دوره آموزش کاشت ناخن از صفر تا صد مدرک فنی حرفه ای


در آموزش کاشت ناخن در منزل بهتر است از کاشت هایی استفاده کنید که نیاز به سوهان کشی نداشته باشند. برای مثال می‌توانید از سه روش کاشت ناخن قالب با مواد پودری یا اکریلیک، پلی ژل و یا لمینت ناخن استفاده کنید. با این سه روش به راحتی می‌توانید ناخن های خود را در منزل به شکل و فرم دلخواه درآورید.

  • حتی یک برش جزئی در کنار ناخن شما می تواند باعث ورود باکتری یا قارچ و ایجاد عفونت شود.
  • پایه همه کاشت ناخن های ناخن یعنی مانیکور ناخن را انجام می دهیم.
  • در کاشت ناخن پودری از پودر اکریلیک استفاده می شود که انواع مختلفی دارد.
  • بعداز اتمام دوره کاشت ناخن شما مدرک فنی حرفه ای آرایشگر ناخن را دریافت می کنید.

برای این منظور از پاک کننده لاک استفاده کنید تا اطمینان حاصل شود که هیچ نوع روغن طبیعی و غیر طبیعی روی سطح ناخنها باقی نمانده است. به این ترتیب، مطمئن می‌شوید که چسب با کیفیت و ماندگاری بالا عمل خواهد کرد. کاشت ناخن با لامپهای فرا بنفش در سالنهای زیبایی ناخن گزارش نشده است، بلکه مورد گزارش شده‌ای از ابتلای مانیکوریستهایی که تمام طول روز را در اطراف این نور فعالیت می‌کنند، وجود ندارد. از آنجایی که ناخنهای طبیعی همواره در حال رشد هستند، سرانجام شکاف کوچکی را در بین کوتیکول خود و ناخن اکریلیک مشاهده خواهید کرد.

آموزش کاشت هلویی

زنجیرهای کوتاه یا آویزهای کوچک مثال خوبی برای این موارد هستند. تمامی این روش‎ها و محصولات از رشته پروتز دندان و موادی که در تولید تاج و مینای دندان مصنوعی از آن‌ها استفاده می‌شد، سرچشمه می‌گیرند. اکثر برندهای معروف در این حوزه قبل از محبوب‌ شدن کاشت ناخن، در حوزه پروتز دندان و تولید مواد برای دندان مصنوعی فعالیت می‌کردند. اما نکته ای که باید به آن توجه کرد کیفیت مواد اولیه است. برای کاشت ناخن یک سری مراحل اولیه و پایه برای تمامی انواع کاشت ناخن وجود دارد. در ادامه ابتدایی‌ترین مراحل کاشت ناخن را آموزش داده سپس به طور کامل به آموزش کاشت ناخن در منزل در انواع و مدل‌های مختلف می‌پردازیم.

انواع سشوار و ویژگیهای سشوار خوب کدامند؟

یکی از قسمت هایی که خانم ها علاقه ی زیادی به زیبا نشان دادن آن دارند ناخن ها می باشند. برای این که ناخن ها و در نهایت دست های خود را زیباتر نشان دهند اقدام به کاشت ناخن می کنند. زمانی که شما قصد کاشتن ناخن را دارید باید با یک سری مطالب در این زمینه و همچنین با انواع روش های این کار آشنا شوید. برخی روش های مختلف کاشتن ناخن عبارتند از کاشت ناخن قالبی، پودری، ژله ای، میکس، فیبر یا گیاهی، دیپینگ، گریم، سیلک، بیبی بومر و کاشت هایلایت، تیپ گذاری، کروم، ماربل و بسیاری انواع دیگر. کاشت ناخن مراحل خاص خود را دارد که به ترتیب عبارتند از آماده سازی پودر کاشتن ناخن، زیرسازی ناخن، استفاده از پرایمر ناخن، چسباندن ناخن، مرحله ی آخر نیز کاشتن ناخن می باشد. برای این منظور بهتر است از یک کیت کامل لوازم کاشتن ناخن استفاده کنید.

بهترین راه برای داشتن ناخن‌هایی که همیشه زیبا و مرتب باشند کاشت ناخن است. امروزه مانیکور و کاشت ناخن در میان زنان و دختران، در همه رده‌های سنی امری محبوب و پرطرفدار به نظر می‌رسد و مزایای زیادی دارد و عیوب طبیعی ناخن‌ها را کاملا می‌پوشاند و جلوه‌ی زیبایی به آن‌ها می‌دهد. کاشت ناخن در واقع فرایند آرایش و زیباسازی ناخن با استفاده از تجهیزات مخصوص، مواد مختلفی را با دوام بالا بر ناخن طبیعی شما قرار میدهند و شما تا زمان رشد ناخن طبیعی خود از هر گونه عملی بر ناخن های خود آسوده خواهید بود. معمولا کاشت ناخن با سوهان کشی ناخن طبیعی با استفاده از سوهان برقی شروع میشود و پس از آن با توجه به نوع کاشت از مواد و روش های مختلف برای کاشت استفاده میشود. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که ناخن های ضعیف، شکننده و یا بدشکل دارید کاشت ناخن به شما کمک زیادی خواهد کرد. با توجه به تقاضای زیاد برای انجام کاشت ناخن، شاید شماهم به دنبال یادگیری این شغل پردرآمد باشید، در این مقاله هر آنچه که باید درباره کاشت ناخن، ابزار و موفقیت در آن بدانید را شرح داده ایم.

شناخت انواع فرم ناخن، نحوه صحیح گرفتن سوهان، زاویه درست سوهان با ناخن و میزان سوهان کشی برای هر فرم از جمله نکات آموزشی این مرحله است. کاشت ناخن تقریبا محدودیت سنی نداشته و از دختران پانزده ساله تا مادربزرگ های هشتاد ساله را به سمت خود جذب کرده است. مشتریانی که برای زیبایی ناخن های دست و پایشان اهمیت قائل هستند از سخت گیر ترین خانم ها تا ساده پسند ترین خانم ها را شامل می شود و همین امر موجب داغ تر شدن این بازار در تمامی روزهای سال می باشد. اگر ناخن مصنوعی خود را کاشته‌اید و اکنون می‌خواهید آن را بدون مراجعه به سالن مانیکور بردارید، این بخش از نوشتار ساریسا را حتماً مطالعه کنید.

این روش بهترین نوع روش کاشت ناخن است، زیبایی و استحکام این روش طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. در این روش نیز از ناخن مصنوعی در سایز مناسب شما استفاده میشود، ضد قارچ و در نهایت مواد پودری روی ناخن گذاشته میشود. پلی ژل یا ژل پمادی نوعی از مواد کاشت ناخن با ژل است که به صورت تیوپی در بازار عرضه می شود. پلی ژل نیز مانند سایر ژل ها در ۲ نوع هارد ژل و سافت ژل و در رنگ های مختلف موجود است. داشتن ناخن هایی زیبا، مستحکم با ماندگاری بالا با کاشت ناخن با پلی ژل امکان پذیر است. کاشت ناخن با پلی ژل از تکنیک های جدید در آموزش کاشت ناخن می باشد که سختی و استحکام کاشت با پودر را دارد ولی انعطاف پذیرتر و سبک تر از آن است و ناخن هایی طبیعی با ماندگاری طولانی ایجاد می کند.

بعد از چند ثانیه، قالب را برمی دارند و طراحی ناخن را شروع می کنند. یکی از مباحث درباره کاشت ناخن، عوارض ناشی از این کار است. به گفته بسیاری از متخصصان پوست، کاشت ناخن می‌تواند مشکلات بسیاری ایجاد کند. حتی عوارض کاشت ناخن می‌تواند در مواردی غیرقابل جبران باشد. در ادامه به بررسی این موضوع از نگاه چند متخصص حوزه پوست می‌پردازیم. یکی از روش‌های آراستن ناخن که با قطعاتی مانند ناخن را روی آن قرار می‌دادند.