دوره آموزش کاشت ناخن از صفر تا صد مدرک فنی حرفه ای


بعضی افراد بعد از مدتی سعی می‌کنند با ناخن‌گیر یا اشیای تیز، کاشت ناخن را جدا کنند. ولی این کار آسیب جدی به بافت صدف ناخن وارد می کند و باعث ضعیف شدن و شکنندگی ناخن می­شود. گاهاً این کار باعث می­شود که ناخن ها از وسط شکسته شوند که این اتفاق بسیار دردآور می باشد.

  • چندی پیش دو نمونه سرطان پوست در انگلیس گزارش شد که دقیقا مرتبط با کاشت ناخن بود.
  • در این مرحله همانطور که از اسم آن پیداست شما باید بر روی سطح صدف ناخن مشتری خراش ایجاد کنید.
  • در این روش از انواع کاشت ناخن حالت طبیعی ناخن ها حفظ شده و با چسباندن لایه ای از جنس ابریشم (یا فایبر گلاس) بر روی ناخن طبیعی یا تیپ گذاری شده به ایجاد ضخامتی مناسب بر روی ناخن ها می پردازیم.
  • آموزش کاشت ناخن، این روزها به یکی از پرطرفدارترین لاین های زیبایی تبدیل شده است.

اگر به دنبال مکملی برای تقویت ناخن و مو به طور همزمان هستید مصرف و خرید “هیر نیل بیوتی کمپلکس ویتالایز” پیشنهاد می‌گردد. برای تغذیه و پیشگیری از ضعیف شدن ناخن به خصوص بعد از کاشت مصرف “قرص پیلفود کمپلکس نیلز لابراتواری سرا پامیس” پیشنهاد می‌شود. دقیقا میشه بگید زرد چوبه برای کجای صورت مناسبه حس میکنم رنگ… جهت دریافت جدیدترین مقالات حوزه سلامت و بهداشت عمومی به لیست ایمیلی بزرگ سیوطب بپیوندید.

آموزش کاشت ناخن در ۴ گام : معرفی تمامی ابزارها، روش ها و مراحل کاشت ناخن

کاشت ناخن پودری از پرکاربردترین و با دوام ترین انواع کاشت ناخن بوده و استحکام بالایی در اثر ضربات از خود نشان می دهد. مدرن ترین شیوه کاشت ناخن پودری، گریم ناخن می باشد که صدف ناخن را کشیده تر و خط لبخند را در ظاهر ناخن ها زیباتر می نماید. در میان سایر کاشت های ناخن با پودریا ژل، سبک کاشت ناخن هلویی طرفدران زیادی دارد. به دلیل عدم استفاده از لاک ناخن و اینکه مواد کاشت ناخن هلویی دارای رنگ هستند. به خصوص برای دختر خانم هایی که صدف ناخن کوچک دارند با استفاده از کاشت ناخن هلویی می توان اندازه فرم ناخن را بزرگتر نمایش داد. در حالت کلی سه دسته مواد پایه‌ای برای انواع مانیکور ناخن وجود دارد، هر سه گروه مواد اصلی برای کاشت جزو آکرلیک‌ها و مواد الاستیکی محسوب می‌شوند.

جذابترین رنگ مو زرد؛ طیف ها و نکات مهم رنگ مو زرد

شباهت زیادی بین کاشت ناخن پودری و آکریلیک وجود دارد اما تفاوت‌هایی نیز بین آن‌ها دیده می‌شود. عمده تفاوت میان آن‌ها، نوع موادی است که باعث پیوند میان مواد می‌شود. در مواد آکرلیک از ماده مونومری که بوی بسیار غلیظی هم دارد استفاده می‌شود و این ماده عامل محکم شدن خمیر آکریلیک بر روی ناخن است. در کاشت ناخن با پودر و کاشت ناخن با ژل از فرمر برای بلند کردن قد ناخن استفاده می شود.

ترکیب هلویی را سمت ریشه ناخن بکشید تا به ترکیب سفید برسید. ترکیب سفید را با دقت از نوک ناخن به سمت ریشه ناخن با استفاده از براش قرار دهید. نیپر را به محلول ضدباکتری آغشته کرده و از آن برای جدا کردن پوسته‌های اطراف ناخن استفاده کنید. سپس قیچی کوتیکول را نیز ضدعفونی کرده و پس از استفاده از عقب زن یا پوشر برای عقب زدن کوتیکول، آن را با استفاده از قیچی جدا کنید.