عروسی فیوژن آسیایی – آرایش و آرایش فرشته بلا در فیلادلفیا



این عروسی فیوژن آسیایی فیلادلفیا چیزی کم از Spectacular بود.

قیافه سنگی شیو، خیره کننده بود. او یک ساری سبز زیبا با جزئیات طلایی پوشیده بود. موهایش را نیمه بالا و نیمه پایین مرتب کردیم. و ما زیباترین ا،سوری کریستالی مو را برای تمجید از مدل موهای او اضافه کردیم. اجرای سانجیت او شگفت انگیز بود. شیو، به م،ای واقعی کلمه یک شب با خانواده، دوستان و همسرش رقصید. بعداً داماد با ملکه و پدرشوهرش رقص ویژه ای اجرا کرد.

عروسی فیوژن آسیایی
فیلادلفیا sangeet و عروسی فیوژن آسیایی

این عروسی فیوژن آسیایی فیلادلفیا چیزی جز دیدنی نبود. به ویژه، سنت ها فوق العاده بودند.

آسیایی-فیوژن-عروسی-فیلادلفیا
عروسی فیوژن ج، آسیا
عروسی فیوژن ج، آسیا
عروسی فیوژن آسیایی

یک عروسی فیوژن آسیایی

این عروسی فیوژن آسیایی فیلادلفیا بدون مشکل برگزار شد. عروس زیبای ما شیو، باورن،ی به نظر می رسید و همچنین برای عروسی خود احساس شگفت انگیزی داشت. علاوه بر این، به لبخند روی صورت او نگاه کنید. ما فونداسیون او را برای یک پایان بی عیب و نقص هوا زدیم. شیو، چندین روز را با خانواده و دوستانش جشن گرفت. علاوه بر این، تمام قیافه های او خیره کننده بود و دامادش به همان اندازه خوش تیپ بود. شیو، روی سرش ماتا پتی به همراه لباس عروس پوشیده بود. دوپاتای او را روی سرش محکم کردیم. او با ساری قرمزش برای مراسم صبحگاهی شگفت انگیز به نظر می رسید. مندپ به زیبایی با گل های رنگارنگ زیبا تزئین شده بود. منظورم جدی این است که این عروسی فیوژن آسیایی برای یک پادشاه و ملکه عالی است.

عروسی فیوژن آسیایی

نگاهی دیگر، به همان اندازه خیره کننده

لباس و نگاه کاتولیک شیو،

دوم اینکه لباس مراسم کاتولیک شیو، برای ظاهر دومش سفید بود. این لباس به همان اندازه که لباس اول خیره کننده بود. او موهایش را با موج های ، درشت پایین انداخته بود و آرایشش هم عالی بود. البته، ما فونداسیون او را برای یک پایان بی عیب و نقص با ایربراش کردیم. ما قطعا اسیر زیبایی شیو، شدیم. او بسیار مهربان و شیرین بود و ما از کار با او و جشن عروسیش لذت بردیم. بدون شک روز طول، برای همه بود، اما شما هرگز نمی د،د. عروس، داماد و خانواده و دوستانشان از هر دقیقه لذت می بردند. در آ،، از شیو، تشکر می‌کنم که کار ، با او فوق‌العاده بود و اینقدر شیرین بود. واقعاً باعث خوشحالی ما بود و از اینکه بخشی از آ، هفته عروسی شما بودیم سپاسگزاریم.

عروسی فیوژن ج، آسیا

فروشندگان:

برنامه ریز: رویدادهای کارما

مو و آرایش: بلا آنجل

گل: خانه دیپالی

عکاس: عکاسی پت رابینسون

محل: باشگاه کانتری اسپرینگفیلد


منبع: https://bella-angel.com/asian-fusion-wedding/