صفر تا صد آموزش آرایش صورت به سبک حرفه ای ها میس و مستر


برای پرپشت شدن مژه‌ها ترفندهایی را در این مقاله آموزش دادیم. اما اگر می‌خواهید مژه‌های‌تان حجیم‌تر و حالت‌دارتر شود، می‌توانید در مجالس خاص از مژه مصنوعی استفاده کنید. بهترین چسب برای مژه مصنوعی چسب‌های جراحی است که از داروخانه‌ها قابل خریداری است. با یک خلال دندان کمی چسب را روی نوار داخلی مژه بزنید و با احتیاط آن را روی خط مژه‌تان بچسبانید.

  • در نهایت از پرایمر لب استفاده کنید تا ماندگاری رژلب روی لب‌های‌تان بیشتر شود.
  • درادامه، مراحل زیرسازی آرایش صورت را به طور حرفه ای بررسی می کنیم.
  • خیلی راحت با سایه‌های رنگی یا خط چشم های رنگی چنین آرایش چشمی می‌توان پدید آورد.
  • البته این مورد در مورد دیگر وسایل آرایشی نیز صدق می کند.
  • برای کشیدن خط چشم، هم از مداد می‌توانید استفاده کنید و هم از خط چشم‌های مایع.

اگر به خط چشم علاقه دارید، پس از زدن سایه می توانید خط چشم را در امتداد خط مژه بکشید. این کار را می توانید با همان سایه قهوه ای تیره نیز انجام دهید و کمی چشمانتان را کشیده تر نشان دهید. سپس ابرو را برای کاهش درد بی حس می کنند و رنگ مناسب و سوزن متناسب با پوست را انتخاب می کنند….. پس از زلزله بزرگی که در ژاپن شرقی اتفاق افتاد و در پایان سال 2012، شاهد ظهور مجدد رنگ های روشن به ویژه لب های قرمز بودیم.

مداد چشم و کشیدن خط چشم

در هر مرحله از آرایش به خصوص در زاویه سازی و کانتورینگ باید به خوبی مواد آرایشی فید و یکدست شود و به شکل لکه روی صورت باقی نماند. وقتی آرایش یک چشم تمام شد، چشم دوم را مانند همان چشم آرایش کنید. این روش کمک می کند ارایش چشمتان قرینه و شبیه به هم شود.

انواع کانسیلر + آموزش استفاده

بلکه طبق فرهنگ چینی، رنگ قرمز ممکن است برای شما خوش شانسی نیز به ارمغان بیاورد. حتما قبل از سال نو یک رژ لب قرمز بخرید و سال نو را با این رژ آرایش کنید. دوره آموزش آرایش صورت، در طی 12 جلسه 2 الی 3 ساعته و دو روز در هفته برگزار می شود. هنرسرا یک محیط آکادمیک آموزشی است که تمامی دوره های آموزشی زیر نظر اساتید مجرب و شاغل در بازار کار برگزار می گردد. هنرجویان نیز پس از اتمام آموزش خود می توانند به هر میزان که مایل باشند مدل های آرایشی خود را در محل آموزشگاه حاضر کرده و زیر نظر آموزشگاه به تمرین بپردازند.

می‌توانید از کانسیلری استفاده کنید که از رنگ طبیعی پوست‌تان کمی روشن تر باشد. به این ترتیب می‌توانید نواحی تیره را روشن‌تر کنید تا رنگ آن با پوست‌تان هماهنگ شود. کرم‌ پودرها نواع مختلفی دارند ولی معمولا همه آنها به یک شکل مورد استفاده قرار می‌گیرند. کرم پودرها به شکل پودر، مایع و کرم وجود دارند و همه‌ی آنها برای ایجاد پوستی یکدست و مسطح کاربرد دارند. استفاده از کرم‌پودر باعث می‌شود که پوستی صاف و بدون لک برای آرایش کردن داشته باشید.

توجه داشته باشید که هیچ وقت نباید سایه چشم پایین‌تر از خط طبیعی پلک پایین آورده شود؛ زیرا این کار حالت چشم‌ها را به سمت پایین نشان می‌دهد. از یک رنگ روشن‌تر هم برای گوشه داخلی چشم تا وسط پلک استفاده کنید و رنگ‌ها را طوری مخلوط کنید که مرز مشخصی نداشته باشند. بنابراین بدون در نظر گرفتن این موارد، نمی‌توان به سبک حرفه‌ای‌ها آرایش کرد. آموزش آرایش صورت تان را از همین امروز شروع و با ما تمرین کنید. می‌توانید یک میکاپ صورت طبیعی برای موقعیت‌ها روزمره یا یک میکا‌پ اسموکی را اجرا کنید. هنگامی که سایه چشم را زدید، می‌توانید با یک خط چشم جذاب، آن را تکمیل کنید.

نحوه زدن رژگونه بستگی به نوع رژگونه مورد انتخاب شما دارد. رژگونه های پودری برای پوست های چرب بسیار مناسب بوده و رژگونه های کرمی بیشتر مناسب پوست های خشک هستند. رژگونه هم فرمول های مختلفی دارد که شامل پودری، کرمی و ژله ای (خمیری) می شود. در این مرحله بهتر است از اسپری فیکساتور استفاده کنید.

هدف از کشیدن خط چشم در آموزش آرایش صورت این است که خط مژه پررنگ‌تر به نظر برسد. بنابراین باید رنگی شبیه به رنگ موهای طبیعی‌تان انتخاب کنید (اگر موهای‌تان بلوند است، از خط چشم قهوه‌ای استفاده کنید). بعد از انتخاب رنگ، نوبت به انتخاب ابزار آرایشی می‌رسد.