مجموعه‌های هدیه ویژه روز مادر با نسخه محدود Dior – BeautyVelle







سلام! فقط یک سر بالا. پست‌های ما ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد، به این م،ی که ممکن است کمیسیون دریافت کنیم. همه تصاویر از برندهای ذکر شده است.

دیور اخیراً مجموعه‌های هدیه انحصاری و محدود خود را برای روز مادر 2023 منتشر کرده است. مجموعه‌های هدیه اکنون با قیمتی بین 150 تا 180 دلار در دسترس هستند.

با حسن نیت از برند
تاریخ انتشار رسمی: آوریل 2023
از کجا ب،یم: DIOR + بخش + نوردستروم + خود یخچال ها

J’ADORE EAU DE PARFUM SET – LIMITED EDITION

180.00 دلار

در مجموعه هدیه ای که توسط پیترو روفو به تصویر کشیده شده است، انتخابی از J’adore توسط دیور را در جعبه ای با نسخه محدود من، برای روز مادر 2023 کشف کنید. این هنرمند از دیوار شیشه ای و گل های رز از باغ ویلا لس رامبز، کریستین دیور الهام گرفته است. خانه دوران کودکی، برای ایجاد یک دکوراسیون ظریف و ظریف.

مجموعه شامل:

  • Eau de Parfum J’adore 3.4 اونس. ادو پرفیوم J’adore که از سال 1999 به ،وان قصیده ای برای ،ن به حساب می آید، شاهکاری از عطرسازی معاصر است. دسته گل آن حول نت های گراس و یاس هندی و اسانس یلانگ یلانگ و رز ساخته شده است.
  • J’adore Lait Sublime، 2.5 اونس. بافت شیری این لوسیون بدن رایحه با نت های J’adore به نرمی روی پوست می لغزد.
  • Eau de Parfum J’adore 0.17 اونس. عطر مینیاتوری برای عطرسازی در حال حرکت یا نگهداری به ،وان یک کالای کل،یونی.

DIOR

،ید در: DIOR + بخش + نوردستروم + خود یخچال ها

ست MISS DIOR EAU DE PARFUM – نسخه محدود

180.00 دلار

هنرمند پیترو روفو، دوست قدیمی خانه دیور، دنیایی را با الهام از معماری دیوار شیشه ای و گل های رز در باغ ویلا لس رامبز در گرانویل، خانه دوران کودکی کریستین دیور خلق کرده است.

مجموعه شامل:

  • ادو پرفیوم میس دیور، 3.4 اونس. ادو پرفیوم میس دیور که بوسیله بطری تزئین شده با پاپیون کوتور چند رنگی که با الگوی هوندستوت تزیین شده است، قابل شناسایی است، بوی تازه و گلی دارد.
  • شیر مرطوب کننده بدن میس دیور، 2.5 اونس. بافت شیری این عطر میس دیور پوست را با بافتی سبک و شاداب معطر می کند.
  • ادو پرفیوم میس دیور، 0.17 اونس. یک عطر مینی میس دیور برای استفاده به ،وان لوازم جانبی سفر یا نگهداری به ،وان یک کالای کل،یونی.

DIOR

،ید در: DIOR + بخش + نوردستروم + خود یخچال ها

ست دسته گل میس دیور بلومینگ – هدیه روز مادر 2023 نسخه محدود

150.00 دلار

دیور به هنرمندی پیترو روفو ادای احترام می کند که برای این هدیه جه، با الهام از دیوار شیشه ای و باغ گل رز ویلا لس رامبز، خانه دوران کودکی کریستین دیور در گرانویل خلق کرده است.

مجموعه شامل:

  • دسته گل میس دیور، 3.4 اونس. این ادوتویلت درخشان و فریبنده مانند ،یدن گل های تازه شکوفا شده بود. مسیر عطر آن با نت های رز، گل صد توم،، ترنج و مشک سفید مشخص می شود.
  • شیر مرطوب کننده بدن میس دیور، 2.5 اونس. گامی حسی در مراسم میس دیور، استفاده از این بافت شیری رنگ پوست را شاداب می کند.
  • دسته گل میس دیور بلومینگ، 0.17 اونس. یک مینی ادو تویلت برای نگهداری به ،وان یک کالای کل،یونی یا استفاده به ،وان عطر مسافرتی.

DIOR

،ید در: DIOR + بخش + نوردستروم + خود یخچال ها

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…

مربوط






منبع: https://beautyvelle.com/2023/04/26/dior-limited-edition-mothers-day-exclusive-gift-sets/