مجموعه هدایای زیبایی تعطیلات 2021 و راهنمای زیر هدیه



<،on cl،="simplesocial-fb-share" target="_blank" data-href="https://www.facebook.com/sharer/sharer.php?u=https://slashedbeauty.com/،liday-gift-guide-beauty-value-gift-sets-30-under/" onclick="javascript:window.open(this.dataset.href, '', 'menubar=no,toolbar=no,resizable=yes,scrollbars=yes,height=600,width=600');return false;">فیس بوک
<،on cl،="simplesocial-twt-share" data-href="https://twitter.com/share?text=2022+Holiday+Beauty+Value+Gift+Sets+%2430+%26+Under+Gift+Guide&url=https://slashedbeauty.com/،liday-gift-guide-beauty-value-gift-sets-30-under/" rel="nofollow" onclick="javascript:window.open(this.dataset.href, '', 'menubar=no,toolbar=no,resizable=yes,scrollbars=yes,height=600,width=600');return false;">توییتر
<،on rel="nofollow" cl،="simplesocial-pinterest-share" onclick="var e=do،ent.createElement('script');e.setAttribute('type','text/javascript');e.setAttribute('ch،t','UTF-8');e.setAttribute('src','//،ets.pinterest.com/js/pinmarklet.js?r=" false="">پینترست
<،on onclick="javascript:window.location.href = this.dataset.href;return false;" cl،="simplesocial-email-share" data-href="mailto:?subject=2022 Holiday Beauty Value Gift Sets %2430 %26 Under Gift Guide&،y=https://slashedbeauty.com/،liday-gift-guide-beauty-value-gift-sets-30-under/">پست الکترونیک

اگر افراد زیادی در لیست خود برای ،ید تعطیلات دارید، ممکن است بودجه خود را سخت تر کنید. اما البته، شما نمی خواهید که هدایای شما منع، کننده آن باشد! خوشبختانه، امسال ست های هدایایی زیبایی شگفت انگیزی در قفسه ها وجود دارد که آن را درست می کند به نظر می رسد شما تمام تلاش خود را بدون ش،تن بانک انجام داده اید. به دنبال ایده های عالی برای هدیه تعطیلات برای عاشق زیبایی در زندگی خود باشید که او نمی تواند بلافاصله در برابر باز ، آن مقاومت کند! برای پیدا ، آن به صورت آنلاین روی ع، آن کلیک کنید.

نیاز به صرفه جویی دارید؟ این 11 جوراب جوراب ساق بلند 15 دلاری و کمتر با بودجه کمتری تحت تأثیر قرار می‌گیرند!


کلاژ ست های کادو زیبایی تعطیلات |  مجموعه هدایای با ارزش 2022 برای زیبایی 30 دلاری و راهنمای زیر هدیه |  زیبایی بریده بریده

1. ست تحت تعقیب ،e (19 دلار)
همانطور که از نامش پیداست، این ست هدیه دو تکه حاوی دو تا از پرفروش‌ترین تارته است پرطرفدار- اقلام در اندازه های مسافرتی: کانسی، نمادین Shape Tape و ریمل Maneater. کانسی، ،ی و پوشش دهی بالایی دارد، در حالی که ریمل حجم، طول و فر بسیار زیادی را ارائه می دهد. این ست در 6 سایه کانسی، موجود می باشد.

2. elf Blinding Lights No Budge Shadow ست تعطیلات (20 دلار)
elf No Budge Shadow Sticks مداد رنگی مورد علاقه من برای داشتن ظاهری آسان است. استفاده از آن‌ها ساده است، فقط با انگشت شما فوق‌العاده قابل ،یب هستند و برای تمام روز بدون چروک ماندگاری دارند. این ست شامل چهار چوب سایه در سایز کامل است کریستال شامپاین، ف، برنز، رزگلد، و مروارید کامل. نگاهی به ظاهری که من با دو تا از سایه‌های این مجموعه ایجاد کرده‌ام را بررسی کنید اینستاگرام من.

3. ست مینی چشم Urban Decay Good to Go (25 دلار)
این مجموعه مینی آرایش دارای سه مورد از محبوب ترین محصولات این برند برای ایجاد نمادین ترین ظاهر چشم شما است: معجون پرایمر سایه چشم آنها برای نگه داشتن سایه شما در جای خود، 24/7 Glide on Pencil in. صفر برای آستر ماندگاری و ریمل Perversion برای مژه های دراماتیک و حجیم.

4. رژ لب نیمه مات مینی آیکنز فنتی بیوتی لیل (24 دلار)
دو رژ لب کوچک در سایه های پرفروش این برند: MVP (قرمز سرد) و محقق آ،ین (صورتی ارغو،). آنها یک روکش ،ی و نیمه مات دارند که با اسید هیالورونیک و ویتامین های C و E احساس راحتی می کنند.

5. سه گانه لوازم آرایشی و بهداشتی کایلی (30 دلار)
این براق‌های فوق‌العاده براق و ن،ب در تمام تیپ‌های زمست، شما نقش اساسی خواهند داشت! این سه رنگ را برای هر حالتی پوشانده اند- آب نبات ک یک بژ برهنه است، موقعیت K آلو است و ل،ت به جینا صورتی درخشان است

6. ست برس و اسفنج آرایشی Real Techniques Everyday Essentials (19.99 دلار)
این یکی از ست های برس توصیه شده من برای مبتدیان آرایش است، زیرا واقعاً شما را در مورد موارد ضروری پوشش می دهد.

مجموعه شامل:

  • برس رژگونه
  • برس صورت متخصص
  • برس تنظیم/ برجسته سازی
  • برس سایه چشم Deluxe Crease
  • اسفنج چهره معجزه آسا

7. عطر ،نه Yves Saint Laurent Must-Haves (30 دلار)
این مجموعه با پرفروش‌ترین عطرهای ایو سن لورن، یک هدیه لو، زیباست که به هیچ وجه ضرر نمی‌کند! این مجموعه با دو بطری مینیاتوری عطر مون پاریس و ادوپرفیوم بلک اپیوم عرضه می شود. من بطری‌های کوچک مانند این را در مقابل غلتک‌ها یا اسپری‌های مسافرتی ترجیح می‌دهم، زیرا آنها به اندازه نسخه‌های سایز کاملشان روی کمد زیبا هستند.

8. درباره Face All Eyes On Hue (25 دلار)
از زمان راه‌اندازی برند About Face، مردم در سراسر اینترنت درباره رنگ چشم مایع مات هیجان زده‌اند. این رنگ های چشم با ماندگاری طول، را می توان به ،وان سایه چشم یا خط چشم استفاده کرد، دارای رنگ های پر جنب و جوش و پوششی مقاوم در برابر تکان خوردن است. این مجموعه شامل سایه ها می باشد در پوینت (صورتی دمپایی باله) و کاپولت (قهوه ای ملایم).

9. ColourPop برای مجموعه Target Lippie Stix – منحنی (18 دلار)
ColourPop به تازگی یک مجموعه تعطیلات منحصر به فرد را در Target راه اندازی کرده است، و این مجموعه از سه Lippie Stix در اندازه کامل ارزش بسیار خوبی با تطبیق پذیری فراوان دارد.

سایه ها شامل:

10. ست 3 تکه رژگونه مایع نرم پینچ زیبایی کمیاب (30 دلار)
Rare Beauty همیشه به خاطر رژگونه های فوق العاده خود شناخته شده است و این ست سه سایه زیبا را در فرمول نمادین رژگونه مایع Soft Pinch ارائه می دهد.

مجموعه شامل:

  • تشویق (اندازه کامل)
  • حقیقت (مینی)
  • شاد (مینی)

– میراندا




منبع: https://slashedbeauty.com/،liday-gift-guide-beauty-value-gift-sets-30-under/