قيمت و خريد رژ لب صفحه 1 از 4


قيمت و خريد رژ لب صفحه 1 از 4

با این حال، تینت‎های لب تمایل بیشتری به ماندگاری بر روی لبها دارند. بنابراین، هنگام استفاده از رنگ لب، مراقب باشید که از خط لب به بیرون نروید، زیرا اگر دیگر قسمت های اطراف لب رنگی شود، معمولا تا چندین ساعت باقی می‎ ماند. رنگ‌های تیره رژلب اندازه و حجم لب‌های شما را کوچک‌تر از آن‌چه که هست نشان می‌دهند، این در حالی است که رنگ‌های روشن لب‌های شما را درشت‌تر و حجیم‌تر نشان می‌دهند. از سوی دیگر رژلب‌های مات در نهایت لب‌های شما را باریک‌تر و کم‌حجم‌تر نشان می‌دهند و رژلب‌های براق و روشن لب‌های شما را حجیم‌تر و پرتر نشان می‌دهند. رنگ ماتیک متناسب با لباس صورتی به تناژ رنگ لباس شما بستگی دارد.

  • با انجام این کار، رژ لب شما بسیار یکنواخت و یکدست و با مرزهای مشخص خواهد شد و لبه های آن اصطلاحا بریده بریده نیست.
  • به شکلی که هر برند موجه و معتبر آرایشی معمولاً کالکشنی از انواع رژ لب‌ها در میان محصولات خود ارائه می‌دهد.
  • حمل و کاربرد آسان یکی از دلایل محبوبیت رژ لب‌های مدادی بوده است.
  • فقط زمانی از بالم لب استفاده کنید که لب‌هایتان خیلی خشک و ترک خورده است.

رژ لب، یکی از آیتم های آرایشی بسیار مهم خانم ها محسوب می شود که معمولا بدون آن، آرایش خود را کامل نمی بینند. خوب از این قضیه خرید رژ لب و بالم لب از فروشگاه ‌آرایشی اینترنتی که بگذریم می‌رسیم به زدن رژ لب که به نظرم تخصص می خواد. ممکن است با شنیدن نام این محصول به یاد رژ لب های مات که ظاهر بسیار خشک و ترک خورده ای به لب هایتان می دهند، بیفتید. اما بافت این محصول نیز مانند انواع دیگر تینت های لب بسیار مرطوب و سبک است. به طوری که بعد از استفاده از آن احساس می کنید چیزی روی لبتان نیست. بلکه پوششی صاف و یکدست و مخملی روی پوست لبتان ایجاد می کند.

رژلب جامد بدون سرب استاتیرا

بالم لب نوعی موم یا کرم است که خاصیت نرم کنندگی و مرطوب کنندگی بالایی دارد. این محصولات لب ها را آبرسانی کرده و چرب می سازند و مانع ایجاد سنگینی، چسبندگی و ترک خوردن آن ها می شوند. لب ها بدلیل نداشتن غدد تعریق مستعد خشکی (مخصوصا در فصل زمستان) هستند. رژهای مایع کاربری بسیار آسانی دارند و برای استفاده در هر مکانی مناسب هستند، اما رژهای مدادی جامد با دقت بسیار بر روی لب زده می شوند. رژ لب مدادی را می توان به عنوان بیس و برای افزایش ماندگاری سایر رژها استفاده کرد، در مقابل رژهای لب مایع (مخصوصا برق لب) گزینه فوق العاده ای برای استفاده بر روی دیگر رژها می باشند. هر کسی به دنبال محصولی است که بیشترین احساس راحتی را با آن داشته باشد.

ایده استایل پاییزی با لباس چهارخونه برای خانم های شیک پوش

اگر دهان شما خشک است، سردرد یا سرگیجه دارید، احتمال دارد دچار کم‌آبی شده باشید. اما برای استفاده از رژلب مات نکاتی هست که باید رعایتشان کنید. آبی یک رنگ متوسط (میانه، نه تیره و نه روشن) ​​قلمداد می‌شود.

تفاوت خط لب با رژ غلظت بیشتر و خشک تر بودن آن ها است، به همین خاطر هم دیرتر پخش و پاک می شوند. این رژ لب از برند محبوب ایتالیایی چارم کالر است که به خوبی بر روی لب‌ها می‌نشیند و بافتی سبک دارد. این محصول با تنوع رنگی بالایی که دارد تمام سلیقه‌ها را در بر گرفته و جلوه‌ای مات دارد. این لی یکی از برندهای ایرانی است که با شعار گیاهی بودن تمام محصولات و عدم خطر برای سلامت خانم‌ها خصوصا بانوان باردار خود را معرفی کرده است. رژ لب ضد آفتاب این لی دارای فاکتور‌های حفاظتی ضد آفتاب با SPF10 است که پوشش دهی بالایی داشته و بسیار ماندگار است. این رژ لب همچنین جلوه‌ای طبیعی داشته و فاقد سرب و پارابن است.