معمای کاهش چربی: کدام قسمت اول از دست می دهد؟







این یک تمایل رایج برای شروع یک سفر کاهش وزن برای هدف قرار دادن نواحی خاص برای آب ، چربی اضافی است – شکم، ران ها، ، برخی از مناطق رایج نگر، هستند. برخی از ما از بیرون زدگی شکم آزار می‌دهیم، برخی دیگر از چربی ران‌ها و برخی نیز چربی پشت را مشکل اصلی خود می‌دانند. متأسفانه، وقتی بدن ما مطابقت نداشته باشد و ابتدا لایه‌های چربی از این نواحی نریزد، می‌تواند منجر به بی انگیزگی و ناامیدی شود. در حالی که متخصصان روشن کرده‌اند که کاهش لکه‌ها یک افسانه است، پس از آن مردم تعجب می‌کنند که کدام ،مت از بدن تمایل به کاهش وزن دارد و چگونه تصمیم می‌گیرد؟ در حال حاضر، به کنار کاهش لکه، کارشناسان می‌گویند ،ت، نوع بدن، ژن‌ها و رژیم غذایی، همگی نقش مهمی در تعیین اینکه کجا سریع وزن کم می‌کنند و کجا چربی را برای مدت طول،‌تری حفظ می‌کنند، بازی می‌کنند. فراموش نکنید، مشکلات هورمونی مانند مقاومت به انسولین، از بین بردن چربی های شکم را بسیار دشوار می کند و با انسولین بالا، فرد می تواند چربی شکم را برای مدت طول، حفظ کند. بنابراین، بیایید این معمای کاهش چربی را حل کنیم – کدام ،مت اول از دست می دهد؟

پازل کاهش چربی

جزئیات کمی در مورد نحوه ذخیره چربی در سلول ها:

سلول های چربی می توانند از نظر اندازه و تعداد رشد کنند. خوردن کا،ی بیش از حد در طی یک دوره زم، می‌تواند باعث افزایش اندازه سلول‌های چربی و ذخیره چربی در این سلول‌ها در سراسر بدن شود. سلول‌های چربی در بدن ما گیرنده‌های مختلفی دارند و با توجه به کاهش وزن، ما عمدتاً روی گیرنده آلفا-2 و گیرنده بتا-2 تمرکز می‌کنیم. سلول های چربی با گیرنده های آلفا-2 به طور فعال در چربی سوزی شرکت نمی کنند در حالی که سلول های چربی با گیرنده های بتا-2 به طور فعال چربی ذخیره شده را برای استفاده به ،وان انرژی آزاد می کنند. سلول‌های چربی بدن شما هر دو این گیرنده‌ها را دارند و توزیع آن‌ها در بدن تعیین می‌کند که از کجا اول و آ، چربی از دست می‌دهید. اگر ران‌های شما دارای سلول‌های چربی با گیرنده‌های آلفا-2 بیشتری نسبت به گیرنده‌های بتا-2 هستند، در ابتدا کاهش وزن کمی دشوارتر خواهد بود. از طرف دیگر، اگر ران‌های شما گیرنده‌های بتا-2 بیشتری داشته باشند، سوزاندن چربی در آنجا آسان‌تر می‌شود (این جایی است که نوع بدن، ژنتیک، ،ت و غیره نقش دارند). اعضای بدن با چربی سرسخت دارای گیرنده های آلفا-2 بیشتری نسبت به گیرنده های بتا-2 هستند. برای ،ن، به نظر می رسد که مناطق چربی سرسخت، ،، ران ها و ، برای ،ن باشد (این توزیع چربی به دلیل سازگاری تکاملی برای حمایت از انرژی مورد نیاز بارداری و شیردهی است. بدن به طور غریزی چربی اضافی را در این مناطق ذخیره می کند تا اطمینان حاصل شود که به راحتی در دسترس است. منبع انرژی برای رشد و تغذیه جنین در حال رشد). برای مردان، دستگیره های عشق است. همچنین بخو،د: 14 دلیل که چرا چربی شکم شما آب نمی شود.

به طور قابل توجهی، ،ت یک فرد نقش مهمی در جایی که چربی در اولویت قرار دارد و طول،‌ترین زمان را نگه می‌دارد، بازی می‌کند – ،ن با سرسختی وزن خود را روی ،، ران، ، و شکم خود نگه می‌دارند که به ،وان ذخیره انرژی در دوران بارداری و شیردهی عمل می‌کند. بنابراین، معمولاً آ،ین جایی است که ،ن واقعاً وزن کم می‌کنند، زیرا بدن می‌خواهد تمام انرژی اضافی را برای برآورده ، نیازهای بارداری ذخیره کند.

ورزش کمک زیادی به تقویت نواحی مورد نظر شما می کند، اما مگر اینکه لایه های چربی در بالا باقی بماند، حتی با صدها کرانچ در روز یا نوشیدن مقدار زیادی چای سبز، عضلات شکم آشکار نمی شوند. همانطور که یک نفر به درستی گفت، “شکم در آشپزخانه ساخته می شود و در ورزشگاه آشکار می شود!” ورزش تفاوتی با محل از دست دادن چربی ایجاد می کند، اما بدون اصلاح رژیم غذایی و ایجاد ،ری کا،ی، اساساً بیهوده است.

اما دلتان را از دست ندهید، راه‌های شگفت‌انگیزی برای کاهش وزن از همه جا از جمله ران، شکم و غیره وجود دارد. می‌تو،د شروع کنید برنامه های رژیم غذایی از طریق برنامه Rati Beauty، در چالش های S،d ​​Slim شرکت کنید، یک روال ورزشی ثابت را حفظ کنید – ایجاد ،ری کا،ی، سوزاندن چربی اضافی به طور کلی و در نهایت کاهش وزن. این تلاش‌ها همچنین به اصلاح کلی بدن‌تان کمک می‌کند و در عین حال نواحی مشکل خاصی را که می‌خواهید به آن بپردازید، تقویت می‌کند. بنابراین، بچه های رژیم غذایی خود را درست کنید، برنامه زیبایی Rati را برای برنامه های رژیم غذایی کاهش وزن خود بررسی کنید و مانند یک رئیس وزن کم کنید!

14 دلیل که چرا چربی شکم شما آب نمی شود
5 نوع چربی شکم و راه های آب ، آن








منبع: https://makeupandbeauty.com/،-loss-puzzle/