معجزه مزووایت کرم پودر دائمی برای سفید شدن پوست !


وقتی پوست ملتهب می‌شود رنگدانه‌های پوست هم زیاد می‌شوند که به آن PIH می‌گویند. حتما دیده‌اید که بعد از سوختگی به دلیل‌های مختلف مثل لیزر یا میکرونیدلینگ، لکه‌هایی روی پوست ایجاد می‌شود که همان PIH است. علاوه‌بر موارد گفته شده، PIH یکی دیگر از عوارض تزریق کرم پودر دائمی است. اسم اصلی تزریق کرم پودر دائمی به پوست BB Glow است که مزو وایت هم نام دارد. روش میکرونیدلینگ در تزریق کرم پودر دائمی استفاده می‌شود که به کمک سوزن‌های ریز نانو رنگدانه‌ها و پیگمنت‌ها وارد پوست می‌شود.

  • برای گرفتن نتایج بهتر از میکرونیدلینگ این مرحله باید به مدت ۱۵ دقیقه بر روی پوست شما انجام شود زیرا بسیار تاثیرگذار و موثر بر روی پوست می باشد.
  • از این رو خانم ها برای رسیدن به این هدف خود، دست به کارهای مختلفی می زنند.
  • این درمان تراکم رنگ‌دانه‌های پوست شما را افزایش می‌دهد و پوشش بیشتری ایجاد می‌کند.
  • اما روشی جدید به نام کرم پودر دائم ظهور پیدا کرده است که به خانم ها کمک می کند تا کرم پودر دائمی داشته باشند.

استراتوم اسپینوس _ این ضخیم ترین لایه اپی درم است و سلول های این قسمت حالتی شاخ دار دارند. ساخت کراتین در این قسمت صورت میگیردو حاوی کراتینوسیت های تازه که پروتئین های تقویت شده هستند می باشد . همینطور حاوی سلول های لانگرهانس است که از عفونت جلوگیری میکنند .این لایه تا حدی مسئول استحکام و انعطاف پذیری پوست است . این روش برای کسانی که از سوختگی و جراحت رنج می برند و همچنین ورزشکاران بسیار مفید است. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

اثرات  مزووایت صورت بر روی پوست

به عبارتی، بدون کرم پودر دایمی نیز می تونین درصد بالایی از مشکلات لک، تیرگی، سیاهی زیر چشم، جای جوش و ک و مک و این قبیل رو بر طرف کنین. یه موردش فیس آپ پوست بدون تزریق هر گونه مواد هست که اونقدر مفید بوده که جای شکی برای مراجعین باقی نگذاشته. می خوام از نگاه یک محقق کنجکاو و با توجه به منابع مطمئن علمی و میدانی درباره کرم پودر دائم باهاتون حرف بزنم. پوست با استفاده از یک درمان پاک کننده و لایه برداری آماده می شود.

درمان پوست BB glow چیست؟

با استفاده از این روش شما به مدت 6 تا 8ماه نیاز به استفاده از کرم پودر ندارید. خیلی مهمه که بدونیم کدوم یک از این روش ها با پوست ما سازگارند و اینکه ترکیبات مواد تزریقی یا مالشی روی پوست ما دقیقا چیستند. به علاوه، نوع واکنش و سازگاری پوست ما با این ترکیبات مسئله بسیار مهمی هست. داشتن پوستی زیبا، شفاف، بدون لک و جای جوش آرزوی همه خانم‌هاست اما قطعا همه ما با وجود نوشیدن آب فراوان، ورزش مستمر، نکشیدن سیگار و… از این نعمت برخوردار نیستیم. رویای همه ماست که بدون کوچکترین آرایش یک پوست بی نقص و شفاف داشته باشیم. این روزها این موضوع به مدد تکنولوژی های نوپدید دیگر یک رویا نیست و شما می توانید صبح به صبح که از خواب برمی خیزید در آینه خود را آرایش کرده ببینید و از زیبایی پوست خود به وجد بیایید.

این آرایش معمولاً ترکیبی از ۲ تا ۳ کرم پایه آرایشی است که متخصص زیبایی آن‌ها را با هم مخلوط کرده تا برای هر مشتری یک رنگ سفارشی ایجاد کند. این روش شبیه خال‌کوبی است با این تفاوت که این بار تمام صورت شما را می‌پوشاند. بین ۱۰ تا ۱۲ روز بعد از تزریق، ممکن است روی پوستتان نشانه‌های تغییر رنگ را مشاهده نمایید. در این زمان لازم است از خنثی کننده‌ها یا مکمل‌های رنگ استفاده کنید. در التهاب پوست، لایه اپیدرم تحریک شده و سلول‌های ملانوسیت پوست نیز درگیر می‌شوند. با تحریک شدن سلول‌های ملانوسیت به دنبال التهاب، در پوست رنگدانه‌های بیشتری تولید می‌شود.