قیمت و خرید ارزان انواع جدیدترین رژ لب های مایع بانه گالری


برخی از آنها باعث آلرژی ، تحریک پوست لب ها و پوست اطراف لب می شوند. برخی مواد شیمیایی مضر و فلزات سنگین موجود در آن نیز می توانند باعث سرطان شوند. میتوانید دور لب هایتان را کمی با هایلایتر مشخص تر کنید که به برجسته کردن لب هایتان پس از استفاده از رژ لب مایع بسیار کمک می کند. حال که با محبوب ترین محصول آرایشی بیشتر آشنا شدید، می توانید با اطمینان خاطر بیشتر محصول مناسب خود را انتخاب و خریداری کنید. کارشناسان زیبایی و پشتیبانان فروشگاه اینترنتی روژه نیز در این مسیر همراه شما خواهند بود. حال که با محبوب ترین وسیله آرایشی دنیا آشنا شدید، شما را با لیستی از بهترین رژ لب های جامد آشنا می کنیم تا با خیالی آسوده اقدام به خرید کنید.

  • این محصول با وجود ترکیبات موثره، دارای بافتی نرم و سبک بوده که علاوه بر تغذیه لب‌ها به آن‌ها ظاهری جذاب داده و رطوبت پوست لب را حفظ می‌ند و از ترک خوردن پوسته شدن آن جلوگیری می‌کند.
  • برای بهترین تجربه در سایت ما، باید جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
  • از آنجایی که ممکن است خرید آنلاین رژ لب برای بسیاری افراد سخت باشد، شما می‌توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید و رنگ مورد نظر خود را با مشورت کارشناسان انتخاب کنید.
  • یک محصول آرایشی حاوی رنگدانه، روغن، موم و نرم کننده که برای ایجاد رنگ، رطوبت و محافظت از لب‌ها استفاده می‌شود.

بعد از گذشت مدتی ایده هیوا که در آن زمان برایم مثل یک رویا بود شکل گرفت و فروشگاه ما در سال 2016 با دو نفر نیروی با انگیزه به وجود آمد. امروز فروشگاه هیوا با حدود 30 نفر نیروی مستقیم و غیر مستقیم مشغول به فعالیت است. به طور خلاصه انواع رژلب از نظر کاربرد و ویژگی به چند دسته براق کننده، ویتامینه، ضد حساسیت، ضد آب و فاقد چربی تقسیم میشن.

رژ لب این لی مدل BRAVE RED 350

در ضمن این مورد را به یاد داشته باشید که در هر زمان می‌تونید با کارشناسان روژا تماس تلفنی گرفته و در رابطه با خرید مناسب برای خودتون مشورت کنید. کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت آرياس روژان (روژا) می‌باشد.

رژ لب این لی مدل Midnight Stars 420

این رژ لب‌ها شباهت بسیاری به خط لب‌ها دارند اما با آن‌ها متفاوتند. این رژ لب‌ها از خط لب بزرگتر هستند و به راحتی می‌توانید با خود آن را حمل کنید. یکی از مزیت‌های این نوع رژ لب آن است که می‌توانید به عنوان خط لب نیز از آن استفاده کنید. استفاده از رژلب به صورت روزانه بلامانع است، با این وجود اطمینان حاصل کنید که رژ لب با کیفیتی تهیه می کنید. بهتر است که قبل از استفاده از رژ، بالم لب بزنید و با ایجاد بافتی مرطوب به حفظ سلامت پوست لب کمک کنید.

این رژ لب‌ها با ماندگاری بسیار طولانی مناسب کسانی است که می‌خواهند رژ لب‌هایشان پاک نشود. ولی خود رژ لب جامد انواع مختلفی مانند رژ مدادی و رژ پالتی و‌… دارد. رژلب‌های 24 ساعته، از محصولاتی هستند که به منظور داشتن ظاهری زیبا و مرتب در طول مهمانی‌ها و مراسم خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما دوام برخی از این محصولات با وجود ترکیبات خطرناکی چون سرب، پارابن و … در مواد تشکیل دهنده آن تضمین می‌شود که برای سلامتی مضر و خطرناک هستند.