فروش اقساطی ایران خودرو با تحویل فوری فروردین 1403 خرید اقساطی ایران خودرو | kamapress


فروش اقساطی ایران خودرو با تحویل فوری فروردین 1403 خرید اقساطی ایران خودرو | kamapress

این شرکت محصولات خود را از روش‌های مختلفی هم‌چون قرعه‌کشی و به‌صورت شرایطی با کمترین پیش‌پرداخت به فروش اقساطی ایران خودرو 1405 فروش می‌رساند. سپند خودرو یکی از معتبر‌ترین و باسابقه‌ترین شرکت‌های ایرانی است که در زمینه فروش اقساطی و نقدی محصولات ایران خودرو، فروش اقساطی کرمان موتور و سایر محصولات شرکت‌های خودروسازی ایرانی فعالیت دارد. متأسفانه وضعیت نامساعد اقتصاد در جامعه، تعجب بر انگیز است که شاهد رشد روز افزون قیمت خودرو در بازار داخل هستیم و چنین شرایطی، فضا را برای استفاده از خدمات فروش اقساطی ایران خودرو و سایر شرکت های خودروسازی مهیا نموده است. هنگام معاملات خرید و فروش اقساطی خودرو، بایستی از اعتبار خدماتی که آن مجموعه ارائه می دهد، اطمینان حاصل نمائید. بررسی شرایط پیشنهاد داده شده و محاسبۀ میزان سود بازپرداخت از دیگر موارد مهم و کلیدی در راستای استفاده از خدمات فروش اقساطی ایران خودرو به شمار می روند. کارشناسان جذابیت ظاهری، مشخصات فنی و بدنه مستحکم را علت محبوبیت طرح‌های فروش اقساطی پژو پارس Tu5 عنوان کردند و پژو یک تنه به آمار متقاضیان  شرکت در طرح فروش اقساطی ایران خودرو شیبی تند با روندی صعودی بخشید.

  • با انتخاب مدت بازپرداخت کمتر، نرخ سود نیز متناسب با آن کاهش خواهد یافت.
  • محصولات ایران خودرو یکی از پرطرفدارترین خودروهای داخلی هستند که از لحاظ کیفیت و امنیت مورد‌تایید مخاطبین قرار گرفته‌اند.
  • تعیین مالک در زمان عقد قرارداد ذکر می­ شود که بسته به شرکت­ های مختلف، متفاوت است.

صاحب چک نیز می‌تواند فردی غیر از خریدار باشد و در این زمینه محدودیتی وجود ندارد. شرایط اقساطی فقط شامل خودرو های بالای 400 میلیون میشود  و شما باید حداقل 50 الی 60 درصد از ارزش کل خودرو را پیش پرداخت کنید و مابقی با وام بانکی بلند مدت پرداخت کنید برای همین حداقل پیش پرداخت برای خرید اقساطی مبلغ 210 میلیون تومان می باشد. خودروی ثبت نامی از بیمه شخص ثالث برابر آخرین سقف قانونی ابلاغ شده در زمان تحویل خودرو برخوردار خواهد بود و در صورتافزایش قیمت بیمه شخص ثالث یا سایر الزامات قانونی مشتری متعهد به پرداخت مابه التفاوت است. حداقل فاصله از آخرین خرید تحویل خودرو از شرکت های ایران خودرو و سایپا ۴۸ ماه و از سایر خودروسازان ۲۴ ماه است.

اخرین اخبار ساماندهی نیروهای شرکتی

قدرت، راحتی، آسایش، طراحی زیبا و به روز به طور هم زمان و یک جا در خودرو هایما جمع شده است. سیستم روشنایی با طراحی شگفت انگیزش سرشار از پویایی و اطمینان به کارکرد خودرو است. هایما S5 دارای شاسی بسیار قدرتمند و موتوری با ظرفیت 1500 سی سی، توربوشارژ و با قدرت 161 اسب بخارجز گزینه های محبوب بازار است. گیربکس اتوماتیک و تجهیزات جانبی مجموعه ای زیبا و قوی را به شما ازائه می دهد. در عین حال طراحی داخلی فوق العاده و جوان پسند آن یک خودرو همه کاره را در اختیار شما قرار می دهد. در طرح خرید اقساطی هایما S5 به منظور پاسخگویی به تقاضای بازار محصول دیگری با نام S7 کراس را تولید و عرضه نموده است.

فروش اقساطی 207 اتومات

با رعایت موارد فوق و انتخاب بادقت، می‌توانید خودرویی را در طرح فروش اقساطی ایران خودرو به خانه ببرید که با بودجه شما سازگاری دارد. علت تفاوت قیمت محصولات ایران خودرو در بازار و کارخانه می‌تواند به عوامل مختلفی برگردد. یکی از اصلی‌ترین عوامل، عدم تطابق نرخ ارز بازار و نرخ ارز رسمی است.

تحویل خودرو بر اساس اولویت بندی تعیین شده در سامانه یکپارچه اولویت بندی تخصیص خودرو و سایر ضوابط ابلاغی مراجع نظارتی خواهد بود. در صورت عدم تکمیل وجه دعوتنامه در بازه زمانی مجاز، نوبت مشتری به موعد دیگری موکول می‌گردد.همچنین نوع و قیمت خودرو قابل تحویل به این دسته از مشتریان در بخشنامه‌های آتی مشخص می‌گردد. تحویل خودرو بر اساس اولویت بندی تعیین شده در اولویت بندی سامانه یکپارچه و سایر ضوابط ابلاغی وزارت صمت خواهد بود. مدیرعامل ایران خودرو می‌گوید افرادی که پیامک تحویل خودرو برای آن‌ها ارسال شده تا 14 اردیبهشت مهلت دارند وجه خود را تکمیل کنند. مصرف سوخت کم، صندوق عقب جادار، سواری نرم و فرمان پذیری خوب را باید از جمله مزایای این عضو از خانواده پژوها برشمرد و عدم ارتقای توان فنی این خودرو طی سالیان گذشته بزرگترین عیب آن است. عیبی که باعث شده است تا قیمت ۲۰۶ صندوقدار نسبت به مزایا و معایبی که دارد، قدری گران‌تر به نظر برسد.