لیفت ابرو چیست؛ عوارض و ماندگاری به‌همراه هزینه عمل


لیفت ابرو چیست؛ عوارض و ماندگاری به‌همراه هزینه عمل

افتادگی ابرو عارضه ای است که می تواند چهره را پیرتر و غمگین تر از حالت کلی نشان دهد. از این رو توصیه می شود که مشاوره های تخصصی از بهترین متخصص پوست و مو یا بهترین دکتر لیفت صورت دریافت و نسبت به درمان این مشکل اقدام لازم انجام شود. در حالت کلی جراحی لیفت ابرو یکی از مؤثرترین روش‌ها برای اصلاح شکل و بالا بردن ابرو‌ها محسوب می‌شود. بااین‌حال، قبل از تصمیم‌گیری برای استفاده از این روش، باید با یک متخصص پوست مو و زیبایی در زمینه جراحی زیبایی مشورت کنید و مزایا و معایب این روش را به خوبی مورد بررسی قرار دهید. روش افزایش ماندگاری لیفت ابرو تعیین می‌کند که پوست ابرو پیش از انجام این کار سالم و بدون آسیب باشد و جوش، بریدگی، آفتاب سوختگی و… نداشته باشد.

  • علت این امر این است که جایگزینی کلاژن قدیمی با کلاژن جدید زمان بر است و در اثر ادامه کلاژن سازی پوست نیز تا 6 ماه بعد تاثیر نهایی خود را بر روی صورت خواهد گذاشت.
  • همانطور که در بالا گفته شد لیفت آندوسکوپی ابرو یکی از روش های جدید جوانسازی پوست در ناحیه پیشانی است، که هزینه های این عمل به عوامل زیادی بستگی دارد.
  • اگر تصمیم گرفتید که لیفت ابرو را انجام دهید بهتر است که تمامی نکات گفته شده در این مطلب را رعایت کنید، تا به نتیجه ای ایده آل دست پیدا کنید.

پزشک ضمن انجام ارزیابی های لازم، فاکتورهای موثر در هزینه را در نظر گرفته و بنابراین قیمت نهایی مشخص خواهد شد. بوتاکس نوعی سم می باشد که توانایی فلج کردن موقت عضلات صورت را دارد. این توانایی سبب شده است؛ عضلاتی که نقش مهمی در ایجاد چین و چروک های پوستی داشته اند، برای مدتی غیرفعال شوند. با بالا بردن ابروها ممکن است به نظر برسد که رشد بیشتری داشته‌اند. به طور کلی، گفته می‌­شود که لیفت و لمینت ابرو باعث می­‌شود که ابروها ضخیم‌­تر و پرتر به نظر برسند. اگر موهای سرگردان را مشاهده کردید، فقط از یک برس ابرو برای شانه زدن ابروهای خود در جهت رشد موها استفاده کنید.

درباره دکتر مسعود مهاجری نژاد

هزینه‌ی لیفت مستقیم ابرو شامل هزینه‌ی جراح و هزینه‌ی اتاق عمل هست. درصورتی‌که عمل در دی کلینیک یا مرکز جراحی محدود انجام شود هزینه‌ی اتاق عمل و بستری از بیمارستان کمتر خواهد بود. برای ملاحظه‌ی هزینه از صفحه‌ی هزینه‌ها صورت در بخش پیشانی وابرو ملاحظه فرمایید. به‌ صورت معمول به پایین آمدن ابرو از لبه‌ی استخوانی بالای حفره‌ی چشم، افتادگی ابرو گفته می‌شود. گاهی به‌صورت وراثتی ابرو در محلی پایین‌تر از لبه‌ی استخوانی قرارگرفته است ولی در بیشتر موارد روند پیری باعث پایین آمدن ابرو می‌شود.

روش های لیفت ابرو بدون جراحی

این نوع لیفت ابرو برای بیمارانی با پیشانی بلند به کار می رود، بخشی از پوست پیشانی را پزشک برای لیفت ابرو برمی دارد. در این روش یک برش درست پشت خط مو ایجاد می شود تا در آینده و با رشد مو این اسکار جراحی دیده نشود. در ادامه برخی از روش های جراحی لیفت ابرو را که دکتر اصحاب یمین در کرمان برای بیماران انجام می دهند را به اختصار معرفی می کنیم. روش های جراحی تهاجمی تر هستند و دوران نقاهت بیشتری دارند، اما در عوض زمان ماندگاری بالا و شدت تغییر ابرو محسوس تر هستند.

یکی از انواع روش های لیفت ابرو، لیفت ابرو با استفاده از نخ است. استفاده از روش لیفت با نخ برای افزایش زیبایی حدودا از دهه ۱۹۹۰ شروع شده است؛ اما به مرور روش انجام و تجهیزات مورد استفاده در آن تغییراتی داشته اند. لیفت ابرو و تاتو ابرو در صورتی که در کنار یکدیگر مورد استفاده قرار بگیرند می‌‌توانند نتایج عالی به وجود بیاورند و صورت بیمار را جوان تر نمایند. تعداد زیادی از بیماران ترجیح می‌دهند که از تتو برای بهبود شکل ابروهای خود استفاده کنند و سپس برای لیفت آن به سراغ بوتاکس بروند.