مزووایت صورت یا کرم پودر دائم چیست با تخفیفات و فیلم آموزشی کلینیک دکتر یوسفی


دوست عزیز، به جای تزریق کرم پودر دایمی در آرایشگاه ها و مراکز غیر معتبر، ابتدا نزد بهترین متخصص زیبایی ویزیت شوید. فقط یک پزشک باسواد می تواند واکنش های احتمالی پوست شما به انواع محصولات تزریقی-آرایشی را پیش بینی کند. پزشک با دستگاه آنالیزگر سه لایه سطحی، میانی و عمقی پوست شما و وسعت مشکلات آن را بررسی می کند. پزشکان باتجربه بدون دستگاه و به سرعت می توانند شرایط پوستی شما را تشخیص دهند. به کمک دستگاه و سوزن های فوق باریک نانو بی بی گلو B B GLow یکبار مصرف مختص خودتون، روزنه هایی در پوست ایجاد میشه.

  • برای اینکه بتوانید کرم پودر دائم را بر روی پوست خود انجام دهید نیاز است نکاتی را مورد توجه قرار دهیم که بهتر است این را به متخصصین پوست بسپارید.
  • آیا در مورد روش میکرونیدلینگ و جوانسازی پوست چیزی شنیده‌اید؟ کرم پودر دائم یا bb glow یکی از جدیدترین تکنیکهای بکار رفته برای جوانسازی پوست می‌باشد و در ایران مشتاقان زیادی پیدا‌کرده‌ است.
  • معمولا استفاده از این روش به تمامی افراد مورد نظر کمک می‌کند تا به مدت شش تا هشت ماه نیازی به استفاده از هیچگونه کرم پودر و همچنین لوازم آرایشی تغییر دهنده رنگ پوست پیدا نکنند.
  • با تزریق رنگدانه های کرم پودر به پوست، مشکلات عدیده ای برای پوست ایجاد می شود.

معمولا این روش فاقد خونریزی است زیرا سوزن‌ها به لایه‌های سطحی پوست وارد می‌شوند. یکی از ویژگی‌های مثبت کرم پودر دائمی این است که بر خلاف کرم پودرهای معمولی منافذ پوست مسدود نمی‌شود و پوست می‌تواند تنفس کند. در این مقاله شما را جزئیات بیشتری درباره این نوع آرایش دائم آشنا خواهیم کرد. برای دانستن عوارض کرم پودر دائم صورت علاوه بر شناخت نحوه انجام تکنیک، باید به مواد تشکیل‌دهنده کرم پودر دائم که به لایه‌های سطحی پوست تزریق می‌شوند، دقت کنیم.

فیلم تزریق کرم پودر دائمی

در صورت استفاده از محصولات فیک و درجه دو به پوست آسیب جدی وارد می شود. در نهایت کرم ترمیم کننده روی پوست زده می شود تا پوست صورت ترمیم و درمان شود. بعد از اتمام کار، روی صورت ماسک مرطوب کننده ای قرار می دهند تا پوست شما تسکین یافته و آبرسانی به آن انجام شود. در مرحله بعدی، با توجه به نوع پوست صورت، از سرم های تقویت کننده و احیا کننده استفاده می کنند تا پوست شما بهبود یابد. بعد برای بازگرداندن pH صورت، از تونر استفاده می کنند تا حنثی سازی را روی پوست صورت داده و قرمزی را کاهش دهند. محتوای ملانین در پوست را قبل و بعد از قرار گرفتن در معرض UV کاهش می دهد.

همچنین اگر به یادگیری و کسب درآمد از این طریق علاقه مندید، در رشته آموزش تجهیزات پزشکی شرکت کنید. این دوره با اساتید مجرب و ارائه مدرک فنی حرفه ای در دترلند برگزار می شود. ◊ کرم های آبرسان و ترمیم کننده رو مطابق با نسخه پزشک به کار برید. برعکس نوشیدن آب و مایعات خنک قبل و بعد از مزووایت اهمیت زیادی دارد. به مدت 24 ساعت بعد از انجام مزووایت استحمام نکنید چرا که احتمال آلودگی و عفونت افزایش می یابد.

لاغری و محکم کردن – فسفولیپیدها یکی از اجزای اصلی لایه های پوست بوده که با افزایش تراکم لایه ، استفاده از درمان های کربوکسی اثر لاغری و محکم کننده خواهد داشت . همچنین باعث کاهش لایه زیر جلدی می شود که معمولاً به صورت کیسه های زیر چشم یا توده روی صورت ظاهر می شود. طی سالها و مطالعات بی شمار فواید ضد پیری و ترمیم کننده دی اکسید کربن برای پوست ثابت شده است . درمانهای کربوکسی به عنوان یک افزودنی به مراقبت های پوست خیلی موثر هستند . سوزن کارتریج 36 تهاجمی بوده و مناسب درمان زخم ها ، منافذ بزرگ و چین و چروک های عمیق هستند. از سوزنهای 9،12،24،36 میتوان برای میکرونیدلینگ استفاده کرد ، اما با سرمهای شفاف با بیس اسید هیالورونیک.

در حال حاضر برای موارد زیر استفاده میشود:

این درمان امن ، بدون درد و موثر است و تولیدالاستین و کلاژن را افزایش میدهد و هیچ عوارضی ندارد . با تزریق رنگدانه های کرم پودر به پوست، مشکلات عدیده ای برای پوست ایجاد می شود. چرا که در این کرم پودر، ترکیبات سنگین بسیاری مانند آهن، سرب، فلزات و … وجود دارند که همگی برای پوست مشکل سازی شده و سبب بروز بیماری های جدی خواهند شد. امروزه روش‌های مختلفی برای جوان‌سازی پوست وجود دارد اما برای هر شرایط پوستی و نوع آن روش خاصی باید اعمال شود و قطعاً همه روش‌ها کارساز نیستند.

همه محصولات در محدوده انتشار تدریجی اسید هیالورونیک با وزن مولکولی بالا و NCTF ، یک نرم کننده و از 55 ماده منحصر به فرد مورد استفاده در زیبایی درمانی مزوتراپی (درمان پزشکی متشکل از تزریق میکرو داخل پوست) تشکیل شده است. طبق نظر متخصص خود از قرار گرفتن در معرض آفتاب گرفتن حمام آفتاب و سولاریوم به ‌شدت خودداری نمایید زیرا باعث آسیب به بافت پوستی شما می‌شود. در غیر این صورت در صورتی که جوانب احتیاط رعایت نشود، انواع بیماری‌های پوستی می‌تواند بین اشخاص منتقل شود.

به عنوان مراقبت پس از انجام این روش باید به طور مداوم از کرم‌های ضد‌آفتاب، کرم‌های آبرسان و ترمیم کننده استفاده کنید. با توجه به برند مورد استفاده و حتی شهری که در آن ساکن هستید، هزینه‌ها متفاوت خواهد بود، اما به طور تقریبی هزینه‌ی هر جلسه بین ۴۰۰ هزار تومان تا یک میلیون توماناست. استفاده از دستگاه‌های آلوده و غیر مجاز، احتمال انتقال بیماری‌های بسیار زیادی همچون ایدز، سل، هپاتیت، بیماری‌های عفونی و میکروبی و … را تا حد زیادی افزایش می‌دهد. خون و ترشحات پوستی، بستر انتقال این بیماری‌هاست که متاسفانه اکثر بیماری‌های ذکر شده، دوره‌ی خاموش طولانی حتی به مدت چندین سال دارند.

دیگر در فصول گرم و حتی خشک سال نگران بهم ریختن آرایش خود نباشید. شما از جلسه اول تغییر را می بینید و می توانید درست قبل از مراسم مهم آن را انجام دهید. درمان ژل کربوکسی برای مراجعین بی خطر است و پوست قرمز یا تحریک نخواهد شدو خطرات شناخته شده ای وجود ندارد.