قیمت , خرید و نقد رژ لب جامد با تخفیف فوق العاده از سانیمو


این مطلب درباره تمام نکاتی که برای خرید بهترین انواع رژ لب‌ جامد به آن نیاز دارید، صحبت می‌کند؛ بنابراین همراه ما باشید. در این صفحه همه آنچه که باید در رابطه با این رنگدانه های بدایند را به همراه مزایا و معایبش نسبت به انواع دیگر برای شما لیست کرده و نوشته ایم. پس ادامه مطلب را نیز با ما باشید تا بهترین خرید رژ لب مایع را با ما تجربه کنید. یکی دیگر از برند های برتر ایرانی که در زمینه محصولات پوست و آرایشی فعالیت عمده ای دارد، برند شون است.

  • کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت نوآوران فن آوازه (فروشگاه اینترنتی دیجی‌استایل) می‌باشد.
  • اگر رژ لب مناسب چهره و رنگ پوست خود را به درستی انتخاب کنید، شمارا زیباتر و جذاب تر نشان می دهد.
  • اولین رژ توسط یک دانشمند عرب به نام ابولکاسی اختراع شد اما گرلن نخستین شرکتی بود که موفق شد تا به صورت تجاری اقدام به تولید رژ لب نماید.
  • بعد از نهایی شدن خرید، محصول مد نظر شما ظرف مدت زمانی کوتاه، درب منزل در سراسر کشور به دست‌تان خواهد رسید.
  • رژ لب های براق دارای جلوه ای براق و زیبا هستند و چهره ای شاداب و جوان به افراد می بخشند.

در میان برندهای ایرانی نیز انواع رژ لب کالیستا Kallista به ویژه رژ لب جامد هیدرا کالر کالیستا توانسته نظر مثبت بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. رژ لب جامد مایو رژ لب جامد ویولت نیز جزو دیگر مواردی هستند که تنوع خوبی داشته و کیفیت مناسبی دارند. رژ لب یکی از پرکاربردترین و تاثیرگذارترین لوازم آرایشی است که چهره را کاملا دگرگون می سازد.

رژ لب جامد استی مت 34 مای

برخی از برق لب‌ها می‌تواند علاوه بر درخشندگی، لب‌های شما را مرطوب نیز کند. برق لب در رنگ‌های مختلف مانند رژ لب ارائه می‌شود اما رنگدانه‌های آن بسیار سبک‌تر از رژ لب است به همین دلیل بسیار طبیعی بر روی لب‌ها می‌نشیند. رژ لب جامد استیکی به نوعی از رژهای بسیار طرفدار گفته می شود که دارای بسته بندی های فلزی و پلاستیکی هستند.

برندهای معروف رژ لب

رنگ و بافت رژلب‌های جامد اثری درخشان و خیره‌کننده را بر روی لب‌ها به‌جا می‌گذارند. به همین علت است که اغلب خانم‌ها به دنبال خرید رژ لب جامد هستند. خرید رژ لب مایع به دلیل آشنایی همه خانم ها با این ماده اسان تر از چیزی است که فکر می کنید.

این نوع از رژ لب باعث برجسته تر نشان داده شدن لب ها می گردد و برای افرادی که لب هایی باریک دارند، مناسب است. رژ لب های مایع نیز دارای بافت مایع هستند که با اپلیکاتور مخصوص خود می شود از آنها استفاده کرد. دوسه یک برند آمریکایی است که در سراسر دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد. رژ لب های این برند جزو محبوب ترین رژ لب ها در میان زنانی است که به زیبایی خود اهمیت می دهند.

یک پالت رژ لب جذاب می تواند جایگزین تعداد زیادی رژ لب در کیف آرایش شما باشد. رژلب های جامد از نوع قدیمی ترین رژلب های بازار هستند که همانطور که از اسمشان پیداست دارای بافت جامدی هستند. رنگ آمیزی لب از محبوبیت خاصی در قرن شانزدهم انگلیس برخوردار شد. در زمان ملکه الیزابت اول لبهای قرمز روشن و صورت سفید و پرزکتیو مد شد. در آن زمان، رژ لب از ترکیبی از موم و لکه‌های قرمز گیاهان ساخته می‌شد. بسیاری از رژلب‌ها دارای SPF هستند که از لب‌های شما در برابر اشعه UV خورشید محافظت می‌کند.