لیست قیمت آرایش صورت، ۳ آذر ترب


فیکساتور یا پودر فیکس برای تثبیت کردن آرایش مورد استفاده قرار می‌گیرد و دوام آن را بیشتر می‌کند. هدف استفاده از کانسیلر این است که لک‌ها و تیرگی‌های پوست را بپوشانید و پوست با ظاهری یکدست داشته باشید. از کانسیلر می‌توانید برای پوشاندن لک‌ها و سیاهی زیر چشم استفاده کنید.

  • یک بار دیگر به چهره‌تان دقت کنید و آرایش‌تان را دقیقا بررسی کنید.
  • قرار گرفتن بیش از اندازه و لایه و لایه کرم ها می تواند در آرایش صورت اختلال ایجاد کند.
  • فیکساتور یا پودر فیکس برای تثبیت کردن آرایش مورد استفاده قرار می‌گیرد و دوام آن را بیشتر می‌کند.
  • استفاده از پرایمر از ایجاد چنین مشکلاتی جلوگیری خواهد کرد.
  • تکنیک های جلوگیری از ریختن ریمل را در این مطلب برایتان بررسی می کنیم و شما می توانید با استفاده از این روش ها آرایشی پایدار تر داشته…
  • اضافه کردن به خط چشم خیلی راحت تر از پاک کردن آن است.

از این رو، می‌توانید با دانستن مقدار و روش صحیح استفاده از محصولات زیبایی، بیشترین بهره را از آرایش خود ببرید. اولین موردی که درآرایش لبباید به آن توجه کنید، تناسب رنگ رژ لب با رنگ پوستتان است. اگر پوست روشنی دارید بهتر است تا از رژ لب های صورتی، هلویی، مسی، بنفش، آجری و… برای پوست های معمولی و گندمی می توان از رژ لب های شرابی، کالباسی، ارغوانی، نارنجی و بژ استفاده کرد.

آموزش کانتور بینی پهن و قانون های مهم آن

اما آنچه که واضح است خیلی ها از قرص چاق کننده صورت برای پر کردن و چاق کردن صورت خود استفاده می کنند… در این مطلب به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید در عرض کم تر از ۱۰ دقیقه برای خود چال گونه بسازید. آرایش کردن بسیاری از ایرادات و عیوب پوست صورت را می پوشاند که از جمله آن ها می توان به رفع چین و چروک اشاره کرد. اگر علاقمندید تا پوست برنزه ای داشته باشید با استفاده از اسپری برنزه کننده می توانید این کار را انجام دهید که نسبت به آفتاب گرفتن روش جدیدتری هم… رنگ نگرفتن ابرو می تواند دلایلی داشته باشد که شما از آن ها بی خبر هستید از این رو در ادامه قرار است شما را با آن ها آشنا…

همدلی آرایش و زیبایی,بارداری و زایمان,بیماری ها,زناشویی,سلامت,روانشناسی,مادر و کودک

به هر حال هایلایتر باید یک درجه روشن‌تر از رنگ پوست‌تان باشد. اگر هم می‌خواهید آرایش شما جلوه براق و جذاب‌تری داشته باشد، می‌توانید از هایلایترهای براق و اکلیلی استفاده کنید. وقتی کرم پودر می‌زنید، همه صورت‌تان رنگ یکنواختی پیدا می‌کند.

با همین خط چشم و سایه می‌توانید چشمان خود را درشت‌تر یا ریزتر جلوه دهید. هدف از کشیدن خط لب مشخص کردن محیط لب‌هایتان نیست، هدف فرم دهی و برجسته کردن لب‌هاست. برای داشتن یک خط لب خوب باید از یک خط لب یک یا دو درجه تیره‌تر از رژ خود استفاده کنید. آن را روی مرز شروع شدن لب‌هایتان بکشید و آن را تا داخل لب خود ادامه دهید. هرچه به داخل لب نزدیک‌تر می‌شود حرکت خط لب را آرام‌تر کنید تا حالت محو به خود بگیرد.

زیبا باشند، زمانی که بِیس کار یعنی پوست صورت به درستی آرایش نشده باشد، بی فایده است و جلوه مناسبی نخواهد داشت. اولین موضوعی که باید در انتخاب کرم پودر به آن توجه کنید، این است که از یک تناژ رنگی متناسب با رنگ پوستتان استفاده کنید. از ابزار های پاکسازی صورت می‌ توان به فیس براش سیلیکونی و فیس براش دستی اشاره کرد. فیس براش از ابزار های بسیار مهم برای سلامتی و بهداشت پوست می باشد که در مدل های گوناگون تولید شده است.

سایه های نقره ای / خاکستری ، قهو های در تناژهای مختلف از روشن تا تیره ، کرم ، صورتی و هلویی برای چشمان طوسی رنگ مناسب است. برای کشیدن خط چشم ، آن را از گوشه چشم شروع کرده و تا انتها بکشیدو در انتهای چشم ، خط چشم را به سمت بیرون و بالا انحنا دهید. زیر استخوان ابرو و گوشه های داخلی چشم را سایه روشن بزنید.

استفاده نادرست از خط چشم

مثلا اگر مژه‌های کوتاهی دارید می‌توانید از ریمل‌های بلندکننده مژه استفاده کنید. اگر مژه‌های باریک و کم‌پشتی دارید از ریمل‌هایی استفاده کنید که حجم‌دهنده هستند. با توجه به فرم صورت، فرم چشم و ظاهری که در نظر دارید می‌توانید روش‌های مختلفی را برای سایه زدن انتخاب کنید. بعد از اینکه آرایش صورت را به صورت مرحله به مرحله یاد بگیرید، برای دفعات بعدی راحت‌تر و سریع‌تر می‌توانید خودتان، صورت‌تان را آرایش کنید. البته می توانید برای دیدن مدل های بیشتر آرایش و حتی مدل های کوتاهی و رنگ مو به مجله آموزش آرایشگری مراجعه کنید.