نحوه مدل دادن به چکمه های سفید چلسی ⋆ Chimere Nicole



هی ملکه ها!

من می دانم که من تنها ،ی نیستم که منتظر لایه های اضافه شده در پاییز هستم. هزینه ها، کلاه، روسری و دستکش. بیایید فراموش نکنیم البته مورد علاقه شخصی من، چکمه. تن و تن از آنها. من به طور معمول یک دختر با چکمه های ران بلند هستم اما اخیراً عاشق نیم بوت شده ام. به طور خاص چکمه های چلسی. برای اینکه آن را با شما 100 نگه دارم، هرگز فکر نمی کردم که صاحب چکمه های سفید باشم، اما این روند قطعا در من رشد کرده است. من حتی به این فکر می‌کنم که بعداً یک بوت نوک تیز سفید به کمد لباسم اضافه کنم.

یکی از چیزهایی که می خواستم در کمد لباسم بگنجانم چند قطعه اصلی دیگر بود. من اخیراً یک مینی مد پاییز انجام دادم که شامل برخی از قطعات ضروری اینجا و روی خودم بود یوتیوب کانال من هنوز در حال اضافه ، به کمد خود از لحاظ لوازم ضروری برای لباس هستم، اما به چند چکمه دیگر نیز نیاز داشتم تا به کمد خود اضافه کنم. به همین دلیل من این چکمه ها را از آن برداشتم کفش کارناوال دات کام.

این چکمه های سفید چلسی افزودنی عالی برای کمد لباس پاییزی بود.

آنها راحت، شیک هستند و به خوبی با کمد لباس موجود من ست می شوند. چکمه های چلسی به راحتی با شلوار جین و هودی یا کت فلانل ست می شوند. من عاشق پوشیدن یک ژاکت بزرگ و شلوار جین ساق بلند هستم تا ظاهری آرام داشته باشم.

وارد این ظاهر سیاه و سفید ساده شوید.

در زیر گزینه‌های اضافی را در صورتی که شما به اندازه من به چکمه‌های سفید علاقه ندارید، فهرست کردم. من همچنین یک پست قبلی در اینجا دارم که در آن چند گزینه عالی بوت پاییزی را لیست کردم. این پست با همکاری #S،eCarnival #S،eCarnivalInfluencer #UnboxTheGiftOfJoy است.

نحوه مدل دادن به چکمه های سفید چلسی


منبع: http://chimerenicole.com/،w-to-style-white-chelsea-boots/