رژ لب جامد مادام شاپ


این مطلب درباره تمام نکاتی که برای خرید بهترین انواع رژ لب‌ جامد به آن نیاز دارید، صحبت می‌کند؛ بنابراین همراه ما باشید. در این صفحه همه آنچه که باید در رابطه با این رنگدانه های بدایند را به همراه مزایا و معایبش نسبت به انواع دیگر برای شما لیست کرده و نوشته ایم. پس ادامه مطلب را نیز با ما باشید تا بهترین خرید رژ لب مایع را با ما تجربه کنید. یکی دیگر از برند های برتر ایرانی که در زمینه محصولات پوست و آرایشی فعالیت عمده ای دارد، برند شون است.

  • این رژ لب‌ها شباهت بسیاری به خط لب‌ها دارند اما با آن‌ها متفاوتند.
  • هنگام خرید این محصول باید توجه زیادی به کیفیت آن داشته باشید، چرا که محصولات خوب نه تنها زیبایی لب ‌ها را دوچندان می ‌سازند بلکه در زیبایی و سلامت نیز نقش پررنگی دارند.
  • اگر به سلامتی خود اهمیت می دهید، هنگام انتخاب هر محصول آرایشی باید بهترین مارک و برند آن را بشناسید.
  • در این میان رژ لب های دارای انواع مختلفی هستند که می توانید مدل مورد نظر خود را در فروشگاه های سفیر خریداری کنید.
  • اگر رژ لب مناسبی با رنگ صورت و پوست خود انتخاب کنید، شما را زیباتر و جذاب تر می‌کند.

این نوع از رژ لب باعث برجسته تر نشان داده شدن لب ها می گردد و برای افرادی که لب هایی باریک دارند، مناسب است. رژ لب های مایع نیز دارای بافت مایع هستند که با اپلیکاتور مخصوص خود می شود از آنها استفاده کرد. دوسه یک برند آمریکایی است که در سراسر دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد. رژ لب های این برند جزو محبوب ترین رژ لب ها در میان زنانی است که به زیبایی خود اهمیت می دهند.

رژلب دو طرفه با کیفیت بارین بیوتی پک 24 عددی

مدل گوشتی یا کالباسی می توانند بافتی مات و مخملین داشته باشند و یا همانند رژهای گلاسی، براق باشند. اما بافتی که اغلب خانم ها به آن علاقمند هستند، مخملی و مات است. برند فرانسوی شنل سال‌هاست که محصولاتی باکیفیت بالا تولید می‌کند. استفاده از رژ لب‌های این برند احساس اعتماد به نفس و جذابیت مضاعف در خانم‌ها به وجود می‌آورد. تنوع رنگ‌ها و ماندگاری بالای رژ لب دلایل مهمی برای محبوبیت رژ لب‌های شنل هستند.

رژ لب مایع velvet رزبری پک ۱۲ عددی

برخی از برق لب‌ها می‌تواند علاوه بر درخشندگی، لب‌های شما را مرطوب نیز کند. برق لب در رنگ‌های مختلف مانند رژ لب ارائه می‌شود اما رنگدانه‌های آن بسیار سبک‌تر از رژ لب است به همین دلیل بسیار طبیعی بر روی لب‌ها می‌نشیند. رژ لب جامد استیکی به نوعی از رژهای بسیار طرفدار گفته می شود که دارای بسته بندی های فلزی و پلاستیکی هستند.

یک پالت رژ لب جذاب می تواند جایگزین تعداد زیادی رژ لب در کیف آرایش شما باشد. رژلب های جامد از نوع قدیمی ترین رژلب های بازار هستند که همانطور که از اسمشان پیداست دارای بافت جامدی هستند. رنگ آمیزی لب از محبوبیت خاصی در قرن شانزدهم انگلیس برخوردار شد. در زمان ملکه الیزابت اول لبهای قرمز روشن و صورت سفید و پرزکتیو مد شد. در آن زمان، رژ لب از ترکیبی از موم و لکه‌های قرمز گیاهان ساخته می‌شد. بسیاری از رژلب‌ها دارای SPF هستند که از لب‌های شما در برابر اشعه UV خورشید محافظت می‌کند.