لوازم جانبی Clear Make Up Bag



[unpaid/sample/affiliate/ad] به یاد می‌آورم زم، که کیسه‌های شستشوی شفاف یا کیسه‌های آرایش برای اولین بار با تصور عجیب و غریب رایج شدند – من یک ست از M&S داشتم که به زودی به دو ست تبدیل شد و از آن به بعد از هیچ چیز دیگری برای سفر استفاده نکردم. این یک برد بسیار آسان است – شما می تو،د هر چیزی را که دارید ببینید و برای هر،ی که تا به حال بیشتر از زمان مورد نیازش وقت صرف کرده است در یک کیسه شستشو برای مداد رنگی کوچکی که تا ته افتاده است، ببینید. اکنون می‌تو،د کیسه‌های شفاف خود را از M&S، SpaceNK به این کیسه در اینجا از Accessorize ببرید.

لوازم جانبی Clear Make Up Bag

این یکی بسیار بزرگ است – نه برای حمل دست، مطمئناً – اما برای قرار دادن تمام مایعات خود در یک مکان در چمدان کاملاً عالی است. اما، بدیهی است که آنها فقط برای سفر نیستند – این یک سبک در دسترس است که برای حمام و/یا هر دارویی که ممکن است داشته باشید عالی است. مطمئناً این رنگ نارنجی روشن را از دست نخواهید داد، اگرچه کیف در رنگ مشکی یا سبز نیز موجود است. جایی برای نگهداری برس های خود ندارید؟ این دقیقا اندازه من، برای بلند است.

لوازم جانبی Clear Make Up Bag

من هفته گذشته از طریق فرودگاه لندن سیتی سفر کردم و آنها از شر مقدار 100 میلی لیتر مایع قدیمی خلاص شدند زیرا آنها اسکنرهای جدیدی دارند (ظاهراً) و بنابراین در آن نمونه، می توانستم همه موارد بالا را با خودم ببرم. تنها مشکل این است که تا زم، که فرودگاه آن طرف همان اسکنرهای جدید را نداشته باشد، نمی تو،د آن را دوباره برگرد،د! اما، در حال خبر دادن کمک هزینه جدید در سراسر هیئت است تا بتو،د آن را دریافت کنید همه محصولات گرانبهای شما برای یک آ، هفته با شما دور هستند. کیف 16 پوند است اینجا که به نظر من بسیار معقول است و رنگ آن برای آفتاب در حال ظهور من، است.



وابسته نیست اینجا

افشای شفافیت

تمامی محصولات به صورت نمونه از برندها و نمایندگی ها برای من ارسال می شود مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد. ممکن است از پیوندهای وابسته استفاده شود. پست ها وابسته نیستند.


[ad_2]
منبع: https://britishbeautyblogger.com/article/accessorize-clear-make-up-bag/