معجزه مزووایت کرم پودر دائمی برای سفید شدن پوست !


کرم پودر دائم یکی از ابزارها و وسایل لوازم آرایشی است که در طی یک اقدام تخصصی و پیشرفته از آن استفاده می شود و مانند دیگر لوازم آرایشی از رنگ های مختلف و گوناگون و کیفیت های مختلفی برخوردار است. در ادامه قصد داریم شما را با کرم پودر دائم و نحوه فراگیری این تکنیک حرفه ای و کاربردی و همچنین دوره حرفه ای آموزش تزریق کرم پودر دائم آشنا نمائیم. روش سفید کردن برای محو شدن لکه ها ، کاهش رنگدانه ها بسیار عالی است ، روش کرم پودر دائم توسط Dr.Eri مبتنی بر سالها تحقیق ایجاد شده است که به انواع پر رنگی کمک می کند ، این روش ویژه ای برای استفاده از یک ترکیب تزریقی مناسب برای رنگدانه ها پس از تحقیقات دقیق است.

پلی آمید، آلبوتین و ناسین موادی هستند که باعث روشن‌کنندگی در کرم پودر دائم می‌شوند. همچنین گفته می‌شود در کرم پودر دائم مواد آبرسانی وجود دارد که به جوان‌سازی، رفع چین و چروک و خشکی پوست کمک می‌کند و باعث روشن شدن پوست می‌شود. اما اگر به تمام مواد تشکیل‌دهنده آن دقت کنیم متوجه وجود عناصری و فلزات سنگینی مانند جیوه، سرب، کادمیم، آهن و زنک در دراز مدت می‌توانند خطرات جدی برای سلامتی ما داشته باشند. نام اصلی این تکنیک BB Glow است که در ایران با نام کرم پودر دائم و مزووایت شناخته می‌شود. پیش از پرداختن به عوارض کرم پودر دائم صورت باید بدانیم که این فرآیند به چه صورتی انجام می‌شود.

  • در مطلب زیر، به تک تک سوالات متداول شما درباره کرم پودر دائمی پاسخ دادیم.
  • در این روش اگر مراقبت های بعد از آرایش دائم به درستی انجام شود، می‌توان پوست را بین ۲ تا ۳ درجه روشن‌تر کرد.
  • استراتوم کورنیوم – سطحی ترین لایه اپیدرم و لایه ای که با محیط خارج تماس مستقیم دارد .
  • دلیل دیگری که مهم ترین مشکل این فرآیند درمانی در نظر گرفته می شود ماده اولیه مورد استفاده برای ساخت این رنگدانه های سفید است.

آموزش کرم پودر دائم ابتدا باید بدانید که کرم پودر دائم برای چه مواردی استفاده می شود، در بخش زیر مواردی که این نوع کرم پودر مورد استفاده قرار می گیرد را نام خواهیم برد. مزووایت هم یکی دیگر از اسم‌های کرم پودر دائم است که ممکن است کمتر شناخته ‌شده باشد مزووایت هم با تزریق به لایه درم پوست و افزایش رنگ‌ دانه پوست و بهبود کیفیت و ظاهر پوست صورت انجام می‌شود و نام دیگر مزووایت میباشد. برای انجام کرم پودر دائم ممکن است به تعداد جلساتی بین سه تا پنج و یا تا جلسات بیشتر و یا کمتر از آن نیاز داشته باشید که در جلساتی که باید مراجعه کنید براساس نظر متخصص نوع پوست شما و مقدار تزریق تصمیم‌گیری می‌شود.

علاوه بر مواد مصرفی مدت ماندگاری مزووایت بیشتر از BB GLOW است ، و حساسیت های پوستی کمتری نیز ایجاد می کند . مزووایت با افزایش رشد و تجدید سلول در لایه زیرپوستی پوست عمل می کند. هدف درمان با تزریق یک سرم عمیق در پوست با استفاده از سوزن‌های میکرو، افزایش کلاژن و الاستین در بافت پوست بدون نیاز به انجام روش‌های سنتی مزوتراپی و تزریق است. این شرکت حدودا سه سال برای به ثمر رسیدن این محصول تحقیقات انجام داد و در سال 2013 در نمایشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی که در کشور استرالیا برگزار می شد از آن رونمایی کرد و بسیار مورد توجه قرار گرفت. اگر مزووایت توسط یک متخصص و به درستی انجام شود علاوه بر اینکه کاملا بی خطر است بلکه کمک زیادی به آبرسانی و جوان سازی پوست کرده و با رطوبت رسانی مانع خشکی پوست شده و چین و چروک آن را رفع می کند. با این روش شما از زدن کرم پودر به مدت ۶ تا ۸ ماه بی‌نیاز می‌شوید!

این روش حداکثر 4 تا 6 ماه ماندگاری دارد و همان‌طوری که گفتیم بی‌خطر است زیرا به عمق پوست نمی‌رسد؛ کرم پودرهای دائم فاقد پارابن، اسانس و الکل هستند. کرم پودر دائم در سال ۲۰۱۴ انقلاب بزرگی در صنعت آرایش و زیبایی به وجود آورد. در این روش از تکنیک میکرونیدلینگ استفاده می‌شود و به کمک سوزن‌های ریز نانو، رنگدانه‌ها و پیگمنت‌ها وارد پوست می‌شوند.

سایه زدن زیر چشم؛ نکات، آموزش و پاسخ پرسش‌های پرتکرار

انجام کرم پودر دائم به تمام افرادی که رنگ پوست خود ناراضی هستند و تمامی افرادی که می‌خواهند رنگ پوست آن‌ها کاملاً یکدست باشد توصیه می‌شود. این دارو برای افرادی که رنگ پوست تیره دارند و همچنین برای کاهش ظاهر کک و مک و تغییر رنگ پوست ناشی از آکنه و پیری (لکه های پیری) توصیه می شود. پرمصرف‌ترین محصولات کرم پودر دائم در ایران توسط دو شرکت Styve و Vogue Pigmentation تولید می‌شوند که بسیار معتبر بوده و جزء پرفروش‌ترین‌های جهان نیز به شمار می‌روند.

نمای کلی از کرم پودر دائم:

شاید فکر کنید این روش هم تا همان اندازه به پوست شما آسیب می‌رساند؛ اما بهتر است بدانید که تکنیک این روش با کرم پودر معمولی برابری نمی‌کند و باعث بسته شدن منافذ پوست نخواهد شد و اکسیژن به پوست خواهد رسید. مزووایت در واقع روشی درمانی برای شفاف سازی و زیبایی پوست های تیره است . این روش موجب از بین رفتن تیرگی پوست، لکه های پوستی، کاهش برجستگی های ناشی از آکنه، سیاهی های دور چشم، سیاهی های دور لب و مانع پیر شدن پوست است. یک کرم BB معمول حداقل از چهل ماده اولیه ساخته می شود که ریسک واکنش شیمیایی نامناسب و در نتیجه حمله دستگاه ایمنی بدن را بسیار زیاد می کند. اگرچه استفاده از کرم BB برای انواع پوست (چرب، خشک، مستعد آکنه و …) توصیه شده اما در این مبحث نکاتی در رابطه با استفاده از آن بعنوان ماده رنگی برای ایجاد یک آرایش تقریبا دائمی را متذکر می شویم.

از این رو خانم ها برای رسیدن به این هدف خود، دست به کارهای مختلفی می زنند. خوشبختانه روش های مختلفی برای رسیدن به پوستی یکدست وجود دارد که می توان از آن ها استفاده کرد، اما پوشش های موقتی مانند استفاده از کرم پودرهای مرغوب، می تواند در لحظه خانم ها را به پوستی زیبا برساند. اما روشی جدید به نام کرم پودر دائم ظهور پیدا کرده است که به خانم ها کمک می کند تا کرم پودر دائمی داشته باشند.