رژ لب جامد ام‌ان‌دی شماره 312 5 گرمی


این برند با تولید انواع مختلف رژ لب توانسته پاسخگوی نیازهای طیف وسیعی از مشتریان باشد. رژ لب های مات ماندگاری و پوشش بالایی دارند اما استفاده زیاد آن باعث خشکی لب می شود و حتما سعی کنید از مرطوب کننده مناسب استفاده کنید. با توجه به علاقه به لب های بزرگ و برجسته، این روزها رژ لب های حجم دهنده نیز وارد بازار شده اند. محصولاتی که علاوه بر رنگ دهی و ماندگاری بالا بر روی لب به طور طبیعی و نامحسوس حجم لب را مقداری افزایش می دهند.

  • اگر پوست شما رنگ سرد دارد، پیشنهاد می شود از پایه های رنگی آبی استفاده کنید.
  • اگر پوست شما تیره است،طیف های رنگی بنفش، قرمز تیره و گوجه ای برای شما مناسب است.
  • در مصر باستان، بسیاری از مردم از لوازم آرایشی هم برای زیبایی و هم برای محافظت از خود در برابر آفتاب و باد صحرا استفاده می کردند.

رژ لب مدادی از نوع جامد بوده و دارای ماندگاری بالایی‌ست و از اونجایی که خانم‌ها کنترل خوبی برای استفاده از اون دارند این مدل هم طرفداران زیادی رو به خودش جذب کرده. این رژ لب نوع دیگری است که دارای ساختاری مشابه مداد لب هستند اما نوکی کلفت تر دارند. این رژها همچنین دارای بافتی نرم و سبک همراه با رنگدانه بالا هستند. لازم به ذکر است که استفاده از رژهای مدادی نیازمند داشتن مهارت خاصی نیست و تمامی افراد به راحتی می توانند به وسیله آنها فرم مورد نظر خود را به لب هایشان بدهند.

رژلب مایع شاین بدون سرب سیدنی SYDNEY

این رژ لب‌ها با ماندگاری بسیار طولانی مناسب کسانی است که می‌خواهند رژ لب‌هایشان پاک نشود. ولی خود رژ لب جامد انواع مختلفی مانند رژ مدادی و رژ پالتی و‌… دارد. رژلب‌های 24 ساعته، از محصولاتی هستند که به منظور داشتن ظاهری زیبا و مرتب در طول مهمانی‌ها و مراسم خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما دوام برخی از این محصولات با وجود ترکیبات خطرناکی چون سرب، پارابن و … در مواد تشکیل دهنده آن تضمین می‌شود که برای سلامتی مضر و خطرناک هستند.

مدل گوشتی یا کالباسی می توانند بافتی مات و مخملین داشته باشند و یا همانند رژهای گلاسی، براق باشند. اما بافتی که اغلب خانم ها به آن علاقمند هستند، مخملی و مات است. برند فرانسوی شنل سال‌هاست که محصولاتی باکیفیت بالا تولید می‌کند. استفاده از رژ لب‌های این برند احساس اعتماد به نفس و جذابیت مضاعف در خانم‌ها به وجود می‌آورد. تنوع رنگ‌ها و ماندگاری بالای رژ لب دلایل مهمی برای محبوبیت رژ لب‌های شنل هستند.

نحوه استفاده از رژ لب

تاریخچه استفاده از رژلب به 5000 سال پیش برمی گردد که سومریان سنگ های قیمتی را خرد می کردند و از آن برای تزئین لب و چشمان خود استفاده می کردند. اولین رژلب ها از گل و گیاهان، موم و روغن ها معطر درست می شد و برای نشان دادن موقعیت اجتماعی افراد به کار می رفت. امروزه رژلب ها از مواد رنگی، روغن، موم، نرم کننده و قهوه تولید می شوند و به دلیل جلوه جذابی که به صورت می بخشند استفاده می شوند.

رژ لب مایع velvet رزبری پک ۱۲ عددی

برندهایی مانند شانل، رولون، نارس و کلینیک پرفروش ترین رژ لب‌های مدادی را در بازار دارند. موم، یکی از اصلی ترین مواد تشکیل دهنده این رنگ دانه های آرایشی است که معمولا در نوع مات آنها مقدار کمتری از آن استفاده می شود. دقت داشته باشید که هرچه مرغوبیت موم استفاده شه بیشتر باشد قیمت رژ لب مایع بالاتر می رود. امروزه صدها طیف رنگی رژ لب در بازار وجود دارد که ممکن است فرایند انتخاب را برای تان دشوار کند. به همین دلیل لازم است بدانید چطور باید مناسب ترین رنگ رژ لب را انتخاب کنید تا با تکمیل آرایش، زیبایی تان چندین برابر افزایش یابد. یکی از اصلی ترین نکاتی که هنگام خرید رژ لب باید به آن توجه کنید، توجه به تناژ رنگی پوست تان است.

در ضمن این مورد را به یاد داشته باشید که در هر زمان می‌تونید با کارشناسان روژا تماس تلفنی گرفته و در رابطه با خرید مناسب برای خودتون مشورت کنید. کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت آرياس روژان (روژا) می‌باشد.

برخی از آنها باعث آلرژی ، تحریک پوست لب ها و پوست اطراف لب می شوند. برخی مواد شیمیایی مضر و فلزات سنگین موجود در آن نیز می توانند باعث سرطان شوند. میتوانید دور لب هایتان را کمی با هایلایتر مشخص تر کنید که به برجسته کردن لب هایتان پس از استفاده از رژ لب مایع بسیار کمک می کند. حال که با محبوب ترین محصول آرایشی بیشتر آشنا شدید، می توانید با اطمینان خاطر بیشتر محصول مناسب خود را انتخاب و خریداری کنید. کارشناسان زیبایی و پشتیبانان فروشگاه اینترنتی روژه نیز در این مسیر همراه شما خواهند بود. حال که با محبوب ترین وسیله آرایشی دنیا آشنا شدید، شما را با لیستی از بهترین رژ لب های جامد آشنا می کنیم تا با خیالی آسوده اقدام به خرید کنید.

بهتر است بدانید که دوام رژ لب‌های مایع به دلیل خشک شدن روی لب‌ها بیشتر است و بنابراین این محصولات برخلاف رژلب‌های جامد، نیازی به تمدید در طول روز ندارند. اما رژلب‌های مایع مناسب لب‌های خشک نیستد و در صورت استفاده خشکی و ترک لب‌ها را بیشتر نمایان می‌کنند. یکی از رایج ترین رژ لب‌هاست که ماندگاری متوسط داشته و دارای تنوع رنگی زیادی هستش که همین موضوع باعث محبوبیت فراوانش شده. رژ لب گوشتی جزو رنگ های نود به حساب می آید و طیف رنگی آن از رنگ های روشن و ملایم تا تیره متغیر است. بنابراین تفاوتی ندارد که پوست شما گندمی، تیره یا روشن باشد؛ زیرا در هر صورت یکی از طیف های رنگ این رژ با رنگ پوست شما به خوبی هماهنگی خواهد داشت.

ایدون، یکی از برندهای مطرح جهان، در حوزه تولید لوازم آرایشی است. تمام محصولات این برند از مواد طبیعی تهیه شده است که خیال شما را بابت حفظ سلامتی تان راحت می کند. رژ لب جامد ایدون، فاقد سیلیکون، کروم، پارابن، تالک و حتی عطر می باشد.