قیمت , خرید و نقد رژ لب جامد با تخفیف فوق العاده از سانیمو


اولین رژ لب مدرن آرایشی در نمایشگاه جهانی آمستردام در سال 1883 معرفی شد و در سال 1884 زمانی که عطرسازان پاریسی شروع به فروش رژ لب کردند، به طور گسترده در دسترس قرار گرفت. از نوجوانی علاقه بسیار زیاد به لوازم آرایشی باعث شد تا مسیر زندگی من تغییر کند. در دوران دانشجویی تصمیم گرفتم به وسیله یکی از دوستانم از کشور آلمان، برای یک سری از مشتریان خاص لوازم آرایشی تهیه کنم.

رنگ و بافت رژلب‌های جامد اثری درخشان و خیره‌کننده را بر روی لب‌ها به‌جا می‌گذارند. به همین علت است که اغلب خانم‌ها به دنبال خرید رژ لب جامد هستند. خرید رژ لب مایع به دلیل آشنایی همه خانم ها با این ماده اسان تر از چیزی است که فکر می کنید.

در میان برندهای ایرانی نیز انواع رژ لب کالیستا Kallista به ویژه رژ لب جامد هیدرا کالر کالیستا توانسته نظر مثبت بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. رژ لب جامد مایو رژ لب جامد ویولت نیز جزو دیگر مواردی هستند که تنوع خوبی داشته و کیفیت مناسبی دارند. رژ لب یکی از پرکاربردترین و تاثیرگذارترین لوازم آرایشی است که چهره را کاملا دگرگون می سازد.

در واقع با استفاده از آن ها می توانید بدون دردسر و سریع حجم لب های خود را افزایش دهید. رژلب های مدادی دارای انواع طیف رنگی گسترده ای هستند که نسبت به دو نوع رژلب دیگر ماندگاری کمتری دارند. اگر رژ لب مناسبی با رنگ صورت و پوست خود انتخاب کنید، شما را زیباتر و جذاب تر می‌کند.

  • دقت داشته باشید که هرچه مرغوبیت موم استفاده شه بیشتر باشد قیمت رژ لب مایع بالاتر می رود.
  • اگر جزو کسانی هستید که به زیبایی خود اهمیت می دهید، حتما در کیف لوازم آرایش تان، یک رژ لب مخملی پیدا می شود.
  • شرکت های تولید کننده لوازم آرایشی، برای آن که بتوانند متناسب با ذائقه مصرف کنندگان، تولیدات متنوعی داشته باشند، رژ لب ها را در انواع مختلف جامد، مایع، مدادی، لاک لب و برق لب تولید کرده اند.
  • بسیاری از رژ لب ها دارای SPF هستند پس از لب های شما در مقابل اشعه های UV آفتاب محافظت می کنند.

فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی خانومی، انواع رژ لب اصل و اورجینال برندهای مختلفی نظیر اسنس، این لی، بلور دیزاین، بورژوا، دوسه، شون، فارماسی، کالیستا، گلدن رز، مای و… در فرمولاسیون انواع رژ لب جامد هیچ‌گونه مواد حساسیت‌زا یا روغن و پارابنی پیدا نخواهید کرد. در طرف مقابل، بعضی از این رژلب‌ها خاصیت نرم‌کنندگی و تقویت بافت لب را نیز دارند. همین ویژگی‌هاست که رژلب‌های جامد را به پرطرفدارترین انواع رژلب تبدیل کرده است؛ به‌طوری که تقاضای خرید آن‌ها هیچ‌گاه کاهش نمی‌یابد. زمانی که درباره آرایش و لوازم آرایشی صحبت می کنیم، بسیار هوشیارانه عمل کنید.

رژ لب جامد مات

رژ لب یکی از محبوب ترین لوازم آرایشی در میان خانم ها است که منجر به آرایشی شیک و طبیعی می شود. این محصول توجه تمام زنان جذاب جهان را به خود جلب کرده است؛ تا جایی که استفاده از رژ لب، یکی از ضروری ترین بخش های آرایش است. شما در زمان خرید رژ لب با تنوع بسیار زیادی از رنگ ها مواجه می شوید که به کمک هر کدام از آن می توانید جلوه ای متمایز به چهره خود دهید.

رژلب جامد مات ستین لوکس بلک دایموند شماره SL11 مای – دارای تنوع رنگ

برندهای لوازم آرایشی و لوازم بهداشتی ما شامل ، برند MND ، برند سوپر استار ، برند تاپ شاپ ، برند باراکا ، برند آروماتیک ، برند پرستوم می باشد . اگر قصد خرید انواع رژ لب جامد مات، براق، شاین دار یا آبرسان را دارید و دوست دارید مجموعه کاملی از رنگ‌ها و مدل‌ها را به صورت یک‌جا مشاهده کنید، حتما به فروشگاه اینترنتی دیجی استایل سر بزنید. در دیجی استایل می‌توانید زیباترین رنگ‌های رژ لب جامد از برترین برندهای مطرح ایرانی و خارجی را با قیمت مناسب مشاهده کرده و با مطالعه نظرات کاربران دیگر نسبت به خرید خود مطمئن شوید. دیجی استایل محصولات جذاب برندهایی مثل این لی، گلدن رز، کالیستا، مای، شون، دایانا، میلبلین، نوت، فلورمار، کاپریس و … را با فیلترهای انتخاب رنگ، قیمت، نوع و حتی ویتامین‌های موجود در رژ برای مشتریان خود فراهم کرده است، تا یک خرید آسان و سریع را برایشان رقم بزند.

بافت درجه‌یک، رنگ‌های درخشان و متنوع و قیمت‌های اقتصادی این برندها همان پکیجی است که برای خرید رژ لب جامد به آن نیاز دارید. رژ لب جامد مات و مخملی پویا، یک برند جذاب ایتالیایی است که دارای رنگدانه های بسیار قوی می باشد. این محصول دارای 10 رنگ متنوع است که این امکان را به شما می دهد تا آن را با رنگ مو، سایه و حتی لباس تان ست کنید.