نحوه یافتن فروش املاک در نزدیکی شما



همه می دانند که من عاشق فروش ملک خوب هستم. بسیاری از عتیقه‌جات، لباس‌های قدیمی، «دختران ارواح» و دیگر گنجینه‌های بی‌شمار من از فروش املاک هستند. مردم اغلب می پرسند، “چگونه فروش املاک را پیدا می کنید؟” و “فروش ملک چگونه کار می کند؟” خوب، من به شما قول یک راهنمای فروش ملک را داده ام و بالا،ه تحویل می دهم. در اینجا نحوه یافتن فروش املاک در نزدیکی خود، همراه با پاسخ به سایر سوالات متداول آورده شده است. بیایید گنج یابی را شروع کنیم!

فروش ملک چیست؟

فروش املاک می تواند گنجینه ای از اقلام منحصر به فرد، قدیمی و حتی عتیقه باشد. همچنین مک، عالی برای جستجوی هر گونه اقلام خانگی یا واقعاً است هر چیزی. فروش املاک معمولاً زم، برگزار می شود که شخصی از دست داده و دارایی هایش فروخته می شود. کوچک ،، جابجایی یا بی نظمی از دیگر دلایل رایج هستند. فروش املاک می تواند طیف گسترده ای از اقلام، از مبلمان و دکوراسیون منزل گرفته تا لباس و جواهرات را ارائه دهد. این یک راه عالی برای یافتن انواع گنجینه های منحصر به فرد و دادن یک زندگی کاملا جدید است.

تفاوت بین فروش ملک و فروش گاراژ یا حیاط چیست؟

فروش مستغلات به طور کلی دامنه وسیع تری از آن است کل محتویات خانه یک نفر – گاهی اوقات حتی نجات معماری، بسته به فروش. در حالی که فروش گاراژ یا فروش حیاط معمولاً توسط مالک انجام می شود، فروش املاک اغلب توسط فروشندگان حرفه ای سازماندهی می شود. آنها همه جنبه های فروش را تسهیل می کنند و درصدی را با مالک یا ورثه آنها به اشتراک می گذارند. فروش املاک نیز می‌تواند با بر،ب‌های قیمت کمی بالاتر همراه باشد، زیرا اغلب اقلامی مانند مبلمان، لوازم خانگی و کل،یونی با ارزش بیشتری وجود دارد.

چگونه فروش املاک را در نزدیکی خود پیدا کنید
لوستر بالای تخت من یک کالای فروش ملکی از سال 2021 است.

نحوه یافتن فروش املاک در نزدیکی شما

یافتن فروش املاک در منطقه شما به آس، دسترسی به اینترنت است، اما چند راه دیگر برای یافتن آنها وجود دارد. در اینجا چند راه عالی برای یافتن فروش املاک در نزدیکی شما وجود دارد:

Estatesales.net بهترین انتخاب من برای یافتن فروش املاک است.

  • Estatesales.net: به احتمال زیاد، اگر فروش ملکی توسط یک شرکت معتبر اجرا شود، در لیست قرار می گیرد Estatesales.net. اما چند استثنا وجود دارد! صرف نظر از این، estatesales.net بهترین مکان برای شروع است. می تو،د فروش املاک را در نزدیکی خود جستجو کنید، در صفحه ها باشید و پیش نمایش فروش های آینده را مشاهده کنید. فقط شهر یا کد پستی خود را تایپ کنید و می تو،د بر اساس تاریخ، مسافت و نوع فروش مرتب کنید. من به طور کلی به دنبال فروش حضوری املاک در مقابل فروش و حراج آنلاین هستم. این فقط یک ترجیح شخصی است. من همچنین جستجوی خود را گسترش دادم زیرا گاهی اوقات بهترین فروش ارزش یک درایو اضافی را دارد! بیشتر لیست ها دارای ع، هستند، بنابراین می تو،د ایده خوبی از آنچه در آنجا وجود دارد به دست آورید. همیشه بیشتر از آنچه در ع، ها وجود دارد برای جستجو وجود دارد، بنابراین من فقط از ع، ها استفاده می کنم تا حسی از حال و هوای کلی پیدا کنم.

سایر منابع فروش املاک که ارزش بررسی دارند

  • در رو،مه خوب قدیمی: آره! باور کنید یا نه، برخی از فروش املاک هنوز در رو،مه های محلی تبلیغ می شود. این یک راه عالی برای یافتن فروش املاک در نزدیکی شما است، و گاهی اوقات آنها بهترین ها با قدیمی ترین چیزها هستند (که برای من یک امتیاز مثبت است)! نکته داغ: این مکان همچنین مک، عالی برای یافتن اطلاعات مربوط به فروش کلیسا و بازار مبادلات اجتماعی است.
  • بازار فیسبوک: بازار فیس بوک فقط یک مکان عالی برای یافتن مبلمان قدیمی، عتیقه و دست دوم برای فروش نیست – همچنین مکان خوبی برای یافتن فروش های املاک آتی، به ویژه فروش های خانوادگی است. «فروش املاک» و «فروش بر،ب» را برای فروش های آینده جستجو کنید و مطمئن شوید که آن را بر اساس تاریخ مرتب کنید تا به پست های قدیمی نگاه نکنید.
  • Craigslist: Craigslist مکان دیگری است که بسیاری از فروشندگان یا خانواده های مستقل هنوز از آن استفاده می کنند. یک سازمان دهنده فروش املاک محلی معتبر وجود دارد که هرگز در estatesales.net تبلیغ می کند، اما من او را از طریق Craigslist پیدا کردم. از آن زمان، من فروش او را با بررسی مستقیم وب سایت او دنبال کردم. که مرا به نکته بعدی می رساند…

سازمان دهندگان فروش املاک محلی خود را بشناسید

هنگامی که شما می د،د، در داخل! می‌تو،د با ایجاد رابطه با سازمان‌دهندگان فروش املاک محلی خود و ثبت‌نام برای هشدارها، امتیاز اولیه و اولیه را دریافت کنید. در اینجا چند نکته سریع وجود دارد:

  • شرکت های فروش املاک را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید: بسیاری از شرکت های فروش املاک دارای حساب های رسانه های اجتماعی هستند که در آن فروش های آتی و ع، اقلام برای فروش را پست می کنند. با دنبال ، این حساب ها، می تو،د از فروش قبلی مطلع شوید و ببینید چه اقلامی در دسترس خواهند بود.
  • برای لیست های ایمیل ثبت نام کنید: بسیاری از شرکت‌های فروش املاک، فهرست‌های ایمیلی دارند که از آن برای اطلاع مش،ین از فروش‌های آتی استفاده می‌کنند. با ثبت نام در این لیست ها، می تو،د از فروش قبلی مطلع شوید و پیشنهادات انحصاری دریافت کنید. برخی حتی پیش‌نمایش‌هایی را به افرادی که در لیست ایمیل‌هایشان هستند ارائه می‌دهند.
  • در مورد فروش های آینده بپرسید: هنگام شرکت در فروش املاکی که توسط یک شرکت خاص برگزار می شود، از کارکنان بپرسید که آیا برای فروش آینده برنامه ریزی کرده اند یا خیر. آنها ممکن است اطلاعات داخلی در مورد فروش های آتی یا مواردی که در دسترس خواهند بود به شما بدهند.
  • به آنها اطلاع دهید که به چه مواردی علاقه دارید: پرسیدن هیچوقت ضرر نداره! به فروشندگان اجازه دهید انواع چیزهایی را که به دنبال آن هستید بدانند – و تبادل اطلاعات کنید. همه شرکت‌ها این کار را انجام نمی‌دهند، اما شرکت‌های کوچکتر و فروشندگان مستقل بیشتر حواسشان به شماست و شما را بالا می‌برند. فروشندگان محلی گهگاه در مورد اقلام قدیمی قبل از عرضه عمومی به من پیام می دهند!

این واقعاً تمام چیزی است که چگونه می توان فروش املاک را پیدا کرد. اگر می‌خواهید آن را ساده نگه دارید، فقط هر هفته Estatesales.net را بررسی کنید و ببینید آیا چیزی وجود دارد که باعث علاقه شما شود. با این حال، اگر کار بیشتری انجام دهید، پاداش خواهید گرفت. فروش املاک ممکن است ضربه بخورد یا از دست برود و ممکن است نیاز به شکار داشته باشد. اما زم، که آنها موفق شوند، می توانند باشند خوب ارزشش را دارد گنج یابی مبارک!


منبع: https://keikolynn.com/2023/05/،w-to-find-estate-sales-near-you/