خرید رژ لب جامد خرید از میان بیش از ۲۰ نوع رژ لب جامد متنوع روژه


مادامون در راستای خریداری با کیفیت ترین محصولات آرایشی و بهداشتی بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهد. فروشگاه اینترنتی رگا، مجموعه‌ی کاملی از بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی را فراهم آورده تا نیاز شما همراهان گرامی را برای خرید اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی را برآورده نماید. در حال حاضر برندهای مختلف ایرانی و خارجی در بازار وجود دارد و انواع رژ لب‌های جامد را برای سلیقه‌ها و کاربردهای متفاوت ارائه می‌دهند. قیمت رژ لب‌ها از پایین شروع می‌شود و تا قیمت‌های بالاتر ادامه می‌یابد. قیمت و خرید رژ لب جامد تا حد زیادی به برند تولید کننده آن بستگی دارد و برندهای معروف اروپایی و ایرانی معمولا محصولات بهتری را ارائه می‌دهند اما با قیمت بالاتر.

با سبک آرایشی شما، لباس هایتان و حتی پوست صورتتان هماهنگ باشد. پس زمانی که شما توجه و زمان بیشتری را صرف زیبا تر کردن این دو عضو از صورت خود کنید، مطمئنا نتیجه ای بهتر برایتان حاصل خواهد شد. از آن جایی که آرایش چشم ها عموما سخت تر و زمان بردار تر است، خرید رژ لب جامد و استفاده از آن برای زیبا تر شدن بهترین گزینه است. از سوی دیگر هر فرد می تواند به سادگی یک رژ لب را با خود حمل کرده و در کمترین زمان ممکن، چهره ای زیبا را به خود هدیه دهد. با توجه به تقاضای بالا برای خرید، رژ لب ها در انواع مختلفی تولید می شود که البته خرید رژ لب جامد و خرید رژ لب مایع طرفداران بیشتری دارد.

  • شما در زمان خرید رژ لب با تنوع بسیار زیادی از رنگ ها مواجه می شوید که به کمک هر کدام از آن می توانید جلوه ای متمایز به چهره خود دهید.
  • با همه این احوال تنها مقدار اندکی از سرب حاصل از رژ لب بلعیده می‌شود هر چند، با گذشت زمان سرب در بدن انباشته می‌گردد و در نهایت می‌تواند منجر به مسمومیت سرب شود.
  • این برند با بیشترین تنوع رنگ رژ لب توانسته مشتریان بسیاری داشته باشد.
  • جنس و بافت این ابزار آرایشی فاکتورهای دیگری برای تفکیک آنها از یکدیگر است.
  • یکی دیگر از ویژگی های برتر این رژ، ترکیبات مرطوب کننده آن است که بدون هر گونه مواد حساسیت زا مانند پارابن به لب ها جلوه ای زیبا را هدیه می دهد.

این رژ لب ها در قالب رژ مدادی و در رنگ های متنوع و جذاب به فروش می رسند. شما می توانید انواع رژ لب مات را از سایت میس و مستر خریداری کنید. مخلوط رنگ رژ لب به موم اضافه شده است، مانند رژ لب مایع، رنگ رژ لب، و براق مات براق، درست مانند مداد رنگی که رنگدانه رنگی است که با پارافین داغ قبل از سرد شدن مخلوط شده است. البته برند های بساری وجود دارند که محصولات ارزان قیمتی تولید می کنند.

برند های محبوب رژ جامد به ترتیب الویت عبارتند از کالیستا,این لی,مای,نوت, … بهتر است که قبل از زدن رژلب، لب های خود را با کرم لب آبرسانی کرده و از خط لب برای تنظیم خطوط و منظم استفاده کردن از رژلب استفاده کنید. استفاده از رژ لب باعث تقویت روحیه می شود، چه در خانه برای خودتان و چه در مهمانی ها و مجالس. حال به منظور دقیق تر کردن خطوط دور لبتان، از کانسیلری که با رنگ پوستتان هماهنگ است استفاده کرده و با یک قلم که نوک باریکی دارد با دقت هرچه تما درو لب هایتان را به رنگ پوسستان در آورید. همچنین خاصیت خشک شدن سریع آن، باعث می شود که دندان های شما نیز رنگی نشود، و یا اثر آن روی لیوانی که در مهمانی های از آن استفاده می کنید، باقی نماند.

رژ لب جامد مای سری Black Diamond مدل Stay Matt شماره36

رژ لب یک وسیله آرایشی است که قطعا از آن چند مدل در کیف آرایشی خود دارید. رژلب پالتی دوام و ماندگاری خوبی داره و کاملاً مناسب برای میکاپ آرتیست‌ها و کسانی‌ست که به ادغام چند رنگ با‌هم روی لب تمایل دارند. در ادامه نکاتی رو برای شما می‌گیم که نه تنها باعث شناخت بیشتر شما می‌شه بلکه به شما در انتخاب رژ لب مناسب هم کمک می‌کنه. رژ لب های گوشتی خوش رنگ بسیار پرکاربرد هستند که از آنها می توان در هر زمانی استفاده نمود؛ چه برای شرکت در میهمانی های رسمی و خصوصی و یا دورهمی های دوستانه و چه برای حضور در محل کار. این رژها به لطف جذابیت خاص خود بسیار پرطرفدار هستند و با استقبال بی نظیری از سوی خانم ها مواجه شده اند. بهترین گزینه برای افرادی با رنگ چهره سفید یا به اصلاح رنگ پریده، رژهای صورتی و هلویی هستند.

این رژ لب جامد در رنگ هایی بسیار متنوع و کاربردی برای تمام سلیقه ها ارائه شده است. یکی از بهترین ویژگی های این رژ لب، ترکیبات سالم و طبیعی آن است که دارای تائیدیه سازمان غذا و دارو است. رژ لب های مک خواص مرطوب کنندگی بسیار قوی داشته و بدون ایجاد سنگینی بر روی پوست لب ها برای مدت طولانی باقی می مانند. رژلب یکی از محبوب ترین محصولات آرایشی است که لیست لوازم آرایش عروس هم ضروری می باشد. این محصول برای رنگ آمیزی، اصلاح بافت و محافظت لب ها استفاده می‌شود.

تاریخچه رژ لب یا ماتیک

این نوع از رژ لب ها در شکل جامد، مایع، مدادی و… تولید و به فروش رسیده اند. مواد اولیه به کار رفته در رژهای گیاهی کاملا طبیعی هستند و مانند سایر انواع رژ لب ها از مواد اولیه شیمیایی تشکیل نشده اند. به همین دلیل رژ لب های گیاهی در سال های اخیر بین مادران باردار و شیرده محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. رژ لب حاوی موم، روغن ، آنتی‌اکسیدان و نرم‌کننده است.[۱۹] موم ساختار رژ لب جامد را فراهم می‌کند. رژ لب‌ها ممکن است از واکس‌های مختلفی مانند موم زنبور عسل، اوزوکریت و موم شمعی تهیه شوند.

فروشگاه اینترنتی روژه انواعی از نام آشنا ترین محصولات آرایشی و بهداشتی، شامل گروه های مراقبت از پوست، مراقبت از مو، حمام و بدن و آرایشی را در دل خود جای داده است. حال که از برند های برتر آرایشی نام بردیم، خوب است از برند های محبوب ایرانی نیز غافل نشویم. رژ لب جامد برند این لی تحت لیسانس کشور آلمان بوده و در رنگ هایی بسیار زیبا و متنوع در کارخانه های داخل کشور تولید و به بازار عرضه می شود. پوشش دهی بسیار بالای این رژ لب در کنار ماندگاری طولانی آن، این محصول را بسیار محبوب کرده است.

اگر پوست شما روشن است، طیف های رنگی قهوه ای ای و آجری با سایه صورتی برای تان مناسب است. اگر پوست شما تیره است،طیف های رنگی بنفش، قرمز تیره و گوجه ای برای شما مناسب است. استفاده از رژ لب چه در خانه برای خودتان و چه در مهمانی‌ها و مجالس روحیه شما را بهتر می‌کند. و همانطور که اکثرا میدانید ، تمام انواع آن به صورت مات و شاین تولید شده اند تا نیاز سلیقه ای تمام جامعه را پوشش دهند. رنگش نارنجیه روشنه اول فکر کردم دوسش ندارم ولی فقط کافیه با خط لب رنگ های مختلف تستش کنید مخصوصا رنگ های صورتی ترکیب رنگ عالی ای میده بهتون.

متاسفانه در تولید اکثر رژ لب‌ها از این ماده استفاده می‌شد تا زمانی که با آگاهی مردم از خطرات این ماده، تولید کنندگان محصولات آرایشی نیز، رژ لب‌هایی بدون سرب را ارائه دادند. رژ لب مایع به دلیل مزایای زیادی که به مشتریان ارائه می‌دهد، در قرن بیستم به ترند تبدیل شده است. رنگدانه بالا، بدون نیاز به خط لب، ماندگاری نسبتاً مناسب برخی از مزایای استفاده از رژ لب‌های مایع می‌باشد. دنیایی پر از رنگ پیش روی شماست که شما می‌تونید اون رو با لباس، سایه چشم، رنگ مو، کیف، و حتی ماشین خود ست و هماهنگ کنید. اما نکته ای که بسیار مهمه اینه که هر رژ لب روی هر لبی یک رنگ داره!