رژ لب ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد


پالت‌های رژ لب را می‌توان نسبت به سایر انواع رژ لب حرفه‌ای تر دانست. این پالت‌ها در واقع رژ لب‌های فشرده شده‌ای هستند که با براش‌های مخصوص می‌توانید حتی به عنوان رژ گونه نیز از آن استفاده کنید. درخشش لب‌ها باعث می‌شود لب‌ها شاداب تر و برجسته تر به نظر برسند به همین علت بسیاری از افراد طرفدار رژ لب‌های براق هستند تا آرایشی شاداب‌تر داشته باشند. همه این محصولات نیازمند گذاشتن زمان بیشتری نسبت به یک رژ لب هستند. برندهایی مانند هدی بیوتی، لورال، بورژوآ و مای محصولاتی باکیفیت و پرطرفدار دارند.

  • استفاده از رژ لب برای اکثر افراد پایه و اساس آرایش صورت محسوب میشود و معتقدند بدون آن آرایش ناقص است.
  • مواد اصلی تشکیل دهنده این محصول و وسیله آرایشی، موارد گفته شده در بالا است.
  • بعضی از رژلب ها در ترکیبات خود خواص ضد آفتاب نیز دارند و علاوه بر اینکه قادرند لب های شما را زیباتر کنند، از آن نیز در برابر اشعه های خورشید محافظت می کنند.
  • بنابراین تفاوتی ندارد که پوست شما گندمی، تیره یا روشن باشد؛ زیرا در هر صورت یکی از طیف های رنگ این رژ با رنگ پوست شما به خوبی هماهنگی خواهد داشت.

رژ لب ماژیکی در واقع همان رژ لب مایع است با این تفاوت که این بار در بسته بندی جدیدی ارائه شده است. استفاده از این محصول در شکل رژ لب ماژیکی راحت تر است و برای طراحی لب هم به سهولت مورد استفاده قرار می گیرد. رژ لب های مدادی، رژ لب های ماژیکی و رژ لب های پالتی از دیگر انواع رژ لب هستند که با توجه به نیاز و طریقه مصرفتان می توانید آن ها را خریداری نمایید. بسیاری از رژ لب ها حاوی سرب هستند ، که بسیار مضر است و باعث صدمات جبران ناپذیری می شود.

رژ لب جامد مای مدل ستین لوکس شماره SL04

از آن جایی که رژ لب تماس مستقیم با دهان دارد، کیفیت بالای آن بسیار مهم است. توصیه می شود که رژ لب را از برندهای معتبر و استاندارد مانند روبی سان خرید کنید تا لوازم آرایشی مخصوصا رژ لب زمینه ساز بیماری های جدی نشود. امروزه استفاده از این ماده سرطان زا بسیار کاهش یافته و اگر شما خرید رژ لب را محدود به برند های معتبر کنید، از خطر این ماده در امان خواهید بود.

رژ لب مدادی مای سری بلک دایموند مدل Semi Matt

یکی دیگر از ویژگی های برتر این رژ، ترکیبات مرطوب کننده آن است که بدون هر گونه مواد حساسیت زا مانند پارابن به لب ها جلوه ای زیبا را هدیه می دهد. رژلب جامد ام ان دی از سری محصولات آرایشی همین برند است که در 24 رنگ متنوع تولید و عرضه می‌گردد. این محصول با وجود ترکیبات موثره، دارای بافتی نرم و سبک بوده که علاوه بر تغذیه لب‌ها به آن‌ها ظاهری جذاب داده و رطوبت پوست لب را حفظ می‌ند و از ترک خوردن پوسته شدن آن جلوگیری می‌کند. خرید رژ لب که یکی از اصلی‌ترین لوازم آرایشی خانم‌هاست و زیبایی اون‌ها رو چند برابر می‌کنه، به دلیل تنوع زیادی که داره همیشه انتخاب رو سخت می‌کنه! رژلب از پرکاربرد‌ترین و حساس‌ترین لوازم آرایش مورد استفاده یک خانمه و از اونجایی که رژلب مستقیماً با سلامتی شما در ارتباطه، باید سعی کنید تا جای ممکن محصولی رو انتخاب کنید که سرب نداشته باشه.

پالت رژ لب 8 رنگ میبلین شماره 01

رژ لب جامد این برند دارای رنگ هایی کاربردی و متنوع بوده و بافتی سبک دارد. این رژ لب ها حاوی روغن آووکادو است و به کمک همین ترکیب، مانع خشک شدن و ترک خوردن پوست لب ها می شود. رژ لب جامد مدل آکوا چارمینگ از برند شون ماندگاری طولانی داشته و فاقد مواد حساسیت زا و آلرژیک است. اگر از طرفداران پروپاقرص رژلب باشید، قطعاً نام برند مک، رولوشن و مک‌گرث را شنیده‌اید.