رژ لب، مداد و خط لب فروشگاه هیوا


از لحاظ فینیش نهایی برخی از رژ لب‌ها چه جامد و چه مایع، مات هستند. رژ لب مات یک محصول لب با رنگدانه بالا با روکشی مخملی و بدون براقیت است. برخلاف برق لب، این نوع رژ لب براق نیست و ظاهری چشمگیر و پوششی کامل به لب‌ها می‌دهد.

  • هم چنین هیچ گونه احساس سنگینی بر روی لب ایجاد نمی کند و فاقد مواد مضر شیمیایی می باشد.
  • در واقع با استفاده از آن ها می توانید بدون دردسر و سریع حجم لب های خود را افزایش دهید.
  • در کنار مک رژ لب جامد هدی بیوتی و رژ لب جامد دوسه نیز شهرت بسیار زیادی دارند و طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده‌اند.
  • رژلب‌های 24 ساعته، از محصولاتی هستند که به منظور داشتن ظاهری زیبا و مرتب در طول مهمانی‌ها و مراسم خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند.

همچنین حاوی عصاره تمشک اسکاندیناوی و درخت شی است که رطوبت لب ها را تامین می کند و مانع خشکی آن می شود. یکی دیگر از برند های مطرح سازنده لوازم آرایشی، برند ایتالیایی ویولت است. رژ لب جامد این برند دارای طرفداران بسیار زیادی در سرتاسر جهان است. تنوع بسیار بالای رنگ های این رژ لب، آن را بسیار محبوب کرده است.

پک رژ لب جامد 6 عددی بیولیس رنگ 227 Favotites

اما بهتر است که آنها را بهتر بشناسید تا خرید خود را با اطمینان کامل انجام دهید. کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت نوآوران فن آوازه (فروشگاه اینترنتی دیجی‌استایل) می‌باشد. اکثر رژلب ها به دلیل داشتن آلوئه ورا و ویتامین E خاصیت آبرسانی و نرم کردن لب را دارند. اگر پوست شما رنگ سرد دارد، پیشنهاد می شود از پایه های رنگی آبی استفاده کنید. تحقیقات اخیر نشان داده زنانی که رژ لب می‌زنند اعتماد به نفس بیشتری دارند.

رژ لب جامد مای سری Black Diamond مدل Stay Matt شماره 35

نیل از ایده اولیه این موضوع که بتواند جایگاهی امن برای خرید لوازم‌ آرایشی و بهداشتی، با اطلاعات کامل از محصول باشد، شکل گرفت. در فروردین ماه سال 1398 بود که جمع اولیه نیل دورهم جمع شدند و با جذب حرفه‌ای‌ترین‌ها، گروه اصلی آن شکل گرفت و دنیای اینترنت برای اولین بار با نیل آشنا شد. رژ لب‌های حجم دهنده لب نسبت به رژلب‌های عادی، درصد بیشتری از مواد را جذب پوست می‌کنند که این موضوع احتمال بروز آلرژی و حساسیت را بالا می‌برد. بنابراین بهتر است از این محصولات به طور مداوم و روزمره استفاده نکنید و برای خرید آنها نیز حتماً به سراغ برندهای معتبر و شناخته شده بروید. در میان محصولات آرایشی باکیفیت دیور می‌توان انواع رژ لب با رنگ‌های مختلف را مشاهده کرد.

رژ لب جامد ام‌ان‌دی شماره 301…

از آنجا که امروزه نوع فیک محصولات آرایشی در بازار زیاد شده است، شما می‌توانید محصول مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت و ضمانت اصالت کالا از فروشگاه آنلاین آرایشی و بهداشتی سانیمو خریداری کنید. همچنین جهت انتخاب مناسب‌ترین محصول برای پوست شما، مشاورین سانیمو، آماده پاسخ گویی هستند. یک محصول آرایشی حاوی رنگدانه، روغن، موم و نرم کننده که برای ایجاد رنگ، رطوبت و محافظت از لب‌ها استفاده می‌شود. برند استی لادر با بیش از 70 سال سابقه برای زیبایی خانم‌ها محصولاتی از جمله رژ لب تولید و توزیع کرده است. این برند با بیشترین تنوع رنگ رژ لب توانسته مشتریان بسیاری داشته باشد.