رژ لب سفارشی در Cosmetics A La Carte Review



[unpaid/experiencereview] دیروز در Cosmetics A La Carte روز بسیار خوبی را گذراندم تا ببینم چگونه رژ لب های سفارشی درست می کنند. من با هم همراه شدم – می تو،د حدس بزنید؟! – Gucci Rene Pink من و شاید کمتر واضح باشد، سایه شیری شیری Revlon که در حال حاضر زیاد می پوشم، Beaming Strawberry. این اسم باعث خنده ام می شود.

خدمات آرایشی و بهداشتی A La Carte سفارشی رژ لب

من دوستم Genevieve را همراهی کردم زیرا انجام دادن با یک همسر بسیار عالی است. به ذهن من هم رسید که این یک هدیه دوست داشتنی برای یک عروس است – ا،ر افرادی که می شناسم و اخیراً ازدواج کرده اند آنچه را که از نظر هدایای سنتی (توستر! سرخ کن های هوا!) نیاز دارند را دارند، بنابراین یک رژ لب سفارشی برای روز عروسی یا برای ماه عسل به نظر زیباترین و شخصی ترین هدیه است. من بسیار خوش شانس بودم که با بنیانگذار، لین سندرز، که همه چیز را فرموله می کند و همه آن ها در لندن ساخته شده است آشنا شدم. لین در یونیلور شروع به کار کرد و به یاردلی رفت، جایی که تلاش برای دستمزد برابر با ا،اج مواجه شد. بنابراین، در سال 1973، او برند خود را با شریک تجاری خود کریستین آغاز کرد. از آنجایی که در مرز چلسی و بلگراویا قرار دارد، مشتریان او، که او در مورد آنها بسیار محتاط است، برای آن منطقه همان چیزی است که شما تصور می کنید، اما اگر ،ی رژ لب معروف «نان تست» پرنسس دایانا را به خاطر می آورد، ما باید از لین تشکر کنیم. اشتباه متوجه نشوید – این “شیک” نیست – اما تاکید خاصی بر خدمات بی عیب و نقص مشتری وجود دارد (که من با چشمان خودم دیدم وقتی شخصی در مغازه سرگردان بود در حالی که ما آنجا بودیم) و شما بیش از حد مورد استقبال قرار خواهید گرفت. .

خدمات آرایشی و بهداشتی A La Carte سفارشی رژ لب

روش کار این سرویس به این صورت است که می‌تو،د بدون الهام از رنگ وارد شوید و اجازه دهید آرایشگران شما را راهنمایی کنند، یا می‌تو،د سایه‌ای محبوب بگیرید و آن را تکرار کنید. من قبلاً رژ لب‌های سفارشی ساخته بودم، اما در Cosmetics A La Carte، این رژلب‌ها بسیار کمتر به فناوری و بیشتر به دانش غریزی و رنگ متکی هستند. My Beaming Strawberry ،یبی از پنج سایه جداگانه را برای تکرار و رنه پینک چهار رنگ انتخاب کرد. سپس، شدت را در نظر بگیرید و این همان جایی است که تجربه وارد می شود – کمی از این، کمی بیشتر از آن.

خدمات آرایشی و بهداشتی A La Carte سفارشی رژ لب

شما می تو،د از بین چهار فرمول انتخاب کنید، گزینه من Sheer Balm و بقیه Moisture Plus، Matte Velvet و Lustre هستند.

خدمات آرایشی و بهداشتی A La Carte سفارشی رژ لب

با وجود اینکه من و جن با هم رفتیم، هر دو به طرز شگفت انگیزی درگیر این روند شدیم، بنابراین شما به راحتی می تو،د به تنهایی بروید. شما یک لیوان شامپاین رایگان دریافت می کنید، اگرچه ما خیلی خوب بودیم و به قهوه و آب ،بیده بودیم (در یک لیوان شامپاین obvs!). Cosmetics A La Carte دوست بسیاری از آرایشگران است که آنها را در شماره گیری سریع برای تطبیق رنگ یا ایجاد برای کمپین ها یا افراد مشهوری که با آنها کار می کنند استفاده می کنند.

خدمات آرایشی و بهداشتی A La Carte سفارشی رژ لب

نمی‌خواهم بگویم که برای خانم‌های مسن‌تر بهترین است، اما اگر تا به حال در یک پیشخوان زیبایی احساس ناراحتی کرده‌اید، Cosmetics A La Carte پادزهر آن است. آنها به شما زمان می‌دهند، تمام توصیه‌هایی که می‌خواهید و هر راهنمایی که احساس می‌کنید ممکن است به آن نیاز داشته باشید. اگر بتوانم با هر چیزی تعادل برقرار کنم، این خواهد بود که به نظر نمی‌رسد جایی که ژنرال Z به آن سر می‌زند و به‌ویژه تحت رهبری روند نیست. من می خواهم نسخه های محدود را هر چند وقت یکبار ببینم که همه چیز را در بر می گیرد. بنابراین، این توصیه اکیدی از سوی من است – رژلب های من در حین تایپ درست می شوند و امیدوارم روز جمعه بتوانم یک فاش بزرگ انجام دهم. اگر بخواهید می‌تو،د آنها را ب،ید، اما باید نام‌ها را بد،د – انگشتان دست برای جمعه! وبسایت Cosmetics A La Carte است اینجا جایی که می تو،د هر یک از خدمات سفارشی را رزرو کنید. جلسه ما 80 پوند هزینه دارد و سفارش مجدد 68 پوند است.

افشای شفافیت

تمامی محصولات به ،وان نمونه از برندها و نمایندگی ها برای من ارسال می شود مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد. ممکن است از پیوندهای وابسته استفاده شود. پست ها وابسته نیستند.


منبع: https://britishbeautyblogger.com/makeup/bespoke-lipstick-at-cosmetics-a-la-carte-review/