مراقبت بعد از تزریق ژل لب + مشاوره رایگان و شماره تماس【سال 1402】


مراقبت بعد از تزریق ژل لب + مشاوره رایگان و شماره تماس【سال 1402】

بوسیدن بعد از ژل لب می‌تواند تاثیرات مختلفی بر سلامت و زیبایی لب‌ها داشته باشد. در ادامه به بررسی تأثیرات مختلف بوسیدن بعد از تزریق ژل لب می‌پردازیم. آنیل مجهزترین و پیشرفته ترین کلینیک زیبایی همراه با کادری مجرب و متخصص در زمینه کاشت مو، لیزر موهای زائد، کاشت ابرو، هایفوتراپی، تزریق چربی و سایر خدمات زیبایی، است. پس از تزریق باید از ورزش‌های سنگین اجتناب کنید؛ زیرا ورزش تعریق را زیاد می‌کند و باعث جذب مواد حجم‌دهنده، مانند ژل و فیلرها می‌شود. برای مرطوب نگه داشتن، آب زیاد بنوشید و از کرم‌های مرطوب‌کننده استفاده کنید. اسیدهای هیالورونیک به‌سرعت جذب می‌شوند و ماندگاری خود را از دست می‌دهند.

  • گاهی ممکن است در جلسه تزریق، به دلیل تورم و التهاب نتوان میزان مناسب ژل و قرینه بودن لب را ارزیابی کرد.
  • این روزها به راحتی می‌توان تشخیص داد که سطح اعتماد به نفس مردم خیلی کم شده و هیچکس دیگر از ظاهر طبیعی خود راضی نیست.
  • به تجربه من، تزریق فیلر لب سیلک Silk بیشتر از برخی فیلرهای دیگری که من استفاده می کنم ملتهب می شود.
  • جالب است بدانید که متابولیسم یا سوخت ساز بدن بر جذب ژل لب موثر است.
  • با تزریق اندکی فیلر می توان وضوح ستون های فیلترومی را افزایش داد.

الکل همچنین می تواند باعث التهاب، افزایش احتمال کبودی و بدتر شدن تورم شود. تا 48 ساعت پس از درمان از دماهای بالا مانند اتاق بخار، سونا یا کلاس های ورزشی گرم خودداری کنید. از پزشک خود بپرسید که کدام داروهای مسکن برای مصرف در روزهای پس از درمان مناسب است. به طور معمول تایلنول خوب است، اما داروهای رقیق کننده خون مانند ایبوپروفن یا آسپرین نیست.

روش جراحی پروتز لب

از طرف دیگر استفاده از کمپرس آب گرم نیز می‌تواند به رفع این مشکل تا حد زیادی کمک کند. به‌طورکلی افرادی که سن آن‌ها زیر 21 سال است، نباید تزریق ژل لب انجام دهند. کبودی و تورم در تزریق فیلر دیده می‌شود اما در مقایسه با سایر روش‌ها به میزان قابل توجهی کمتر است و در زمان کمتری نیز بهبود میابد. به هیچ وجه جای زخم بر روی صورت یا لب باقی نمی‌ماند و فرد پس از چند دقیقه می‌تواند به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهد و نیازی به دوره نقاهت ندارد. در صورت ایجاد هر گونه برآمدگی و ناهمواری به مرور این برآمدگی‌ها با حرکات لب از بین خواهند رفت.

معرفی بهترین برند ژل لب

اگر مطمئن نیستید که آیا این روش برای شما مناسب است یا خیر، به شما کمک می کند تا از آنچه در طول مراقبت های بعد از آن انتظار دارید آگاه باشید. ژل لب روسی در واقع از عروسک‌های تو در توی روسی و فرم لب آن‌ها الهام گرفته شده است. در مدل روسی قوس لب فرمی شبیه به قلب می‌گیرد و کناره‌های لب به طور طبیعی در یک راستای میزان با صورت قرار می‌گیرند.

تزریق ژل لب روسی برای چه افرادی مناسب است؟

تزریق ژل لب یا فیلر لب  به عنوان یکی از روش های تقویت زیبایی و حجم لب است، افراد بسیاری در دنیا از این روش تزریق ژل لب برای زیبایی لب خود استفاده می کنند. مطب زیبایی سیمارو یکی از مجهز ترین کلینیک های تهران در ارائه خدمات جوانسازی پوست و زیبایی صورت است. فیلر لب ماده ای است که به روش تزریق باعث حجیم‌تر شدن لب‌ها می‌شود و ظاهری برجسته به لب‌ها می‌بخشد.