژ لب های جامد آشنا می کنیم تا با خیالی آسوده اقدام به خرید کنید.

این رژ لب‌ها با ماندگاری بسیار طولانی مناسب کسانی است که می‌خواهند رژ لب‌هایشان پاک نشود. ولی خود رژ لب جامد انواع مختلفی مانند رژ مدادی و رژ پالتی و‌… دارد. رژلب‌های 24 ساعته، از محصولاتی هستند که به منظور داشتن ظاهری زیبا و مرتب در طول مهمانی‌ها و مراسم خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما دوام برخی از این محصولات با وجود ترکیبات خطرناکی چون سرب، پارابن و … در مواد تشکیل دهنده آن تضمین می‌شود که برای سلامتی مضر و خطرناک هستند.

  • در سال 1884 میلادی، شرکت لوازم آرایشی گرلن اولین تبلیغات ماتیک را انجام داد و به فروش آن پرداخت.
  • این رژ لب نوع دیگری است که دارای ساختاری مشابه مداد لب هستند اما نوکی کلفت تر دارند.
  • البته در آن دوران که هنوز خرید رژ لب جامد های امروزی رایج نبود، آرایشگران درباری به کمک ترکیبات طبیعی مانند حنا یا گل های رنگی، جلوه و رنگی زیبا به لب ها هدیه می دادند.
  • بالم لب خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی پوست لب را دارد، باید روزانه و به طور منظم استفاده شود و اغلب بدون رنگ است.
  • برند های محبوب رژ جامد به ترتیب الویت عبارتند از کالیستا,این لی,مای,نوت, …

در ضمن این مورد را به یاد داشته باشید که در هر زمان می‌تونید با کارشناسان روژا تماس تلفنی گرفته و در رابطه با خرید مناسب برای خودتون مشورت کنید. کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت آرياس روژان (روژا) می‌باشد.

رژ لب مایع بادوام همراه با تثبیت کننده ابسولوت دبورا

رژ لب مدادی از نوع جامد بوده و دارای ماندگاری بالایی‌ست و از اونجایی که خانم‌ها کنترل خوبی برای استفاده از اون دارند این مدل هم طرفداران زیادی رو به خودش جذب کرده. این رژ لب نوع دیگری است که دارای ساختاری مشابه مداد لب هستند اما نوکی کلفت تر دارند. این رژها همچنین دارای بافتی نرم و سبک همراه با رنگدانه بالا هستند. لازم به ذکر است که استفاده از رژهای مدادی نیازمند داشتن مهارت خاصی نیست و تمامی افراد به راحتی می توانند به وسیله آنها فرم مورد نظر خود را به لب هایشان بدهند.

رژلب جامد[ویرایش]

برندهایی مانند شانل، رولون، نارس و کلینیک پرفروش ترین رژ لب‌های مدادی را در بازار دارند. موم، یکی از اصلی ترین مواد تشکیل دهنده این رنگ دانه های آرایشی است که معمولا در نوع مات آنها مقدار کمتری از آن استفاده می شود. دقت داشته باشید که هرچه مرغوبیت موم استفاده شه بیشتر باشد قیمت رژ لب مایع بالاتر می رود. امروزه صدها طیف رنگی رژ لب در بازار وجود دارد که ممکن است فرایند انتخاب را برای تان دشوار کند. به همین دلیل لازم است بدانید چطور باید مناسب ترین رنگ رژ لب را انتخاب کنید تا با تکمیل آرایش، زیبایی تان چندین برابر افزایش یابد. یکی از اصلی ترین نکاتی که هنگام خرید رژ لب باید به آن توجه کنید، توجه به تناژ رنگی پوست تان است.

ایدون، یکی از برندهای مطرح جهان، در حوزه تولید لوازم آرایشی است. تمام محصولات این برند از مواد طبیعی تهیه شده است که خیال شما را بابت حفظ سلامتی تان راحت می کند. رژ لب جامد ایدون، فاقد سیلیکون، کروم، پارابن، تالک و حتی عطر می باشد.

این برند با تولید انواع مختلف رژ لب توانسته پاسخگوی نیازهای طیف وسیعی از مشتریان باشد. رژ لب های مات ماندگاری و پوشش بالایی دارند اما استفاده زیاد آن باعث خشکی لب می شود و حتما سعی کنید از مرطوب کننده مناسب استفاده کنید. با توجه به علاقه به لب های بزرگ و برجسته، این روزها رژ لب های حجم دهنده نیز وارد بازار شده اند. محصولاتی که علاوه بر رنگ دهی و ماندگاری بالا بر روی لب به طور طبیعی و نامحسوس حجم لب را مقداری افزایش می دهند.