نحوه ی کاشت ناخن و خطرات آن


برای این طراحی کاشت ناخن می توانید از یک رنگ روشن و کم رنگ برای بیس ناخن ها استفاده نمایید و با استفاده از قلم طراحی نقطه های رنگی کوچکی را به صورت دورانی در قسمت حلال ناخن طراحی نمایید. 10- اگر به دنبال طراحی های کاشت ناخن دخترانه زیبا و در عین حال ساده هستید می توانید با استفاده از رنگ های مورد علاقه خود ناخن های خود را طراحی نمایید. 8- برای طراحی کاشت ناخن دخترانه می توانید با استفاده از رنگ های مورد علاقه خود اشکالی را روی ناخن ها طراحی نمایید. 7- طراحی فرنچ ناخن یکی از زیبا ترین و پر طرفدار ترین طراحی های ناخن می باشد که دختران نوجوان نیز با انتخاب طراحی های مختلف فرنچ دیزاین های زیبا و متفاوتی برای ناخن های خود ایجاد می کنند. شما می توانید با استفاده از قلم طراحی ناخن، گل های کوچکی را به صورت فرنچ بر روی نوک ناخن های خود طراحی نمایید و جلوه زیبایی به ناخن های خود بدهید. 6- بیشتر دختران نوجوان برای طراحی کاشت ناخن های خود به دنبال طراحی های متفاوت و منحصر به فرد هستند.

  • داستر ناخن پودری اکلیلی همانند شوگر و شیمر می باشد که برای طراحی و دیزاین روی ناخن استفاده می شود.
  • سپس پودر کاشت را با لیکوئید ترکیب کرده و مخلوط شفاف را بر سطح ناخن به طور یکدست پخش کنید.
  • روش انجام کار به این ترتیب است که پس از آماده سازی و زیرسازی ناخن ها و زدن ضد قارچ باید یک لایه پرایمر به سطح ناخن زده و سپس تمام ناخن را به یکباره و به شکل عمود در پودر فرو ببریم.
  • داشتن ناخن هایی زیبا، مستحکم با ماندگاری بالا با کاشت ناخن با پلی ژل امکان پذیر است.
  • آموزش کاشت ناخن مادر همانند آموزش کاشت ناخن پودری می باشد که اگر به صورت حرفه ای و کامل انجام شود به عنوان کاشت ابتدایی محسوب می شود و می توان با آن همه نوع کاشتی را انجام داد.

کاشت ناخن یا قبل از این که هر چیزی را به ناخنهای طبیعی خود اعمال کنید، از پرایمر ناخن استفاده نمایید. 30- اگر به طراحی های ساده برای ناخن های خود علاقه دارید می توانید از دو رنگ مکمل هم استفاده نمایید و برای زیبا تر کردن آن ها از تاپ مات ناخن استفاده نمایید. همچنین می توانید از انواع دیزاین های نگین ناخن برای زیبا تر کردن ناخن ها استفاده نمایید. 23- فرنچ های رنگی ناخن ها همواره مورد پسند بسیاری از دختران بوده است. اگر شما هم به فرنچ های رنگی علاقه مند هستید می توانید نوک هر یک از ناخن های خود را بنا به سلیقه خود با رنگ های مختلف طراحی نمایید و جلوه رنگین کمان را برای ناخن های خود ایجاد کنید. پلی ژل مواد اصلی نوعی کاشت ژل ناخن است که مقاومت کاشت پودر (اکریلیک) را دارد و همچنین انعطاف پذیری کاشت ژل را نیز…

مدل های فرنچ

اگر شما فردی هستید که به زیبایی خود اهمیت می‌دهید و سعی می‌کنید از به‌روزترین ترندهای مد و زیبایی پیروی کنید، قطعاً به فکر اکستنشن و کاشت ناخن افتاده‌اید. حتماً برای شما هم پیش آمده هنگامی که تصمیم به کاشت ناخن گرفته‌اید، در میان تنوع زیاد انواع کاشت دچار سردرگمی شده‌اید. ما در این مطلب تمامی مدل‌های کاشت ناخن را با جزئیات کامل برای شما عزیزان شرح داریم تا بتوانید با استفاده از این نکات و آموزش کاشت ناخن ، مدل کاشت ناخن مورد علاقه خود را راحت‌تر انتخاب کنید. کاشت ناخن در انواع مختلف و با طرح های متنوع و زیبا بسیار محبوب است. در این مطلب تلاش کردیم انواع کاشت ناخن و عوارض کاشت ناخن را در کنار فواید کاشت ناخن بیان کنیم تا به کمک راهنمای پیش رو بتوانید کاشت ناخن مناسب خود را پیدا کنید و با آگاهی از عوارض آن برای کاشت ناخن دلخواهتان اقدام کنید. شما می توانید به جای کاشت ناخن در سالن های آرایشی از برچسب ناخن، تاپ کت و لاک استفاده نمایید و به راحتی ناخن هایتان را با کمترین درصد ایجاد عارضه طراحی کنید.

بزنگاه اتخاذ تصمیمات مهم برای مردم و مسئولین  (۱۴۹ نظر)

همه چیز درباره خرید سوهان برقی خوب برای کاشت ناخن را مطالعه نمایید و بهترین انتخاب را داشته باشید. اگر تبحر زیادی در طراحی ناخن ندارید یا لاک ساده را ترجیح می‌دهید، کافی است یک لاک مشکی ساده خریداری کنید و کل ناخن‌هایتان را با آن رنگ بزنید. لاک مشکی ساده همیشه و هر زمان از سال ترند است و به راحتی می‌توانید در موقعیت‌های مختلف از آن استفاده کنید. درمان ناخن کاشت آسیب دیده در مراحل نخست می تواند موجب رشد دوباره ناخن شود، اما اگر زمان زیادی بگذرد، پوسته هایی زیر ناخن ایجاد می شود. ازآنجاکه بافت ناخن کاملاً با ترکیبات کاشت ناخن پوشیده می شود، خطر ابتلا به عفونت ها و قارچ در ناخن کاشت بیشتر است.

وقتی ناخن مصنوعی به شکل لاستیک یا آدامس مانند در آمد، وقت آن رسیده تا لایه اول برداشته شود. در این زمان از یک پارچه آغشته به آستون برای پاک کردن لایه اول استفاده کنید و دوباره این مراحل را برای لایه بعدی انجام ‌دهید. این روند باید آن‌قدر تکرار شود تا ناخن به شکل کامل پاک شود. برای این کار باید حوله‌ای زیر دست‌تان پهن کنید تا آسیبی به سطح میز یا وسایل زیر دست شما وارد نشود. حال باید از محلول مخصوص برداشتن ناخن (آستون) استفاده کنید.