دلیل خشکی لب چیست؟ چگونه می‌توان ترک لب را درمان کرد؟


دلیل خشکی لب چیست؟ چگونه می‌توان ترک لب را درمان کرد؟

این رژ لب، لب‌ها را براق می‌کند و زیبایی خاصی به لب‌های شما می‌بخشد؛ اما ماندگاری کمی دارد و برای مدت کوتاهی روی لب می‌ماند. برای اینکه بدانید رژ لب مورد نظر حاوی سرب است یا خیر آن را روی یک پارچه بکشید سپس قطعه ای طلا روی آن بکشید. اگر رنگ رژ لب تغییر کرد و تیره تر شد آن رژ در ترکیبات خود سرب دارد.

  • تینت لب در رنگ های طبیعی و نزدیک به رنگ لب تولید خواهند شد و ظاهری زنده و شفاف به لب های شما خواهند داد.
  • رنگ‌های تیره تر، از جمله قرمز، می‌تواند لب‌های نازک را حتی نازک‌تر نشان دهد.
  • مواد اصلی تشکیل دهنده این محصول و وسیله آرایشی، موارد گفته شده در بالا است.
  • مدل مات این رژ لب‌ها علی رغم حالت مایعی که دارند پس از استفاده بر روی لب‌ها خشک شده و از پوشش‌دهی و ماندگاری بالایی هم برخوردار هستند.
  • این محصول پوشش دهی یکدست و زیبایی بر روی لب‌ها داشته و حاوی ویتامین E است.
  • مدادی با ساختاری شبیه خط لب ساخته شده تا استفاده از راحت تر باشد.

اگر رژ لبی سرب دارد منظور این است که میزان آن بالاتر از حد استاندارد است و گرنه در تمام رژ لب ها سرب وجود دارد. برای خرید رژ لب کمی وسواس به خرج دهید تا بتوانید در کنار زیبایی لب هایتان سلامت آن را نیز حفظ کنید. رژ لب مایع براق لب های شما را درخشان و براق می کند اما ماندگاری کمی دارند.

رژ مایع آنی مدل پاریس Annie Paris Lip GLoss

بافت براق این رژ لب باعث می شود تا لب های شما حجیم تر به نظر برسد. این رژ لب ماندگاری خوبی دارد و نیازی نیست چندین بار در طول روز آن را تمدید کنید. این رژ لب مایع پوشش و فرم دهی خوبی دارد و حاوی ویتامین E و عصاره ی آلوئه ورا است. امروزه رژ لب ها جزو ضروری ترین و پرطرفدارترین لوازم آرایشی موجود در بازار هستند. در این مقاله قبل از معرفی چند رژ لب خوب، بد نیست کمی با انواع رژلب ها آشنا شویم.

لیپ گلاس حجم دهنده لب شیگلم SHEGLAM Hot Goss Plumping Lip Gloss

کلئوپاترا نه تنها مظهر زنانگی و مُد، بلکه یک ملکه مصری قدرتمند و فرهیخته به سبک و سیاق خودش بود. کلئوپاترا دستور داده بود رژلب و لوازم آرایشی دیگری به طور اختصاصی برای او درست کنند. لایه نازکی از روغن نارگیل روی لب‌ها بمالید و اجازه دهید پنج دقیقه بماند تا مرطوب شود. سپس با دستمال کاغذی یا دستمال مرطوب آرایشی، رژ لب و روغن را از روی لب‌ها پاک کنید.

رژ لب جامد نوت سری Rich Color شماره 24

توجه داشته باشید این خط باید مماس با خطوط لبتان باشد و در جاهایی که نیاز است تنها کمی از محدوده اصلی لب خارج گردد. دنیای رژ لب‌ها با تمامی جذابیت‌های خود نیازمند شناخت بیشتری از سوی ماست. بافت، سایه و زمان استفاده از رژلب ها با توجه به انواع مختلف رژ لب که در بازار هستند، متفاوت است. ۱۲ نوع مختلف رژ لبی که در بازار وجود دارد مطمئناً به شما کمک می‌کنند ترجیحات خود را با انواع آن‌ها شناسایی کنید. پس قبل از خرید رژ لب، بهتر است اول انواع مختلف رژ لب را بشناسید و بعد از آن با توجه به ویژگی های رژ لب و کاربرد آن اقدام به خرید رژ لب بعدی خود کنید. اگر شما لب‌های باریکی دارید، پیشنهاد ما به شما این است که هیچ وقت رژ لب مات انتخاب نکنید.