مزووایت صورت یا کرم پودر دائم چیست با تخفیفات و فیلم آموزشی کلینیک دکتر یوسفی


ممکن است در روز اول کبودی یا قرمزی پوست اتفاق بیفتد، اما این امر در روز دوم و سوم کاهش می‌یابد. پس در نتیجه قبل از انجام عمل حتماً یک تست نسبت به بقیه پوست بدن داشته باشید که در هنگام عمل بر روی پوست اتفاق‌هایی ناگوار و جبران‌ناپذیر برایتان اتفاق نیفتد. در صورتی که شما روی پوستتان علائمی چون سوختگی و جراحت داشته باشید توسط این عمل از بین می رود.

  • مواد و ترکیبات کرم پودر دایمی به کمک این سوزن ها وارد لایه سطحی پوست شما میشن.
  • بطور خاص، درمان سطحی سیلیکون یا سیلان خواص آبگریز را به کرم پودر دائم ارائه می‌کنند و ظرفیت جذب مایع را محدود می‌کنند و در عین حال احساس نرمی بهتری به آن‌ها می‌دهند.
  • برند styve و vougue pigmentation از برندهای معروف و مطمئن در ایران هستند.
  • البته وجود فلزات سنگینی مانند جیوه، سرب، کادمیم، آهن و زنک در دراز مدت خطرات جدی برای پوست دارند.
  • برای کاهش التهاب و قرمزی بعد از مزووایت کمپرس سرد موجب کاهش جریان خون در پوست شده و ترمیم سریع تر انجام می شود.
  • در واقع این روش جدیدی است و خیلی مورد استقبال قرار گرفته است ولیکن مردم خیلی دیدگاه اشتباهی به کرم پودر دائم دارند.

تزریق کرم پودر دائم به پوست که BB Glow یا مزووایت نیز نامیده می‌شود؛ روشی برای زیبا، روشن و صاف کردن همیشگی پوست است. این روش برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ در کشور لهستان ابداع شد و سپس مورد استقبال مردم در کشورهای استرالیا، رومانی و … قرار گرفت. در رنگ کرم پودر دائمی فلزات سنگین مثل زینک، آهن، سرب و کادمیوم وجود دارد. افزایش غلظت این عناصر سنگین در لوازم آرایش،‌ برای پوست سمی و خطرناک است. تولیدکنندگان این محصول به مصرف‌کننده اطمینان می‌دهند که این محصول عارضه‌ای ندارد، اما بدون شک استفاده طولانی مدت از آن مشکلات زیادی را برای پوست به وجود می‌آورد.

سؤالات متداول در مورد کرم پودر دائم

در دراز مدت برخی ترکیبات موجود در کرم پودر همیشگی مثل دی‌اکسید تیتانیوم که رنگ کرم پودر را به وجود می‌آورد، لکه‌های سیاه و هاله‌های تیره در پوست ایجاد می‌کند. این لکه‌های تیره بعضی مواقع حتی با دستگاه‌های پیشرفته مثل لیزر هم محو نمی‌شود. به همین دلیل، بهتر است قبل از تزریق مزو وایت درباره این موضوع به اندازه کافی تحقیق کنید تا با یک ذهنیت باز در مورد آن تصمیم بگیرید. متاسفانه به‌تازگی خیلی از افراد غیر‌متخصص در مراکز غیر‌استاندارد مثل آرایشگاه‌ها کرم پودر دائمی تزریق می‌کنند و با تبلیغات فریبنده هر فرد غیر‌آگاهی را به دام می‌اندازند.

خرید bb glow یا کرم پودر دائم

کرم پودر دائم حاوی فلزات سنگینی مانند، آهن، زینک، سرب، جیوه و … است که برای پوست بسیار سنگین هستند. افزایش غلظت این عناصر سنگین در لوازم آرایشی ، برای پوست سمی و خطرناک است. همچنین ممکن است هر یک از این ترکیبات آلرژی‌زا باشند و ایجاد حساسیت کنند. گفته می‌شود که در صورت تکمیل مراحل دوره درمان، پوست به میزان دو تا سه درجه روشن‌تر خواهد شد. همه ما می‌دانیم که پاک نکردن آرایش و کرم پودر از روی پوست تا چه اندازه برای پوست مضر است.

برخی پوست‌های حساس به الکل آلرژی دارند که خوشبختانه کرم پودر دائمی‌های الکل ندارد و برای این افراد دردسر ساز نیستند. بعد از پایان دوره کامل تزریق کرم پودر، پوست صورت ۲ الی ۳ درجه روشن‌تر می‌شود. همانگونه که ذکر شد، بسیاری از افراد برای اینکه هر روز از کرم‌های آرایشی استفاده نکنند، استفاده از کرم پودر دائمی را ترجیح می‌دهند. در این روش اگر مراقبت های بعد از آرایش دائم به درستی انجام شود، می‌توان پوست را بین ۲ تا ۳ درجه روشن‌تر کرد. باید در نظر داشت که ماندگاری این روش بین ۶ تا ۸ ماه است و برای پوست‌هایی که حساس نبوده و از خود واکنش‌های آلرژیک نشان نمی‌دهند، گزینه خوبی خواهد بود. همان‌طور که می‌دانیم با افزایش طرفداران کرم پودر دائم در ایران، این کار توسط بسیاری از آرایشگاه‌ها و مراکز زیبایی انجام می‌شود.

آنها کانالهای نانو را برای تحویل ترانس درمال مواد فعال ایجاد کرده و برای درمان لایه های بالایی اپیدرم به کار میروند . برای بی بی گلو تنها از سوزن های استفاده میشود و رنگها وارد لایه های عمیق تر پوست نمیشوند چون سرم سی سی حاوی دی اکسید تیتانیوم است . دی اکسیدهای تیتانیوم برای حفاظت در برابر آفتاب استفاده شده و نباید برای جلوگیری از تغییر رنگ و تحریک پوست وارد درم شود.